12th Flanders Mustang Event (B)

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Skut

Bericht door Skut »

flyerke schreef:kunnen jullie de foto's bekijken? weet niet of die link naar facebook werkt, of jullie zich eerst moeten inschrijven ofzo, laat eens iets weten :-)
Als "niet-Facebooker" kan ik de foto's perfect bekijken flyerke. De link werkt dus :)

Tenslotte nog eens merci aan iedereen die dit event mogelijk gemaakt heeft! Het was voor mij de eerste keer maar het zal niet de laatste zijn.
(ow en die vervloekte V8 die ze in '74 vergeten produceren zijn zal ik ook niet zo gauw vergeten!! :evil:
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

flyerke schreef:kunnen jullie de foto's bekijken? weet niet of die link naar facebook werkt, of jullie zich eerst moeten inschrijven ofzo, laat eens iets weten :-)
Ik wel, maar ben wel facebook lid.

Aan allen: bedankt voor de complimenten. Ik heb er zelf enorm van genoten :D :D :D :D

Morgen volgt mijn verslag en mijn foto's. Als jullie er hebben mogen jullie ze mij altijd doorsturen. Ik heb er slechts 145 of zo :oops:

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
flyerke

Bericht door flyerke »

Als "niet-Facebooker" kan ik de foto's perfect bekijken flyerke. De link werkt dus
bedankt :D
flyerke

Bericht door flyerke »

indien je een foto in groot formaat wenst, stuur me een pb en dan mail ik die wel door

groetjes Sven

@mustangdriver voeg me eens toe op facebook ajb :)
soulreaper

Bericht door soulreaper »

Mustangdriver schreef:
Ik wel, maar ben wel facebook lid.

Aan allen: bedankt voor de complimenten. Ik heb er zelf enorm van genoten :D :D :D :D

Morgen volgt mijn verslag en mijn foto's. Als jullie er hebben mogen jullie ze mij altijd doorsturen. Ik heb er slechts 145 of zo :oops:

Geoffrey
Ga ze alle 145 uitvoerig bekijken!
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
mick
Contacteer:

Bericht door mick »

een beetje lastig voor het bekijken van de fotos want je moet elke keer op elke foto klikken, meschien een slide show?
Mooi fotos aleszinds
Claire

Bericht door Claire »

Ook vanuit Holland bedankt Geoffrey en crew voor een geweldige dag. Leuk en origineel aandenken, goeie lokatie en een prima BBQ. (en weer nieuwe mensen leren kennen :shock: ) Wat ons betreft volgend jaar weer.

Afbeelding

Afbeelding

Soms is keren noodzakelijk... :lol:

Afbeelding

De "proef"

Afbeelding

Afbeelding

Piet 8) en Claire :queen:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
flyerke

Bericht door flyerke »

een beetje lastig voor het bekijken van de fotos want je moet elke keer op elke foto klikken, meschien een slide show?
Mooi fotos aleszinds
je kan gewoon op volgende klikken en ga je naar de volgende foto toch?
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Geoffrey, hardstikke bedankt voor dit mooie evenement!
Wij hebben een erg leuk weekend gehad en weer veel leuke mensen leren kennen.
Tot volgend jaar :)
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
berimar

Bericht door berimar »

Waar blijven die 145 foto's. :)

Grt

Tom
Mustangdriver
Contacteer:

Verslag & foto's

Waaooow ! Wat een rondrit dit jaar ! Schitterend weer, fantastische deelnemers van verschillende landen, lekkere BBQ onder de middag, nauwelijks technische probleempjes en organisatorisch verliep alles vlekkeloos.
Het begon al op zaterdagnamiddag, toen 2 van de Nederlandse deelnemers in Aalst aankwamen. Zij verkozen Aalst boven het “starthotel” in Gent. Het werd dus een lange aperitief op mijn terras en een aangename lekkere maaltijd in Aalst centrum.
Zondag morgen stonden ze ook klaar om samen met mij naar Gent te karren, we schrijven 7.20u ! Op weg naar Gent verdwijnt de ochtendmist en worden de zonnebrillen bovengehaald. Op de afgezette parking van de Holiday Inn Express staan er nog paardjes te glimmen, dat zijn de Engelse en Nederlandse deelnemers. We kunnen rustig het ontbijt nemen, zoals gewoonlijk is het buffet uitgebreid en is alles aanwezig. Vermits het zo lekker weer is wordt de inschrijvingstafel buiten gezet en kunnen de mensen inschrijven onder een stralende zon. Om kwart voor negen stromen de mustangs toe, in een mum van tijd staat het afgezette gedeelte vol, en worden de andere mustangs om het hoekje geparkeerd. Meer dan 50 mustangs vullen de parking, alweer een rekord (waar ik toch een beetje fier op ben !).
Iedereen is aanwezig, euh neen, enkel Mustangdriver Jan (die groep 3 moet “trekken”) is een beetje verloren gereden, gelukkig kan ie op het goede spoor gezet worden door Guy Vandenheede. Ik vertrek met de eerste groep keurig op tijd en begin aan het eerste deel. Ik hoor wat later dat Jan aangekomen is en ook die groep kan vertrekken. Even kort de 4 “trekkers” van de groepen voorstellen:

