Arijan67 stelt zich voor
Moderator: Shelby GT-H
Hoi allemaal
Ik ben nieuw hier en zal me maar meteen voorstellen. Ik ben Arijan, 41 jaar en papa van een tweeling van 10. Heb in augustus een Mustang coupe uit 67 gekocht bij Moviecars. Omdat ik een dwarsleasie heb opgelopen door een motorongeluk moest ie aangepast worden bij de firma Bever in Andelst en kon ik er pas in september in rijden. Erg veel heb ik er dus nog niet mee gereden omdat ie nu lekker binnen staat. Maar dat ik een leuke tijd tegenmoet ga is wel zeker .
Ik ben nieuw hier en zal me maar meteen voorstellen. Ik ben Arijan, 41 jaar en papa van een tweeling van 10. Heb in augustus een Mustang coupe uit 67 gekocht bij Moviecars. Omdat ik een dwarsleasie heb opgelopen door een motorongeluk moest ie aangepast worden bij de firma Bever in Andelst en kon ik er pas in september in rijden. Erg veel heb ik er dus nog niet mee gereden omdat ie nu lekker binnen staat. Maar dat ik een leuke tijd tegenmoet ga is wel zeker .
- 67mustangcabrio
Hey Arijan
Leuk dat je de weg naar het forum ook gevonden hebt.
Wij hebben al contact gehad via de Hyves !
En ook heb ik jouw Mustang al mogen bewonderen.
Ga deze week weer naar Walter om aan de cabrio te werken .
Zal je dan wel ff bellen als ik er ben
Groetjes Fans
Leuk dat je de weg naar het forum ook gevonden hebt.
Wij hebben al contact gehad via de Hyves !
En ook heb ik jouw Mustang al mogen bewonderen.
Ga deze week weer naar Walter om aan de cabrio te werken .
Zal je dan wel ff bellen als ik er ben
Groetjes Fans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
- NordicDawn
Welkom op het forum, en veel plezierige en veilige kilometers/mijlen toegewenst 
Plaatjes in posts neerzetten: http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8338
Plaatjes onder je naam neerzetten: klik bovenaan de pagina op 'Profiel', en scroll naar beneden naar het 'Avatar paneel'

Plaatjes in posts neerzetten: http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8338
Plaatjes onder je naam neerzetten: klik bovenaan de pagina op 'Profiel', en scroll naar beneden naar het 'Avatar paneel'

Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Hoi Gert-Janwat voor aanpassingen hebben ze gedaan?
een poosje geleden hebben ze bij Overhaulin' ook een mustang aangepast voor een man in een rolstoel.
ze hebben het gas en de rem met hendels bij het stuur geplaatst. Nogal wat anders dan bij de uitzending van overhaulin. Zelf heb ik er met m'n broer kuipstoeltjes in moeten zetten ivm m'n rompbalans. Jammer van de orginele stoeltjes maar anders donder ik steeds om op rotondes.
Ja nogmaals ik zoek me suf hoe ik de foto's er bij kan krijgen.
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Hoi Arijan,
Welkom op het forum. Goed te horen dat na je bezoekje aan de werkplaats in O'peel het met de kuipstoeltjes in orde is gekomen.
Ik vind het zelf het makkelijkst om foto's via www.photobucket.com online te zetten en dan het kant en klare linkje op het forum te zetten.
Welkom op het forum. Goed te horen dat na je bezoekje aan de werkplaats in O'peel het met de kuipstoeltjes in orde is gekomen.
Ik vind het zelf het makkelijkst om foto's via www.photobucket.com online te zetten en dan het kant en klare linkje op het forum te zetten.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
- crimson_lion