MUSTANG FEVER 2009
Moderator: Shelby GT-H
- BA Baracus
Wij kwamen een beetje laat (het vrijgezelle feest van vrienden van ons, was zeer gezellig, met zeer veel alcohol en wat laat geworden. Wij lagen om 05.00 uur in bed en om 07.00 uur was ik weer wakker, ik bleef toch maar tot 09.00 uur liggen en ben toen maar de Mustang wezen halen).
Wij zagen de net de laatse 3 Stangs van het plein afrijden, dus we hadden het net gehaald.
Onderweg bleek ineens dat mijn olie peil te zakken, dus bij aankomst meteen gekeken wat er aan de hand was en meteen bij Adelbert wat olie gescoord. Wat bleek nou na wat rondvragen en kijken onder de kap, dat er bij mijn 6-je dat de pakking van de carterpan lek was.
Dus dat wordt binnenkort de eerste echte klus die ik alleen ga (proberen) te doen.
Maar door het mooie weer hebben wij een zeer gezellige dag gehad, met veel Stangs die wij nog nooit ergens anders hadden zien staan.
Natuurlijk enkele foto's gemaakt van de Mustangs (zie hieronder).
En natuurlijk veel bekende gezien.
Al met al een zeer geslaagde dag en zeer groot compliment aan de organisatie en vrijwillegers.

De rest kan je zien op mijn website www.freewebs.com/voort624.
Wij zagen de net de laatse 3 Stangs van het plein afrijden, dus we hadden het net gehaald.
Onderweg bleek ineens dat mijn olie peil te zakken, dus bij aankomst meteen gekeken wat er aan de hand was en meteen bij Adelbert wat olie gescoord. Wat bleek nou na wat rondvragen en kijken onder de kap, dat er bij mijn 6-je dat de pakking van de carterpan lek was.
Dus dat wordt binnenkort de eerste echte klus die ik alleen ga (proberen) te doen.
Maar door het mooie weer hebben wij een zeer gezellige dag gehad, met veel Stangs die wij nog nooit ergens anders hadden zien staan.
Natuurlijk enkele foto's gemaakt van de Mustangs (zie hieronder).
En natuurlijk veel bekende gezien.
Al met al een zeer geslaagde dag en zeer groot compliment aan de organisatie en vrijwillegers.

De rest kan je zien op mijn website www.freewebs.com/voort624.
Groetjes
Rick
Rick
Voor mij was het de allereerste keer Mustang Fever mét Mustang. Daarom had ik er ook al heel lang naar uitgekeken, temeer de komst naar Belgie vorig jaar op het laatste moment niet doorging wegens een geknapte ophangrubber van de uitlaat. Ook nu was het niet helemaal in orde, omdat na 33 jaar de oude pakking van de waterpomp lekte en de Mustang nogal wat water tekort kwam. Met een ruime hoeveelheid koelvloeistof in de radiateur toch maar afgereden naar Sprang-Capelle, alwaar ik vijf over half negen aankwam. Na 20 minuten kwamen Jan en Roos aangereden met hun blauwe sixpopper. Jan controleerde de fan en constateerde dat de waterpomp niet kaduuk was, maar dat de lekkage inderdaaad aan de pakking ligt. Om en nabij de negen uur taaiden we af naar Valkenswaard, naar de mini-meeting op de Markt, waar ik ook al jaren naar heb uitgekeken. Nu was het eindelijk zover.
Deze keer bleken er minder Mustangs daar te staan dan anders, maar met de TMCN-koffiebonnen was het al meteen gezellig. Omstreeks half elf maakten we allen dat we daar wegkwamen, en begon de circa 35-40 minuten lange tocht naar Heusden-Zolder. Dat was echt gaaf, zeker als je wat rochelende fastbacks voor je hebt rijden. Net over de Belgische grens vonden enkelen, waaronder ik, het leuk om eens flink te gassen en andere Mustangers in te halen. Zo stoof ik met heel kortstondig 130 km/u even een paar Stangs voorbij met real Mustang II power.
