wie heeft er wel eens een bod op zijn mustang gehad
Moderator: Shelby GT-H
-
- Contacteer:
wie heeft er wel eens een bod op zijn mustang gehad
ik wel, ik was samen met mijn gezin op een teras in onze stad deze zomer een natje en een droogje aan het nutigen (had toen mijn mustang bij mij, en in gezichtsveld) er kwam toen een onbekende op mij af en vroeg of de mustang van mij was, en vroeg mij of ik hem niet wilde verkopen waarop ik antwoorde '' als het maar een goede prijs is, wat hij een goede prijs vond was 9000 euro, ging er uiteraard niet mee akoord, en vertelde hem dat hij minstens 4000 euro tekort had 
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik heb soms een briefje met een 06 nummer achter de ruitenwisser met de vraag of ik hem wil verkopen en soms iemand naast mij bij een stoptlicht die dat vraagt.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!

-
- Contacteer:
ja heb ik ook een keertje gehad maar dan een 06 nummer van mij met een bordje te koop er op, dat hadden ze een keer op een meeting hier in het oosten gedaan bij een andere club waar ik ook lid van ben (easternv8club) leuke vrienden.... met een bedrag van 3500euro, de telefoon van mij stond roodgloeiend
leuk geintje.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
- 1969sportsroof
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Afgelopen vrijdag nog. Werd een paar honderd meter achtervolgd tot ik thuis de oprit opreed. Er stapte iemand uit die vertelde een Mustang zoals de mijne al lang te zoeken. Hij viel op de kleur en de staat, ging bijna door het lint! Hij bood 15.000 euro. Ik gaf aan dat ik de auto niet verkoop; wat hij me waard is, is niet met dit soort getallen te benaderen.
Hij bleef er maar over doorgaan, ik heb heel duidelijk moeten zijn...
Toch een compliment.
Hij bleef er maar over doorgaan, ik heb heel duidelijk moeten zijn...
Toch een compliment.
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
- Nicov.dr.Klok
wie
Toen ik mijn 69er 2 weken had stond ik bij een benzinepomp,een man had er al diverse keren omheen gelopen en na wat gepraat te hebben deed hij mij een bod wat bijna 3300 guldens hoger was als wat ik betaald had.Voor mij was dit het bewijs dat ik geen slechte koop had gedaan,en daarom heb ik het niet gedaan.Tot nu toe ook nog nooit geen spijt van gehad.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Ik heb nog geen ervaringen hiermee,
maar ik denk dat ik ook geld bij zou moeten leggen op dit moment :giggle:
Maar ik zou m'n falcon na gereedkomen denk ik nooit verkopen, tja tenzij je echt niet anders kan.
Als je een auto helemaal van de grond toe hebt opgebouwd, dan is het net je kind (ok weet nog niet hoe dat voelt) en die verkoop je geloof ik ook niet zo 123 :mrhappy:
Greetz Rinke
maar ik denk dat ik ook geld bij zou moeten leggen op dit moment :giggle:
Maar ik zou m'n falcon na gereedkomen denk ik nooit verkopen, tja tenzij je echt niet anders kan.
Als je een auto helemaal van de grond toe hebt opgebouwd, dan is het net je kind (ok weet nog niet hoe dat voelt) en die verkoop je geloof ik ook niet zo 123 :mrhappy:
Greetz Rinke
- NielsKrebbekx
- Contacteer:
Net als jullie heb ik ook eens een raar bod gehad. UIteraard op vakantie. Wij waren dit jaar weer in saint-tropez en via via kwam ik in contact met een italiaan. Hij wilde met alle geweld mijn mustang kopen maar ging wel erg ver in zijn bod. Hij bood mij op het laatst (ongelogen) 50.000,- euro. Jawel vijftigduizend euro. Handje-contantje. Waarop ik hem verteld heb dat mijn stang echt niet te koop was en dat hij voor dat geld een hele garage vol met mustangs kan zetten. Rare vent, maar een tip voor jullie allemaal: Wil je goud geld voor je mustang, poets hem flink op en rij een keer over de boulevard van st.-tropez en aan het eind van de boulevard is hij voor dik geld verkocht !
Niels
Niels
- Mustangdriver
- Contacteer:
Ik had de fastback twee weken toen ik naar de oldtimerbeurs ging in Gent, ik dacht ik parkeer me op de standhouder parking daar staat ie wat veiliger. Ik had me ook goed weggestopt achter een grote cadillac (zijn er kleine ?)
Bij het vertrekken kwam er iemand vragen of ik em wou verkopen. "Maar ik heb em net, meneer ?!"
En eens op een rondrit wou iemand zijn perfecte Ford A omruilen, z'n vrouw was die een beetje beu.
Vorig jaar stonden we met tien wagens op een oldtimerbeurs in Wieze, daar kon ik em 10 keer verkopen.
Maar weg gaat ie nooit !
Geoffrey
Bij het vertrekken kwam er iemand vragen of ik em wou verkopen. "Maar ik heb em net, meneer ?!"
En eens op een rondrit wou iemand zijn perfecte Ford A omruilen, z'n vrouw was die een beetje beu.
Vorig jaar stonden we met tien wagens op een oldtimerbeurs in Wieze, daar kon ik em 10 keer verkopen.
Maar weg gaat ie nooit !
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite