Fotos Zandvoort 19 april

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Zo wij hebben het ook weer overleefd. We stonden mooi bij de mustangs direct bij de ingang. Ontzettend mooi weer, strak blauwe lucht met voor Zandvoort ongekend weinig wind (vorig jaar moesten we nog aan de tent gaan hangen om niet weg te waaien). We hebben alle auto's zien binnenkomen en weer zien weggaan, vooral het weggaan was spectaculair met al die burn-outs. Dit keer geen last gehad van Emiel zijn claxon maar er stond een gigantische pick-up met een claxon van volgens mij een trein, de volgende keer dus toch maar weer Emiel. De terugweg verliep bij ons ook niet helemaal zonder slag of stoot, ook wij stonden anderhalf uur bijna stil. Toen we eindelijk konden rijden zat ik niet op de borden te letten waardoor we ipv de A9 de A10 moesten pakken. Ach ja klein foutje kan gebeuren. Nog even bij de Burger King gegeten waarna we (te hard) naar huis zijn gereden.
Kortom (voor ons) een succesvolle meeting en erg gezellig en druk.
Volgend jaar een nog grotere plek want volgens mij was deze te klein. Daar gaan we volgend jaar over onderhandelen.

Gr en tot de volgende meeting

Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
fox68

Bericht door fox68 »

Het was inderdaad een leuke meeting, alleen was de parkeerruimte voor de Mustangs erg krap.
Mijn auto stond vast tussen de andere Mustangs, dit zou beter kunnen.
Wel erg genoten van Marc met zijn Mustang op de baan, super hoe die de meeste achter zich liet.

Grt Herman
1968 Fastback GT 390 S-code
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Herman,
Heb je daar ook filmpjes van?
Lijkt me erg gaaf om te zien!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Nick
Contacteer:

Bericht door Nick »

Geweldig genoten, en net zulk lekker weer als vorig jaar! Mustang paddock was inderdaad wat aan de krappe kant.. En respect voor Marc dat hij zn prachtige mustang zo vaak over die baan geknalt heeft, en nog met mooie tijden ook!
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
StangJay
Contacteer:

Bericht door StangJay »

Het was zeker de moeite waard ondanks een jankende achteras en een dooie accu :D
Was leuk om ook eens gezichten te zien bij de namen en auto's. Ik moet toch maar eens vaker proberen naar een meeting te komen :wink: .
1999 3.8 V6 aut
http://www.skincraftz.nl
Mods: Too many to mention ;-)
mustang sally
Contacteer:

Bericht door mustang sally »

het was een waanzinnig leuke dag,4 rondjes rijden op het circuit,wel lang in de file gestaan wat een ellende was dat,leuke foto s gemaakt en inderdaad de gezichten die bij de mustangs horen was ook leuk
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

En hoe zit het met de rode 66 die voor mij, in de tunnel in panne viel ? :cry:

(om 15 uur als we samen wegreden)...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
tminus3
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door tminus3 »

Samen met m'n neef Willem heb wij ook een hele leuke dag gehad. Met alle aktiviteiten op het circuit uiteindelijk weinig tijd gehad op de auto's en stands op het rennerskwartier te bekijken, maar dat mocht de pret niet drukken.

Omdat ik dezelfde drukte en chaos verwachtte als bij AutoMaxx Street Power Edition waren van 1 maart, waren we al om 06.30 van huis vertrokken. Om half negen waren we op een nog verrassend leeg rennerskwartier. Precies op schema voor het inschrijven en keuren voor de dragraces. Het inschrijven kwam helaas pas om 09.30 op gang, zodat iedereen tegelijk om de stand stond de dringen.
Om 11 uur kon de Mustang na een technische keuring daadwerkelijk aan de bak. Tijdens Automaxx had ik vanwege de hoge opkomst (150 auto's tegen zo'n 70 nu) slechts drie runs kunnen maken, met een beste tijd van 14.1 sec. Met iets meer ervaring en betere weersomstandigheden was mijn doel om in de 13 sec te rijden.

Gelijk de eerste run was m'n doel al ruimschoots behaald! M'n reaktietijd was met 0.844 seconde nog erg traag, maar de 60 voet tijd was met 2.397 bijna 4/10e sec sneller als op 1 maart. Eindtijd was 13.548 sec met een eindsnelheid van 166.28kmpu.

M'n tweede run trad ik aan tegen de zeer fraaie Dodge Charger van Jeroen van Engelen. 440cui Mopar met 295/50 banden vs 347cui Fomoco en 225/50 banden. De Mustang leek de underdog, maar was wel als eerste aan de finishstreep! Reaktietijd was met 0.629 iets beter, m'n 60 voet was 2.311, mijn snelste van de dag. Eindtijd kwam op 13.368, ook m'n snelste van de dag, met een eindsnelheid van 172.25.

Afbeelding

In totaal 12 runs gemaakt, waarvan 8 gewonnen. Alle runs waren ruim onder de beste tijd van 1 maart, de hoogste eindsnelheid was 174.76kmpu en 's middags begonnen de reaktietijden met een paar 0.1 en 0.2 rt's er ook op te lijken.

