Wie heeft er voor mij te leen, een trekker om mijn spring-veren te verwisselen. Zonder dit stukje hulpgereedschap wordt/is het tobben.
Op dit moment staat mijn mustang nog gedemonteerd dus heb nu nog de ruimte om alles aan de voorkant te vernieuwen.
Richard
coil spring trekker
Moderator: Shelby GT-H
coil spring trekker
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
- ppsrmustang
ik heb pas de voorophanging gedaan en toen heb ik ze gehuurd bij Bo-rent in Rhoon, vlakbij rotterdam charlois. let op dat je wel een stapeltje ringen moet gebruiken omdat deze trekker eigelijk iets te lange weg heeft. Het is dezelfde veerspanner als in de NPD onderdelen catalogus staat.
Toevallig nog 1" verlagingsveren nodig voor een 67/68? Voor 25 euro en nog nooit gebruikt, want in combinatie met de shelby-drop kwam mijn mustang zo laag dat ik de originele maar weer terug heb gezet.
grt
Rowan
Toevallig nog 1" verlagingsveren nodig voor een 67/68? Voor 25 euro en nog nooit gebruikt, want in combinatie met de shelby-drop kwam mijn mustang zo laag dat ik de originele maar weer terug heb gezet.
grt
Rowan
1968 coupe " Peter Pan Speed Rock Special" met J-code 302 V8, ps, at, disc brakes, shelby drop, mideye 5 leafsprings and steeroids
LOUD PIPES SAVE LIFES
LOUD PIPES SAVE LIFES