Maar ik heb wel nummer 898 van de 1000 Convertible en 890 van de 1000 Coupe van de limited edition 2005 staan, zijn er nog anderen die ze hebben??

Mzzls
Hans
Moderator: Shelby GT-H

Hennie heeft ze ook. En ik zou ze graaaaaag hebbenmustangclubalmere schreef:Maar ik heb wel nummer 898 van de 1000 Convertible en 890 van de 1000 Coupe van de limited edition 2005 staan, zijn er nog anderen die ze hebben??

Kasten heb ik ooit eens bij ikea gekocht, maar door de jaren heen kwamen er steeds meer plankjes in (pure noodzaak)Bullitt schreef:maar mooie kasten. heb je die speciaal gemaakt of zo gekocht???
Yep. Alleen heb ik me helemaal toegelegd op de laatste modellen, dwz de 1994-2005 serie. Daar heb ik er inmiddels 262 verschillende van, in alle maten en soorten. Zie dus een heleboel bekenden in jouw verzamelingfordman schreef:Zijn er nog andere die ook modellen sparen?
Zo is het Bart, ik ben daar één van! Daarom staat jouw site ook links in het menu Web Linksmustang86 schreef:
Er staan nu iets meer dan 3000 Mustangs op mijn site. Verschillende mensen gebruiken hem al als "naslagwerk".
www.ford-mustang-modelcars.com
Groeten , Bart