Rest project 67 Shelby GT500E de puntjes op de i zetten

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

eleanor in progress

Bericht door eleanor in progress »

Heb jij hem tussentijds al laten taxeren? mocht er wat gebeuren, er zit zoveel tijd en geld in je auto.

Je bedoeld met het eindstuk toch gewoon die aluminium tips? om die erop te krijgen moet je toch door de kokerbalk heen? eronderdoor lijkt me niet zo mooi als je het ziet zitten onder je side-skirts.

En voor die 1250 euro heeft hij helemaal niets gedaan, zelfs niet naar de auto gekeken, hij was kwaad omdat ik naar een ander ging.Hij beweerde dat hij zoveel tijd erin had gestoken om alles uit te zoeken maar ik ging juist bij hem weg omdat hij me na 2 maanden nog helemaal niets kon vertellen.

Ik had al begrepen dat er voor het heidts onderstel behoorlijk wat werk bij kwam kijken, maar ik vind het er wel prachtig uitzien met die remschijven in het midden.
Laatst gewijzigd door eleanor in progress op wo 11 mar, 2009 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
erwin65
Contacteer:

Bericht door erwin65 »

@welkom Jasper, knap dat je dat aandurft om zo'n auto over te laten komen. Voor hetzelfde geld heb je een kat in de zak. Maar het ziet er in ieder geval goed uit.

@Marco, Foliestramien is klaar. Ik pik dit van de week een keertje op en stuur het dan naar je toe. Je ziet het wel verschijnen. De rest komt wel goed.

Groeten Erwin
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Ja tussentijds al 2 keer getaxeerd.
Die alu tips gaan er gewoon onderdoor, ben al aan het zoeken geweest op ebay maar kan de aanbieder niet meer vinden (aeroform).
Sorry, maar hij had van mij geen cent gekregen als er niets aan gedaan was eerst :smt084 en dan :smt021 begrijp me niet verkeerd maar daar was hij niet mee weg gekomen ik ben zelf niet heet gebakken ofzo maar ze kunnen ook te ver gaan en dan ben ik een hele rare!
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Met de IRS ben ik zeer tevreden maar de IFS laat te wensen over en dan heb ik het over het stuurhuis en veren die er helemaal bol onder staan.
@ Peter, het is wel een aflieding van de jaguar volgens mij.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Super Erwin, doe maar even een pb met je gegevens.
eleanor in progress

Peter Kapteyn schreef:Heidts is dat geen Jaguar E-type clone?

Wel balen dat je geen goeie ervaringen hebt met die onderneming in Heereveen. Mocht je een goeie spuiter zoeken die nog voorliefde heeft voor goed werk dan heb ik er nog wel eentje voor je. Heeft ook de SL gespoten van een klant van ons. Piano zwart maar een pareltje om te zien.
Mijn mustang gaat daar ook heen.

grtz

Peter
Thnx, zou je mij de gegevens van die spuiter kunnen sturen? Ik heb wel nog een spuiter nodig, maar dit zal pas volgend jaar zijn.
Ik ga eerst een zomer van eleanor genieten :)

Marco, was die mach-1 dop nieuw? Ik heb er wel eentje bijgekregen maar die is een beetje beschadigd.
En waar had jij die ring onder je dop laten draaien? dit ziet er wel goed uit!

Je bedoelt waarschijnlijk deze tips? ;
http://www.mustangdepot.com/OnLineCatal ... st-kit.htm

Volgens mij past het er niet onderdoor,maar ik kan me vergissen.Jij hebt ze toch ook door de balk heen geboord?

Was je trouwens tevreden over jou spuiter? Ik had altijd een goede spuiter die bijkluste in zijn vrije tijd, maar sinds deze een eigen zaak is begonnen is de kwaliteit erg achteruit gegaan en de prijs flink omhoog.
eleanor in progress

[quote="erwin65"]@welkom Jasper, knap dat je dat aandurft om zo'n auto over te laten komen. Voor hetzelfde geld heb je een kat in de zak. Maar het ziet er in ieder geval goed uit.

