Verzameling en redelijk exclusief

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Herman

Bericht door Herman »

Hahahah.
Ik dacht bij de derde foto dat je echt gestoord zou moeten zijn.
Blijkt dit eruit te komen.
Geweldig leuk.
Als je niets te doen hebt in het weekend,......ik heb nog 3 ouwe kapotte fietsen voor je.
:ciggy:
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

EriccB schreef:Heeeee verrek is die al uit? Dacht dat-ie was uitgesteld tot januari... Waar heb je hem vandaan?

Besteld via Ebay

Marce :baby:
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Staan er nog een paar op Transformer

Marcel :baby:
dimitri

Bericht door dimitri »

Mijn eerste mustang is een feit, maar dan wel in een doosje, heb hem gekregen voor mijn kerst, het is de mustang vanuit de film bullitt schaal 1:43 limited edition 3.333 pcs

het zal zeker men laatse niet zijn :joy:

dimitri
ronenwendy

verzamelingen

Bericht door ronenwendy »

Hoi
Ook zij hebben een flinke verzameling (vraag maar na bij Adelbert, die heeft ze gezien). We hebben in het hele huis dingen van mustang staan. Er is geen plaats waar niets staat (zelfs op de wc). Boven hebben we een mustangkamer (staat ook op de deur). Daar hebben we een grote vitrine laten maken, van muur tot muur. Die staat bomvol mustangs. Voorheen spaarden we alle amerikanen, toen alleen nog maar mustang en F150, daarna werd het alleen nog maar mustang, en we zijn nu alleen nog maar mustang 1994 aan het sparen. De overige mustangs hebben we wel laten staan. De overige amerikanen verkocht voor plaats te maken.
Om een indruk te krijgen; *In de woonkamer staat een piano met daarboven een grote tekening van onze eigen mustang en op de piano 1:12 cabrio uit 1965, op de badkamer een grote mustangsticker op de spiegel (lijkt net gegraveerd) en diverse ijzeren platen, op het haardje staat mijn trots, mijn kleine trapautootje meegebracht uit amerika. Alles bij ons is mustang of amerika. Helaas heb ik nog geen foto's, dan moet ik het hele huis fotograferen.
Maar het zijn zeker een paar 100 modellen en dan nog allerlei hebbedingetjes.

Groetjes Ron en Wendy :clap: :chick:
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Sinds kort heb ik er twee !!

Een Mustang Fastback GT350H 1966 en een Mustang Coupe GT 1965 beide schaal 1:18.

De coupe heb ik pas aangeschaft . Ik zag hem ik staan op de oldtimerbeurs in het Autotron (zonder doos) bij een of andere rommelaar voor 15 euro'tjes, dus maar gelijk meegenomen. Dat zijn nog eens leuke koopjes!!
Jammer genoeg zijn de 1964/66 Coupe schaalmodellen (1:18) vrij zeldzaam geworden. Fastbacks en convertibles genoeg… maar voor een coupe moet je goed zoeken!! Afgelopen jaren ben ik er maar een maal een op diverse beurzen nieuw in doos tegengekomen, het prijskaartje wat aan deze coupe hing was 125.00 euro. Het was wel een heel gedetailleerde uitvoering en zeker zijn geld waard maar te duur voor mijn knip!! Hopelijk gaat de een of andere fabrikant ze weer maken voor een leuke prijs.

Arjan.

Afbeelding

Afbeelding
EriccB

Re: verzamelingen

Bericht door EriccB »

ronenwendy schreef:We hebben in het hele huis dingen van mustang staan.
Hoe vaker ik hier kom hoe normaler ik me begin te voelen heheheh : )

Dit is nl mijn toilet, geheel in Saleen racer uitvoering:

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”