Mustang gestolen........én weer gevonden!
Moderator: Shelby GT-H
zou het ook niet gewoon lukken met een massaschakelaar...
dan staat je accu toch ook gewoon zegmaar 'uit'?? en als je een goed plekje weet vinden ze dat niet.. (onderkant ofzo
)
het is trouwes wel mooi als je dit topic opnieuw leest eerst zo negatief en drovig enz. en dan opeens vette opluchting enz.
dan staat je accu toch ook gewoon zegmaar 'uit'?? en als je een goed plekje weet vinden ze dat niet.. (onderkant ofzo
het is trouwes wel mooi als je dit topic opnieuw leest eerst zo negatief en drovig enz. en dan opeens vette opluchting enz.
Laatst gewijzigd door lolz129 op za 24 jan, 2009 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
groeten Nick
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
fantastisch nieuws Ivor, zo op de vroege middag. en wellicht waren het dus helemaal geen Polen of dergelijke, maar van die idiote joyriders. anyway, gefeliciteerd met de terugvondst van je mooie Mustang, jij kan weer fijn slapen dacht ik zo.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Dat viel mij ook al op. Het zijn altijd de Polen die auto's stelen, ze gaan altijd naar het buitenland en als puntje bij paaltje komt is de politie nog erger als de eigenlijke autodieflolz129 schreef:het is trouwes wel mooi als je deze topic opnieuw leest eerst zo negatief en drovig enz. en dan opeens vette opluchting enz.
In ieder geval mooi dat de Mustang weer terug is. Een startonderbreker maken d.m.v. een schakelaartje ergens onder het dashboard is niet zo moeilijk. Je kunt zelfs diverse circuits onderbreken (contactslot, bobine, neutral safety switch). Als je al die schakelaars ergens apart verstopt dan zie 'm maar eens aan de praat te krijgen..........
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Goed nieuws!!!
Jammer dat ze de daders niet hebben,maar zal wel teveel moeite kosten om die te achterhalen.
Startonderbreker heb ik er ook op zitten,maar geloof me,welke startonderbreker je ook hebt,ze zijn bij oude wagens makkelijk te omzeilen.En als ik weet hoe dat moet weten gasten die erop uit zijn om zo'n wagen te stelen ook hoe dat moet....
Jammer dat ze de daders niet hebben,maar zal wel teveel moeite kosten om die te achterhalen.
Startonderbreker heb ik er ook op zitten,maar geloof me,welke startonderbreker je ook hebt,ze zijn bij oude wagens makkelijk te omzeilen.En als ik weet hoe dat moet weten gasten die erop uit zijn om zo'n wagen te stelen ook hoe dat moet....
- NordicDawn
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Ook dat helpt helaas niets TeunNordicDawn schreef:Ik zag bij de Winterrit een betere uitvinding bij iemand: een stuurslot!
ik heb er in de garage meerdere met kleine moeite om zeep gedraaid
Tonie
PS; fijn dat het beestje terug is
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Lang geleden heb ik iets gepost over de T-lock. In plaats van je T-handle (mits je een automaat hebt natuurlijk) kun je deze plaatsen. Hij heeft er een slotje ingebouwd dat ervoor zorgt dat je hem niet uit de P-stand kan zetten zonder de sleutel. Lijkt me de ideale oplossing of is dit ook te omzeilen?
Groet,
Erwin
Groet,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
- NordicDawn
Laatst gewijzigd door NordicDawn op ma 26 jan, 2009 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
1970 Mustang Hardtop
- Ando
- Donateur 2014
- Contacteer:
Nou Harry,
Ik weet niet hoe ze dat in jouw wereldstad doen maar hier takelen ze 'm zo op een vrachtauto, daar helpen vierkante banden niets aan...
Demonteren en onder je bed leggen lijkt me de enige veilige oplossing!
Volgens mij is het gewoon onmogelijk om een auto afdoende te beveiligen als hij op de openbare weg staat of een niet al te best afgesloten garage. Als ze 'm willen hebben gaat-ie echt mee.
De mijne staat straks in elk geval weer de meeste tijd onder m'n bed....
Ik weet niet hoe ze dat in jouw wereldstad doen maar hier takelen ze 'm zo op een vrachtauto, daar helpen vierkante banden niets aan...
Demonteren en onder je bed leggen lijkt me de enige veilige oplossing!
Volgens mij is het gewoon onmogelijk om een auto afdoende te beveiligen als hij op de openbare weg staat of een niet al te best afgesloten garage. Als ze 'm willen hebben gaat-ie echt mee.
De mijne staat straks in elk geval weer de meeste tijd onder m'n bed....
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
ando, het was bij wijze van grap
maar je hebt volkomen gelijk: welke anti-diefstalbeveiliging je ook hebt, er is altijd wel een manier om die te omzeilen en de auto mee te nemen. het beste is een anti-diefstal manier te verzinnen waarbij dieven geluid moeten maken en veel tijd nodig hebben om de auto daadwerkelijk te stelen. geluid maken en veel tijd besteden in diefstal, daar hebben de boeven meestal geen zin in. dus een combinatie van methodes: accu eruit, startonderbreker erin, wielklemmetje enzo.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
Als je een garage hebt, kun je het volgende doen:
Ga naar de kringloopwinkel en zoek een paar gebruikte werkschoenen maatje 47 of groter.
Zet die goed zichtbaar voor je garagedeur naast een exemplaar van 'Guns & Ammo Magazine'
Zet ook een paar grote, smerige hondenvoerbakken neer.
Plak een briefje op de deur met de tekst:
Hee Sjors,
Ik ben effe met Sjon naar Sjakie toe voor een doosje patronen. We zijn zo terug. Niet de pitbulls plagen. Ze hebben vanochtend de postbode al te grazen gehad. Volgens mij had Killler er niks mee te maken maar dat was moeilijk te zien met al dat bloed. Ik heb ze maar in de garage opgesloten. Blijf maar even buiten wachten.
Groetjes,
Paul
Ga naar de kringloopwinkel en zoek een paar gebruikte werkschoenen maatje 47 of groter.
Zet die goed zichtbaar voor je garagedeur naast een exemplaar van 'Guns & Ammo Magazine'
Zet ook een paar grote, smerige hondenvoerbakken neer.
Plak een briefje op de deur met de tekst:
Hee Sjors,
Ik ben effe met Sjon naar Sjakie toe voor een doosje patronen. We zijn zo terug. Niet de pitbulls plagen. Ze hebben vanochtend de postbode al te grazen gehad. Volgens mij had Killler er niks mee te maken maar dat was moeilijk te zien met al dat bloed. Ik heb ze maar in de garage opgesloten. Blijf maar even buiten wachten.
Groetjes,
Paul
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]