Even voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
Even voorstellen
Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit Forum.
Ben nog steeds op zoek naar een 'Stang (al een hele tijd)...Ik heb al enkele contacten gelegd in de VS, zij helpen mij met het zoeken...
Favoriete jaren zijn: 67 en 68, en ik hou absoluut niet van de eleanor ( sorry als ik sommige mensen hiermee kwets :d)
Ik ben nog altijd student, dus als de Pony er komt, zal het een projectje zijn en zal ik met plezier hier de vorderingen willen tonen.
Misschien weet iemand hier een goedkope staan uit die twee jaren?
Ik ben echt heel enthousiast over de garage waarmee ik contact heb. Deze is gelegen in Florida, misschien kennen jullie deze..
mustang only one
Wie op zoek is, of zijn collectie wilt uitbreiden, Deze moet je zeker zien! Super vriendelijk, erg behulpzaam en...Hij heeft mannen over heel de VS die je auto kunnen zoeken...Hij doet dit GRATIS! dus je vraagt hem die auto te zoeken, en hij vraagt er niets voor...zeer goede prijzen ook..
Wie geinteresseerd is, laat even weten, ik spreek hem iedere dag..dan laat ik het hem weten, dan kan hij contact met je opnemen..
Ben nog steeds op zoek naar een 'Stang (al een hele tijd)...Ik heb al enkele contacten gelegd in de VS, zij helpen mij met het zoeken...
Favoriete jaren zijn: 67 en 68, en ik hou absoluut niet van de eleanor ( sorry als ik sommige mensen hiermee kwets :d)
Ik ben nog altijd student, dus als de Pony er komt, zal het een projectje zijn en zal ik met plezier hier de vorderingen willen tonen.
Misschien weet iemand hier een goedkope staan uit die twee jaren?
Ik ben echt heel enthousiast over de garage waarmee ik contact heb. Deze is gelegen in Florida, misschien kennen jullie deze..
mustang only one
Wie op zoek is, of zijn collectie wilt uitbreiden, Deze moet je zeker zien! Super vriendelijk, erg behulpzaam en...Hij heeft mannen over heel de VS die je auto kunnen zoeken...Hij doet dit GRATIS! dus je vraagt hem die auto te zoeken, en hij vraagt er niets voor...zeer goede prijzen ook..
Wie geinteresseerd is, laat even weten, ik spreek hem iedere dag..dan laat ik het hem weten, dan kan hij contact met je opnemen..
Welkom.
Neem ook eens contact op met Holland Ranch. Hij zit hier op het forum. Hij is een Nederlander en woont in Texas. Van het exporteren van Mustangs naar Nederland/België heeft hij z'n business gemaakt.
Vertrouwd adres.
Veel succes met de zoektocht.
Neem ook eens contact op met Holland Ranch. Hij zit hier op het forum. Hij is een Nederlander en woont in Texas. Van het exporteren van Mustangs naar Nederland/België heeft hij z'n business gemaakt.
Vertrouwd adres.
Veel succes met de zoektocht.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
- NordicDawn
Weer een Belg !
En... geloof je dat echt ? Hij zal wel een % op de verkoopprijs hebben... gratis bestaat niet op internet, er zit altijd een slang, adder of alligator onder get gras...Hij doet dit GRATIS! dus je vraagt hem die auto te zoeken, en hij vraagt er niets voor...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Hij komt geregeld langs op het forum. Hij zal niet zo moeilijk te vinden zijn.T.Y. schreef:oke zal ik doen, bedankt! Komt hij hier geregeld of neem ik beter contact op via mail?
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Gerlof
Hij is nu al een hele tijd op zoek voor mij...Ik zoek zelf ook en geef hem dat dan door, dan gaat hij kijken naar de wagen. Ik heb nog geen enkele euro betaald, natuurlijk dat hij op de verkoopprijs van de wagen een commissie vraagt, hij verdient zijn brood met die garage..En... geloof je dat echt ? Hij zal wel een % op de verkoopprijs hebben... gratis bestaat niet op internet, er zit altijd een slang, adder of alligator onder get gras...
Ik heb al heel wat garages gecontacteerd, en deze is echt wel de beste!
heeft trouwens paar leuke wagens op zijn site staan..have a look
Welkom op dit forum.
Probeer ook eens http://craigslist.com
Daar staan waanzinnig veel advertenties van mustangs in alle soorten en maten.
En soms op Ebay kom je ook wel goede tegen.
Suc6 met je zoektocht
Probeer ook eens http://craigslist.com
Daar staan waanzinnig veel advertenties van mustangs in alle soorten en maten.
En soms op Ebay kom je ook wel goede tegen.
Suc6 met je zoektocht
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...