Rest project 67 Shelby GT500E de puntjes op de i zetten
Moderator: Shelby GT-H
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
@danwen, ja dat ging wel redelijk aleen het opzoeken van de schroef gaten was een klus appart.
@GJ, hij moest door het zand omdat het straatwerk er nog niet in lag maar het ging super met de grasmaaier.
@Nico, Ik hoop dat me dat gaat lukken en als er niet teveel tegen zit gaat dat ook lukken.
@GJ, hij moest door het zand omdat het straatwerk er nog niet in lag maar het ging super met de grasmaaier.
@Nico, Ik hoop dat me dat gaat lukken en als er niet teveel tegen zit gaat dat ook lukken.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Marco,
Hoe zit het dan met je glanslak. Komen de strepen erop of onder de glanslak te liggen....Misschien dat je wel helemaal geen glanslak hoeft te gebruiken voor deze kleur. En laat je de striping onder ook spuiten of gebruik je hiervoor een sticker? Ik heb de sticker in laten scannen en laat het nu spuiten mbv een stramienfolie. Misschien dat je hier ook wat aan hebt en kan dan wel iets regelen voor je.
Gr. Erwin
Hoe zit het dan met je glanslak. Komen de strepen erop of onder de glanslak te liggen....Misschien dat je wel helemaal geen glanslak hoeft te gebruiken voor deze kleur. En laat je de striping onder ook spuiten of gebruik je hiervoor een sticker? Ik heb de sticker in laten scannen en laat het nu spuiten mbv een stramienfolie. Misschien dat je hier ook wat aan hebt en kan dan wel iets regelen voor je.
Gr. Erwin
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
eerst wordt de auto weer helemaal geschuurd dan de strepen en daarna weer de blanke lak. ik heb een sticker liggen maar spuiten is beter lijkt me. heb je ook de sticker met GT 500E welke je laat scannen?
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ik heb alleen een stramien laten maken van "GT 500". Zonder de E dus...67gt500 schreef:eerst wordt de auto weer helemaal geschuurd dan de strepen en daarna weer de blanke lak. ik heb een sticker liggen maar spuiten is beter lijkt me. heb je ook de sticker met GT 500E welke je laat scannen?
Als je er wat aan hebt hoor ik het wel van je. Dan bestel ik er ook gewoon eentje voor je. Ik weet nog niet precies de kosten hiervan maar dat hoor ik van de week. Het staat voor jou dan al in de computer en hoeven ze alleen maar uit te printen dus ik denk dat de prijs dan wel mee zal vallen.
Gr. Erwin
- eleanor in progress
Hallo
Hallo, ik kwam hier al googelend terecht en zag dat er nog 2 mensen aan een eleanor bezig zijn:)
Ik ben sinds 3 maanden zelf ook de trotse eigenaar, ik heb alleen de makkelijke weg gekozen en heb er een gekocht in amerika die al half af is.
Petje af voor al het werk dat jullie er in hebben gestoken, ziet er erg goed uit.
En ik maar denken dat ik de 2e in nederland ben met een eleanor
Wel heel leuk om de projecten helemaal vanaf het begin te kunnen zien.
gr jasper
Ik ben sinds 3 maanden zelf ook de trotse eigenaar, ik heb alleen de makkelijke weg gekozen en heb er een gekocht in amerika die al half af is.
Petje af voor al het werk dat jullie er in hebben gestoken, ziet er erg goed uit.
En ik maar denken dat ik de 2e in nederland ben met een eleanor
Wel heel leuk om de projecten helemaal vanaf het begin te kunnen zien.
gr jasper
Laatst gewijzigd door eleanor in progress op wo 11 mar, 2009 13:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
@jasper ,
Welkom hier op het super forum.
Ikzelf ben ook lid van dat forum achter je link en kende dat topic dus al maar als je daar wat post ben je een week verder en heb je nog geen antwoordt, dat gaat hier gelukkig anders.
Waar woon je?
Hoe ver ben je er nu mee?
We zijn hier gek op projecten dus posten die foto's.
gr Marco
Welkom hier op het super forum.
Ikzelf ben ook lid van dat forum achter je link en kende dat topic dus al maar als je daar wat post ben je een week verder en heb je nog geen antwoordt, dat gaat hier gelukkig anders.
