coil spring trekker

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
erpie

coil spring trekker

Bericht door erpie »

Wie heeft er voor mij te leen, een trekker om mijn spring-veren te verwisselen. Zonder dit stukje hulpgereedschap wordt/is het tobben.
Op dit moment staat mijn mustang nog gedemonteerd dus heb nu nog de ruimte om alles aan de voorkant te vernieuwen.

Richard
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Gearz
Super User

Bericht door Gearz »

Je bedoelt veerspanners voor de (de)montage van de schroefveren/coil springs ?
Ik heb ze wel maar denk dat er anderen zijn die dichterbij in de buurt zitten bij je.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
ppsrmustang

Bericht door ppsrmustang »

ik heb pas de voorophanging gedaan en toen heb ik ze gehuurd bij Bo-rent in Rhoon, vlakbij rotterdam charlois. let op dat je wel een stapeltje ringen moet gebruiken omdat deze trekker eigelijk iets te lange weg heeft. Het is dezelfde veerspanner als in de NPD onderdelen catalogus staat.

Toevallig nog 1" verlagingsveren nodig voor een 67/68? Voor 25 euro en nog nooit gebruikt, want in combinatie met de shelby-drop kwam mijn mustang zo laag dat ik de originele maar weer terug heb gezet.

grt
Rowan
1968 coupe " Peter Pan Speed Rock Special" met J-code 302 V8, ps, at, disc brakes, shelby drop, mideye 5 leafsprings and steeroids

LOUD PIPES SAVE LIFES
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”