Hallo, van een niewe auto enthusiast in Nederland!!!
Moderator: Shelby GT-H
- crimson_lion
Welkom en zeker n gave auto!
Dat iets te donkere ramen geld kosten weet ik ook.
Een eiverigeveldwachter heeft mn vrouw hier al eens voor bekeurd op 300 van huis af.
Hij wilde dat de folie(prfessioneel aan laten brengen) ter plekke werd verwijderd!
Dat mocht na veel heen en weer zeuren dan ook thuis gebeure,maar wel n mooie prent gehad.
Een eiverigeveldwachter heeft mn vrouw hier al eens voor bekeurd op 300 van huis af.
Hij wilde dat de folie(prfessioneel aan laten brengen) ter plekke werd verwijderd!
Dat mocht na veel heen en weer zeuren dan ook thuis gebeure,maar wel n mooie prent gehad.
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Professioneel aangebracht of niet, als het te donker is, is het te donker.MenH schreef:Welkom en zeker n gave auto!
En als het een professioneel bedrijf was, dan weten zij toch ook hoe donker ze mogen gaan of niet?
Aron
Niet als het in amerika aangebracht isAron66 schreef:Professioneel aangebracht of niet, als het te donker is, is het te donker.MenH schreef:Welkom en zeker n gave auto!
En als het een professioneel bedrijf was, dan weten zij toch ook hoe donker ze mogen gaan of niet?
Aron
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Ik geef niet hoe dark het is. Ik zal het neer nemen wanneer ik vind het ook nodig is.Aron66 schreef:In Amerika??? En hoe kom je dan door de RDW? Of hanteren die andere richtlijnen?![]()
1999 Trans Am WS6 Black - Forged 346, Procharged (P1SC), TH-400, and 12 bolt(3.73's)
10.29@129mph w/1.60 sixty foot - 1/4 mile time http://youtu.be/ZiD-KB4WNXw
2004 Screaming Yellow Mustang Cobra
10.29@129mph w/1.60 sixty foot - 1/4 mile time http://youtu.be/ZiD-KB4WNXw
2004 Screaming Yellow Mustang Cobra
- NordicDawn