Waar woon je?
Hoe ver ben je er nu mee?
We zijn hier gek op projecten dus posten die foto's.
gr Marco
- eleanor in progress
Hoi, ik woon in assendelft en heb de auto gekocht van iemand die door omstandigheden met het project moest stoppen, dus de auto is in elkaar gezet en gespoten terwijl hij daar eigenlijk nog niet klaar voor was.
Er moet nog wel veel gebeuren;
- benzine dop moet nog naar zijkant
- uitlaat moet nog naar de zijkant(gaten zitten er nog niet,erg lastig want side-skirts kunnen er niet vanaf)
- het blok wil ik opvoeren of vervangen
- zitten wel al schijfremmen voor en achter op, maar deze zijn standaard.
- kachelmotor,ruitenwissermotor,stuurbekrachtiging,rembekrachtiging, al dit soort dingen moeten nog gedaan.
Ik had mijn auto naar street strip in heerenveen gebracht om een offerte te laten maken en na 2 maanden had hij nog niet eens naar mn auto gekeken en wilde ik hem daar weghalen en naar iemand anders brengen, toen kreeg ik ineens een rekening van 2250 euro voor zogenaamde onderzoekskosten terwijl hij nog helemaal niks aan de auto had gedaan.
Na 4 weken getouwtrek heb ik mijn auto terug(maar wel 1250 euro armer)
Omdat ik zelf niet veel ervaring heb met sleutelen aan auto`s heb ik hem weggebracht om hem vast klaar te laten maken voor de rdw-keuring, dan kan ik deze zomer er wel vast in rijden en dan ga ik daarna kijken wat ik wil gaan doen met het blok, onderstel, remmen etc.
Ik zag dat jij er heidts onder hebt gezet, erg mooi, ik zat zelf aan total control te denken maar ben er nog niet over uit.
gr jasper

Er moet nog wel veel gebeuren;
- benzine dop moet nog naar zijkant
- uitlaat moet nog naar de zijkant(gaten zitten er nog niet,erg lastig want side-skirts kunnen er niet vanaf)
- het blok wil ik opvoeren of vervangen
- zitten wel al schijfremmen voor en achter op, maar deze zijn standaard.
- kachelmotor,ruitenwissermotor,stuurbekrachtiging,rembekrachtiging, al dit soort dingen moeten nog gedaan.
Ik had mijn auto naar street strip in heerenveen gebracht om een offerte te laten maken en na 2 maanden had hij nog niet eens naar mn auto gekeken en wilde ik hem daar weghalen en naar iemand anders brengen, toen kreeg ik ineens een rekening van 2250 euro voor zogenaamde onderzoekskosten terwijl hij nog helemaal niks aan de auto had gedaan.
Na 4 weken getouwtrek heb ik mijn auto terug(maar wel 1250 euro armer)
Omdat ik zelf niet veel ervaring heb met sleutelen aan auto`s heb ik hem weggebracht om hem vast klaar te laten maken voor de rdw-keuring, dan kan ik deze zomer er wel vast in rijden en dan ga ik daarna kijken wat ik wil gaan doen met het blok, onderstel, remmen etc.
Ik zag dat jij er heidts onder hebt gezet, erg mooi, ik zat zelf aan total control te denken maar ben er nog niet over uit.
gr jasper

Laatst gewijzigd door eleanor in progress op wo 12 nov, 2008 12:31, 6 keer totaal gewijzigd.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Jammer dat ze er daar altijd een zootje van maken maar op de foto's ziet het er wel goed uit.
De machI dop heb ik hier nog wel liggen.
Voor de zij uitlaat zijn ook eindstukken te krijgen, dan hoef je niet te boren.
Wat heeft die man er aan gedaan voor die €1250,-!!!
Als ik alles had geweten wat ik nu weet had ik ook voor TCP gekozen maar dat wordt nog een verhaal appart.
De machI dop heb ik hier nog wel liggen.
Voor de zij uitlaat zijn ook eindstukken te krijgen, dan hoef je niet te boren.
Wat heeft die man er aan gedaan voor die €1250,-!!!
Als ik alles had geweten wat ik nu weet had ik ook voor TCP gekozen maar dat wordt nog een verhaal appart.