Na afloop van de dragrace shootout nog een klein uurtje over het rennerskwartier gebanjerd voordat we met de Mustangs weer het circuit op mochten voor een paar rondjes. De pacecar hield het tempo laag, maar door me wat terug te laten zakken kon er af en toe een stukje 'op snelheid' gereden worden. Erg leuk!

Gezien de reakties op het rennerskwartier en de hoeveelheid mensen rond de auto heb ik flink wat mensen doen verbazen met m'n onschuldig uitziende en klinkende Fordje 8). De Mustang was in ieder geval goed voor de dragrace publieksprijs, getuige de enorme beker die ik mee naar huis mocht nemen. Van de man die me tijdens het inschrijven aansprak met 'ga jij maar vast achteraan staan' vanwege m'n Ford Racing shirt, heb ik de hele dag ook niet meer gezien of gehoord :lol:

Oh, en voor wat betreft die foto met de motorkap open; de Mustang wilde aan het einde van de dag niet meer naar huis! Nu het wat warmer wordt blijkt bij langdurig stilstaand stationair draaien vapor-lock op te treden. De brandstofleiding loopt op één punt vrij dicht langs één van de headerbuizen, dus die wordt binnenkort verlegd of afgeschermd. Nadat de auto weer afgekoeld was heb ik probleemloos nog fijn een uur in de file door Haarlem gestaan.

Alles bij elkaar een zeer geslaagde dag. Volgend jaar graag weer zo'n evenement, maar dan op een beter bereikbaar circuit als Assen of Zolder.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
Kornelis

Bericht door Kornelis »

En hoe zit het met de rode 66 die voor mij, in de tunnel in panne viel ?

(om 15 uur als we samen wegreden)...
Emiel,

toen wij wegreden was mijn Gastank leeg!! Dus even op benzine overschakelen dus. Nou, zo makkelijk als ik het schrijf was het niet. Er kwam geen benzine boven.
Dus een vriendelijke Dodge RamVan Harley Davidson gevraagd voor een sleep. Weer pech, geen Gas te krijgen in Zandvoort. Dus nog maar eens starten proberen en nog eens en nog eens..... Dus de leiding los en benzine ingieten met een kannetje tot de vlotterkamers vol waren. Nogmaals starten en lopen dat kreng. Tot hij steeds moeilijker ging lopen en afsloeg. Maar weer starten dan!!
Helaas, nieuw probleem. Startmotor draait wel maar slaat niet in. Einde verhaal dus, en nu.
De vriendelijke mevrouw van het tankstation wilde wel het hek openen om de mustang veilig te laten overnachten. En wij mop weg naar het station om de trein te nemen naar Steenwijk. Maar ik voelde mij er niet prettig bij om mijn Stang achter te laten. Dan maar ff bellen en via via een autoambulance geregeld. Die was er om 1930 uur en de mustang mocht na een gezellige thuisrit in zijn eigen nestje.

Vandaag de startmotor gedemonteerd en de oorzaak opgespoort. De veertjes en tonnetje die het rondsel laten draaien lagen verspreid onder de flexplaat. Vervolgens de boel weer in elkaar en starten maar.
Hij sloeg gelijk weer aan. Maar toch maar weer een nieuw tandwieltje bestellen om er wat geruster mee op weg te gaan.
Eind goed al goed met dank aan mijn Ex en haar vriend die hun tijd voor ons opofferden.
1966 Ford Mustang coupé V8

De minima magnus scintilla nascitur ignis

Kor
fox68

Bericht door fox68 »

RobSchipper schreef:Herman,
Klein stukje, alleen op het laats de camera beetje teveel bewogen. (kon hem niet stil houden vanwege de spanning :D )

http://www.youtube.com/watch?v=-EBO90Jw15U

Grt Herman
1968 Fastback GT 390 S-code
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

fox68 schreef:
RobSchipper schreef:Herman,
Klein stukje, alleen op het laats de camera beetje teveel bewogen. (kon hem niet stil houden vanwege de spanning :D )

http://www.youtube.com/watch?v=-EBO90Jw15U

Grt Herman
We win!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Prachtige filmpjes! :D
1970 Mustang Hardtop
gert-jan

Bericht door gert-jan »

erg vervelend Kor. blij dat het probleem ook weer opgelost is.

we zijn zonder problems door Noord Holland en de afsluitdijk terug gereden. We zagen dat in Alkmaar een één of andere samenscholing plaatsvond (bij het AZ stadion).

nog wat overzichtfoto's
Afbeelding
Afbeelding
ton bb nog even gerust stellen...
Afbeelding

hier nog wat pics van tminus
Afbeelding

Afbeelding
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
67mustangcabrio

Bericht door 67mustangcabrio »

Ook een geweldige dag gehad op Zandvoort
Hier mijn aandeel aan foto's 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zelfs Belgen on the track in Zandvoort :wink:
Afbeelding
En nog een paar actiefoto's op de baan (nou ja actie :roll: )
Af en toe iets terug laten vallen zodat we toch ff lekker gas konden geven :P 8)
Afbeelding
Afbeelding
Kortom was het weer ok de dag ok alleen de rit terug door Zandvoort en Haarlem erg traag :( , dus onderweg maar ff lekker gewokt bij Wokpalace :) net buiten zandvoort.
Daarna met volle buik weer richting huis :D
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”