Bij aankomst bij de Mustang Garage werd me gevraagd of ik mijn 'Tweeke' direct bij de inkom kon zetten, bij de andere II's. Dit maar gedaan en een vlugge blik leerde me meteen dat ik natuurlijk weer de enige was met de meest rotte II, but who cares?!! Ach, de mensen konden nu een beetje genieten van het blauw gespoten luchtfilterhuis, voor de motorruimte was overigens genoeg belangstelling. Heb een paar mooie Ghia's kunnen bewonderen en leerde en passant meteen dat er ook II verschillende soorten bumperguards voor II's bestaan. Wie weet dat nou?
Er stonden flink wat auto's, en omdat de meeting nu over meerdere straten was verspreid, leek er minder publiek te zijn. Wel zo prettig voor de doorstroming. Ik heb een aantal bekenden gezien, de drie Bullits (al vond ik die eigenlijk een beetje wegvallen tussen de andere Mustangs), enkele prachtige Shelby's en de mooie fastback van Peer. Heb bijna geen II-rijder gesproken, behalve dan een 'Ollander met een prachtige, ongerestaureerde II-fastback die ik nog niet eerder gezien had. Indruk maakten de II fantastische cabrio's die in de Mustang Garage zelf stonden. Daar kocht ik dan maar gelijk een nieuwe waterpomppakking en die moeten we er dan maar eens in rochelen deze of volgende week.
Het weer was lekker en zo heb ik wat rondjes gelopen langs al die prachtige wagens. Enige aanmerking op de meeting: ik miste deerlijk een frietkot. Kwart over vier gingen Jan en ik richting Sprang-Capelle en daar heb ik nog de nodige uurtjes door gebracht. Ik heb de nieuwe garage van Jan kunnen bewonderen, heb meegegeten en de nodige koffie naar binnen geslagen. De tijd ging snel voorbij en rond tien over elf 's avonds reed ik terug. De SG heeft zich prima gehouden en reed uitstekend, zonder problemen. Om 00.28 uur was ik weer thuis en kon ik terugkijken op een mooie, maar toch ook enigszins vermoeiende dag. Jan en Roos, nogmaals dank voor het leuke gesprek, de koffie en de spaghettie! Ook dank aan Adelbert en Nicole voor de geslaagde organisatie!

Harry
Deze keer bleken er minder Mustangs daar te staan dan anders, maar met de TMCN-koffiebonnen was het al meteen gezellig. Omstreeks half elf maakten we allen dat we daar wegkwamen, en begon de circa 35-40 minuten lange tocht naar Heusden-Zolder. Dat was echt gaaf, zeker als je wat rochelende fastbacks voor je hebt rijden. Net over de Belgische grens vonden enkelen, waaronder ik, het leuk om eens flink te gassen en andere Mustangers in te halen. Zo stoof ik met heel kortstondig 130 km/u even een paar Stangs voorbij met real Mustang II power.
Bij aankomst bij de Mustang Garage werd me gevraagd of ik mijn 'Tweeke' direct bij de inkom kon zetten, bij de andere II's. Dit maar gedaan en een vlugge blik leerde me meteen dat ik natuurlijk weer de enige was met de meest rotte II, but who cares?!! Ach, de mensen konden nu een beetje genieten van het blauw gespoten luchtfilterhuis, voor de motorruimte was overigens genoeg belangstelling. Heb een paar mooie Ghia's kunnen bewonderen en leerde en passant meteen dat er ook II verschillende soorten bumperguards voor II's bestaan. Wie weet dat nou?
Er stonden flink wat auto's, en omdat de meeting nu over meerdere straten was verspreid, leek er minder publiek te zijn. Wel zo prettig voor de doorstroming. Ik heb een aantal bekenden gezien, de drie Bullits (al vond ik die eigenlijk een beetje wegvallen tussen de andere Mustangs), enkele prachtige Shelby's en de mooie fastback van Peer. Heb bijna geen II-rijder gesproken, behalve dan een 'Ollander met een prachtige, ongerestaureerde II-fastback die ik nog niet eerder gezien had. Indruk maakten de II fantastische cabrio's die in de Mustang Garage zelf stonden. Daar kocht ik dan maar gelijk een nieuwe waterpomppakking en die moeten we er dan maar eens in rochelen deze of volgende week.