Hallo, was idd een hele grote gok, timing was ook helemaal niet goed, zat middenin een verhuizing/verbouwing dus had geen tijd om naar amerika te gaan.
Maar was zo weg van eleanor dat ik de gok heb genomen om hem ongezien te kopen.
Zeker geen spijt van :)
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Ja, die tank dop is nieuw.
Ik heb het hier in de buurt laten draaien bij een man van 82 die zelf een draaibank in zijn werkplaats heeft.
Die standaard bedoel ik inderdaad, deze zijn heel erg dun zodat het past.
Ik kan het zoniet weer vinden maar er staan ook wel foto's ergens waar ze onder zitten. En ja, ik heb door de kokerbalk geboort maar vergis je niet in het werk wat je hiermee krijgt.
Ik ben super tevreden over mijn spuiter, maar hij is wel traag :D :smt040 sorry Hans (wanneer kun je hem weer gebruiken)
eleanor in progress

Wat wil je voor de dop hebben? Ik ga volgende week weer bij mn auto langs en zal dan even goed kijken of mijn dop nog te gebruiken is of dat ik beter een nieuwe kan kopen.
Het spuitwerk word voor mij zowieso pas na de zomer, ik ga er eerst in rijden en dan verder.

Ik heb die tips van aeroform gevonden;
http://www.aeroformstore.com/eleanormus ... ttips.aspx

Maar er staat bij dat ze niet passen met de meeste subframe connectors en die zit er bij mij ook onder, word nog even puzzelen...
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Dat had ik nog niet gezien dat dat erbij stond.
Dat is dus geen optie.
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Eindelijk weer een update, met het verhuizen heb ik weinig tot geen tijd gehad om aan de auto te werken, daar komt nu weer verandering in hoop ik. Maandag voor de kerst hebben ze eindelijk het laatste straatwerk er ingelegd zodat ik gelijk de poetsbrug in de kelder heb gebracht, dit werkt stukken beter dan elke keer op de knieen.
Tussen de feestdagen door heb ik een paar dagen lekker kunnen werken aan de auto. Het was de bedoeling dat ik de koplampen (eindelijk) ging monteren zodat het bovenste neus gedeelte afgesteld kan worden. Waarna ook de motorkap er op kon worden gemaakt en alles mooi in lijn te zetten voor het definitieve spuitwerk inclusief de strepen.

Toch wel een mooi gezicht deze …..lampen. tja wat voor lampen zijn het eigenlijk!

Afbeelding

Hier kun je de plaat waar de koplampen in moeten komen goed zien. Eerst moest ik het exacte midden hebben, nu had ik dat uit de losse hand gedaan, om op die manier de koplamp ook netjes in het midden te krijgen. Op deze manier kon ik ook bepalen hoeveel ruimte er moest komen tussen plaat en polyester, dit heb ik op 4 cm gehouden na veel passen en meten.

Afbeelding

Hier is mooi te zien hoe ik de koplamp op de plaat heb bevestigd.

Afbeelding

Afbeelding

En zo ziet het eruit nadat de polyester neus op de plaats zit.

Afbeelding

de linker koplamp moet nog iets naar boven.

Afbeelding

Nadat ik de koplampen op de plek had zitten moest de motorkap eraan geloven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat de polyester kap niet helemaal mooi met de schermen mee loopt heb ik een paar rubber stel bouten halverwege de motorkap geplaatst. Het vervelende is nu alleen dat als ik de kap dicht doe hij de kap achter uit de scharnieren trekt. Hier moet ik dus nog een oplossing voor bedenken.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna verder gegaan met het kofferdeksel om deze weer in de lijn te krijgen.
Het heeft allemaal mooi in lijn gezeten en als het er dan af is geweest kost het toch nog weer prutsen om het weer goed te krijgen, maar de aanhouder wind.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik de body nu compleet beplakt met dynamat (op de koffer ruimte na).

Afbeelding

Tot een volgende update maar weer.
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Schitterend werk zeg ! Er komt weer schot in de zaak. Handige brug die je daar hebt. Ivm dynamat: waar haal je dat ? Verwekt het handig ? Wat is zo de prijs ? Denk je dat je mat er makelijk op komt ? Het lijkt nogal een "glad" oppervlak te zijn nu ?

Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Robert P
Contacteer:

Bericht door Robert P »

Super dikke wagen is het nu al!! Wil hem echt snel op een meeting bewonderen ;) Ga zo door..
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Heel mooi hoor!
Waar heb je die brug vandaan? Is wel lekker gemakkelijk, zou iets zijn voor bij in de garage. Hij lijkt wat klein. Is die stabiel genoeg voor zo een wagen?

grtz

Eric
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

He,Marco Hier heb je lekker de ruimte .

En beetje beter warm te krijgen ! .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
robbert.b.

Bericht door robbert.b. »

Ziet er weer erg mooi uit ...

Dat geldt ook voor de werkplek en de brug...
Life is great when driving real American muscle....
Plaats reactie

Terug naar “Project 1964 – 1973”