Hier dan het commentaar op het gebeuren...
Het weer was prachtig, al was het in de voormiddag wel wat frisjes, maar ja, je zit dan ook vlakbij de zee daar...
Volk was er in overvloed, maar de meeting zelf was niet bepaald mijn ding. Ieder zijn keuze natuurlijk, maar ik hou zo niet van "opgepimpte" USA cars, burnouts en veel lawaai...
Ik heb het eens meegemaakt, maar persoonlijk niet voor herhaling vatbaar. Ik vind (en dat is weer m'n persoonlijke mening) een MustangFever of MustangValley veel beter.
Sorry voor Diede, die zeker zijn best heeft gedaan, maar de "parking" organizatie voor de Mustangs was onbestaande ! Bij binnenkomen werdt gezegd "ga daar maar op de parking bij de andere Mustangs" , en dat was het dan. Je moest zelf maar zien dat je er een plaatsje vond. Dat was spijtig, en sommigen konden er niet meer af, omdat alles "vast" stond. Ook meerdere Mustangs stonden over de andere parkings verspreid, omdat de "onze" al volstond ! Diede: volgende keer beter ! Al doende leert men.
De ronde op het circuit heb ik niet meegedaan want men zei me dat het zeker half vijf zou worden... Ik ben om 3 uur, zoals verschillende anderen doorgereden (in Antwerpen om 17.20).
Maar met de "Dragraces" was de groene Mustang toch de snelste !
Al bij al een mooie meeting voor de USA car fanaten, en ja, zoals gezegd: prachtig en zonnig weer ! Dat maakt veel goed !