Het weer was lekker en zo heb ik wat rondjes gelopen langs al die prachtige wagens. Enige aanmerking op de meeting: ik miste deerlijk een frietkot. Kwart over vier gingen Jan en ik richting Sprang-Capelle en daar heb ik nog de nodige uurtjes door gebracht. Ik heb de nieuwe garage van Jan kunnen bewonderen, heb meegegeten en de nodige koffie naar binnen geslagen. De tijd ging snel voorbij en rond tien over elf 's avonds reed ik terug. De SG heeft zich prima gehouden en reed uitstekend, zonder problemen. Om 00.28 uur was ik weer thuis en kon ik terugkijken op een mooie, maar toch ook enigszins vermoeiende dag. Jan en Roos, nogmaals dank voor het leuke gesprek, de koffie en de spaghettie! Ook dank aan Adelbert en Nicole voor de geslaagde organisatie!

Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op ma 13 apr, 2009 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- BA Baracus
- NordicDawn
Bedanken? Voor een paar mooie foto's? Nah. Bedank de organisatie liever6-banger schreef:Maar bij de foto's van Neko staat de 6-banger te blinken op de markt,en in zijn foto reportage kwam ik nog 2 foto's van "under the hood "tegen.Erg leuk en dank daarvoor.
Doe ik standaard. Sommige vinden het niet erg alskentekens zichtbaar zijn, smmige stellen er juist geen prijs opClaire schreef:alle kentekens verwijderd.
Deze niet dan?NordicDawn schreef:Sweet! Prachtige Mustang. Die wil ik wel eens van dichtbij bekijken.
Gelet op het feit dat je specifiek een rode wil
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- themustanggarage
merci
MERCI aan alle aanwezigen. Het was dit jaar ondanks de dreigende crisis en het feit dat er veel richting USA waren een groot succes. Voor de paasdatum had ik ook wat schrik maar al bij al viel het mee. Wel zal ik de volgende editie zeker niet op pasen houden. De sfeer en de opkomst was heel goed met veel nieuwe mustangs en prachtige oudjes. Door de verspreiding in een andere straat kon er veel meer publiek aanwezig ( politie spreekt van meer dan 3500 personen) zijn en de foto's zijn ook beter. Wij twijfelen nu om deze straat te behouden of om terug te keren naar de hoofdweg. De zaterdag was tevens ook een groot succes met 70 bezoekende mustangs en met 155 man aan de barbeque was het zeer gezellig. Om 1 uur s'nachts sloten we de deur.
Zelf heb ik niet veel meegekregen van de meeting en moet het doen met de mooie commentaren en foto's. En die zijn allen posief waarvoor onze dank. Volgend jaar dus opnieuw voor de 8 ste editie.
Tmcn merci voor de opvang en koffie van de forum stoet.
Het zou welkom zijn indien ons de foto's op cd rom bezorgd kunnen worden. We zien elkander zeker weer in zwolle. Mustang valley moet ik laten schieten wegens een gouden bruiloft.
thanks
groetjes
team mustang garage
Zelf heb ik niet veel meegekregen van de meeting en moet het doen met de mooie commentaren en foto's. En die zijn allen posief waarvoor onze dank. Volgend jaar dus opnieuw voor de 8 ste editie.
Tmcn merci voor de opvang en koffie van de forum stoet.
Het zou welkom zijn indien ons de foto's op cd rom bezorgd kunnen worden. We zien elkander zeker weer in zwolle. Mustang valley moet ik laten schieten wegens een gouden bruiloft.
thanks
groetjes
team mustang garage
liefhebbers van elke mustang jong of oud
concour of daily driver
The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
concour of daily driver
The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
- NordicDawn
- PoisonIvy66
Dit jaar ben ik voor het eerst op zowel de zaterdag en zondag geweest.
