maar eens voorstellen ...
Moderator: Shelby GT-H
maar eens voorstellen ...
Hallo allemaal,
het wordt maar eens tijd om me voor te stellen op dit forum: Ben Jeroen en al een geruime tijd geinfecteerd met het Ford Mustang virus.
Hoe komt dat? Heb het altijd al een mooie auto gevonden. Ik wou er zelfs een huren met ons trouwen maar het is hem toen niet geworden. Konden toen voor nop een prachtige BMW lenen. Later kwam mijn broetje met een oldtimer aanzetten (Een mini uit '77), en dat is best leuk werk kwam ik achter!
Dus nu ben ik aan het sparen om een redelijke mustang aan te kunnen schaffen. Doel: rondrijden, sleutelen (in die volgorde) Een tijdsplaatje heb ik hier (nog) niet bij. Heb namelijk net mijn tweede dochter mogen verwelkomen, die houdt mij aardig bezig. (Om maar te zwijgen van dochter nummer 1 die nu 1,5 jaar oud is ...)
Ben nu het internet een beetje aan het afschuimen en de mustang aan het leren. Her en der wat boekjes aan het aanschaffen, etc...
Ik ben woonachtig in Deventer en daar reed ik twee dagen geleden achter een witte ford mustang V8 aan met kenteken DM-20-52. Dat vond ik een erg mooie auto met een erg lekker geluid erin! (Reed er vlak achter, heb mijn raampje open gedaan en even heerlijk genoten)
Graag zou ik in contact willen komen met mustang rijders in en rondom Deventer. Dit om mijn kennis te vergroten over de ford mustang en wat mensen te leren kennen met dezelfde passie. Voorkeur is de mustang van de jaren 65 en 66.
Wie weet tot ziens op mustang meetings! (Waar ik zeker een keer heen ga)
Groeten,
Jeroen.
het wordt maar eens tijd om me voor te stellen op dit forum: Ben Jeroen en al een geruime tijd geinfecteerd met het Ford Mustang virus.
Hoe komt dat? Heb het altijd al een mooie auto gevonden. Ik wou er zelfs een huren met ons trouwen maar het is hem toen niet geworden. Konden toen voor nop een prachtige BMW lenen. Later kwam mijn broetje met een oldtimer aanzetten (Een mini uit '77), en dat is best leuk werk kwam ik achter!
Dus nu ben ik aan het sparen om een redelijke mustang aan te kunnen schaffen. Doel: rondrijden, sleutelen (in die volgorde) Een tijdsplaatje heb ik hier (nog) niet bij. Heb namelijk net mijn tweede dochter mogen verwelkomen, die houdt mij aardig bezig. (Om maar te zwijgen van dochter nummer 1 die nu 1,5 jaar oud is ...)
Ben nu het internet een beetje aan het afschuimen en de mustang aan het leren. Her en der wat boekjes aan het aanschaffen, etc...
Ik ben woonachtig in Deventer en daar reed ik twee dagen geleden achter een witte ford mustang V8 aan met kenteken DM-20-52. Dat vond ik een erg mooie auto met een erg lekker geluid erin! (Reed er vlak achter, heb mijn raampje open gedaan en even heerlijk genoten)
Graag zou ik in contact willen komen met mustang rijders in en rondom Deventer. Dit om mijn kennis te vergroten over de ford mustang en wat mensen te leren kennen met dezelfde passie. Voorkeur is de mustang van de jaren 65 en 66.
Groeten,
Jeroen.
Hallo Jeroen,
Leuke introductie van je zelf! Welkom op dit informatieve en gezellige forum. Zelf ben ik woonachtig in de achterhoek en ben wel eens met mijn Mustang in Deventer geweest. Bij deze wil ik je er op wijzen dat mijn Mustang te koop staat:
http://mustangforum.isookzo.nl/viewtopi ... c18f994234
Groeten,
Frank
Leuke introductie van je zelf! Welkom op dit informatieve en gezellige forum. Zelf ben ik woonachtig in de achterhoek en ben wel eens met mijn Mustang in Deventer geweest. Bij deze wil ik je er op wijzen dat mijn Mustang te koop staat:
http://mustangforum.isookzo.nl/viewtopi ... c18f994234
Groeten,
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- NordicDawn
dank voor jullie reacties!
@Frank: ik weet dat je bolide te koop is, maar is wwwaaaaaayyyyyyy out of my league... (Qua financering dan, hé)
Mijn doel: simpele 65/66 coupe/hard top met niet teveel opties.
Vraag: ik wil graag loten kopen voor de mustang verloting. Nu krijg ik echter geen reactie op mijn mails. Zijn de loten op?
@Frank: ik weet dat je bolide te koop is, maar is wwwaaaaaayyyyyyy out of my league... (Qua financering dan, hé)
Mijn doel: simpele 65/66 coupe/hard top met niet teveel opties.
Vraag: ik wil graag loten kopen voor de mustang verloting. Nu krijg ik echter geen reactie op mijn mails. Zijn de loten op?
- Nicov.dr.Klok
De loten zijn nog niet op,maar de lotenverkopers zitten samen met heel veel anderen in de States,voor de 45ste aniversary van onze zo vertroetelde rides.
Even geduld dus,maar alvast veel sucses met je zoektocht.
Even geduld dus,maar alvast veel sucses met je zoektocht.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Tot wanneer zijn ze weg?
Vraag liever: komen ze ooit nog terug ???

Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Welkom en veel geluk dan maar!
Mooi dat je nog een paar loten hebt weten te bemachtigen, dat is goed voor de TMCN kas, maar de auto die ga ik winnen hoor
Mooi dat je nog een paar loten hebt weten te bemachtigen, dat is goed voor de TMCN kas, maar de auto die ga ik winnen hoor
Laatst gewijzigd door 67gt500 op za 09 mei, 2009 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Re: maar eens voorstellen ...
welkom op het forum Jeroenflierman schreef:Hallo allemaal,
Groeten,
Jeroen.