Ik wilde wel eens met de rondrit en barbeque mee doen..... je moet tenslotte ook af en toe een hapje eten. Beide waren heel goed verzorgd. Mijn complimenten!
Helaas liet de techniek mij dit weekend diverse malen in de steek.
Maar gelukkig ben ik in 1 weekend 2 keer in Heusden-Zolder aangekomen en ook 2 keer thuis gekomen.
Ook ben ik dit jaar voor het eerst de fotocamera vergeten (op beide dagen nog wel). Jullie moeten het dus doen met de reeds geplaatste foto's. Neko heeft ze denk ik bijna allemaal op de gevoelige digitale plaat vastgelegd.
Groeten Roel
Ik wilde wel eens met de rondrit en barbeque mee doen..... je moet tenslotte ook af en toe een hapje eten. Beide waren heel goed verzorgd. Mijn complimenten!
Helaas liet de techniek mij dit weekend diverse malen in de steek.
Maar gelukkig ben ik in 1 weekend 2 keer in Heusden-Zolder aangekomen en ook 2 keer thuis gekomen.
Ook ben ik dit jaar voor het eerst de fotocamera vergeten (op beide dagen nog wel). Jullie moeten het dus doen met de reeds geplaatste foto's. Neko heeft ze denk ik bijna allemaal op de gevoelige digitale plaat vastgelegd.
Groeten Roel
...Happiness is the road...
- MustangMike
- Contacteer:
Op de locatie was zeker niets aan te merken, maar ik vond de hoofdstraat toch juist dat "ietsje" gezelliger...
Dus volgend jaar, de week voor- of de week na Pasen, en terug in de hoofdstraat ?
Maar als het niet met Pasen zelf is, missen we zeker Nicole in Bunny outfit !... maarja.... een mens moet keuzes maken...
Dus volgend jaar, de week voor- of de week na Pasen, en terug in de hoofdstraat ?
Maar als het niet met Pasen zelf is, missen we zeker Nicole in Bunny outfit !... maarja.... een mens moet keuzes maken...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- PoisonIvy66
- MustangMike
- Contacteer:
Als ik het goed voor heb en het was claire, dan was het op haar eigen auto. We hebben er nog mee gelachenPoisonIvy66 schreef:Helaas lijken er er op elke meeting horden mensen rond te lopen die niet van andermans spullen af kunnen blijven....MustangMike schreef:@ Claire : zijn die vettige vingers al van die mooie paarse mustang ? (dat was jij toch hé ... jaja wij hadden het gezien)
Kwestie van de forum-collega's te leren kennen hé
Fully Restored Mustang Coupe 1966 289V8
Member of the BMCC
Member of the BMCC
@mustangmike
ja hoor ; de vettige vinger-afdruk is al verdwenen.
Gelukkig was het inderdaad op mijn eigen mustang .
Ik heb geprobeerd om ze snel te laten verdwijnen
,maar ben helaas toch betrapt door jullie. 
ja hoor ; de vettige vinger-afdruk is al verdwenen.
Gelukkig was het inderdaad op mijn eigen mustang .
Ik heb geprobeerd om ze snel te laten verdwijnen
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
- McQueen
- Contacteer:
Nog een mooi foto-album gevonden van zondag op :
http://www.mijnalbum.nl/Album=7BEIVO63
Met THX aan Liliane
En Emiel had zijn wagen gepoetst !!!!
Blinken dat die deed !
Ik heb Emiel zijn wagen ook in Mechelen gezien, met reklame voor Happy-Days, twee meetings na elkaar op dezelfde dag, het kan niet op.

http://www.mijnalbum.nl/Album=7BEIVO63
Met THX aan Liliane
En Emiel had zijn wagen gepoetst !!!!
Blinken dat die deed !
Ik heb Emiel zijn wagen ook in Mechelen gezien, met reklame voor Happy-Days, twee meetings na elkaar op dezelfde dag, het kan niet op.

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]
.
.