groep fastback: yours truly samen met copilote (sinds jaren) Sophie, en Esther die de laatste auto altijd goed in de gaten hield.
groep ghia: al het 2e jaar: mustangdrivers Patrick & Chantal samen met Arty (de hond)
groep convertible: laatkomer en mustangdriver Jan samen met René (mijn pa), die zorgt voor extra kilometers als ze verkeerd rijden...
groep black coupé: pure girl power: mustangdriver Christine met Paula en Myriam (mijn ma)
Iedereen geraakt in ‘t Biezemhof in Aalter waar we eerst aperitieven en petanque spelen alvorens we aan de BBQ beginnen. Dankzij Luc & Caro wordt de apero vlot en professioneel uitgeschonken, de wijn en het fruitsap zijn ijskoud. Petanque blijkt toch niet zo simpel te zijn, het is wel degelijk de bedoeling om zo dicht mogelijk bij het balletje te gooien, ook ik zat op 70cm.......
De BBQ was lekker en (te)veel, iedereen zat met smaak te eten en ook niemand had dorst want ook de bediening verliep zeer vlot.
Om 14u kon ik terug vertrekken voor het namiddag stuk, 2 kleine omleidingen, noch een klein engels benzineprobleempje konden voorkomen dat we te laat zouden toekomen. Er werd zelfs zo geregeld (echt waar) dat we een andere locale oldtimerrit kruisten, wat zorgde voor een spontane toeter fonie !
Eens allemaal terug in Aalter, lekker warm en dorstig kon ik aan de prijsuitreiking beginnen. Patrick Corthals was terug de winnaar, gevolgd door Rudi Dingemans en Guy Vandenheede. De uitreiking van de trofee zorgde weer voor een daverend applaus, pa René zorgde weer voor een geweldig handgemaakt embleem voor iedereen.
Alvorens de deelnemers terug naar Engeland, Duitsland, Nederland en Luxemburg keerden mocht ik ze eerst, quasi allemaal, nog een handje schudden en werden er talloze kussen uitgedeeld, zeker niet het vervelendste deel van een rit organiseren haha
Het was een SUPER rit dankzij jullie.

Afbeelding
Meters en meters mustangs op de parking van de Holiday Inn Express

Afbeelding
Mooie 69er Shelby GT350 (replica) die even kwam kijken naar de start.

Afbeelding
Tijdens de apero/middagstop. Mooie 2003 Mach I uit UK.

Afbeelding
Links een mooie 65er 6 pitter uit UK, helemaal rechts GT500 cabrio.

Afbeelding
Luide fastback van Mustangdriver Serge.

Afbeelding
En ja de Ford GT reed mee dit jaar !

Afbeelding
Marc (US citizen) kwam vanuit Duitsland met deze 2008 Shelby GT.

Afbeelding
Groep convertible heeft het eindpunt bereikt ! Belgische 67er.

Afbeelding
Bart-Jan vond het heel leuk in z'n 99er.

Afbeelding
Mr Cooper stuurt z'n prachtige 66er hardtop terug richting UK.

Meer foto's HIER

Groeten
Geoffrey

walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Wow, Geoffrey, dat zag er weer geweldig uit! Hoewel 28 juni een dag was dat er meerdere auto en oldtimerevenementen plaatvonden in Vlaanderen, heb ik de indruk dat er nog ruimte is voor meer. Heel veel deelnemers, waar het weer natuurlijk voor zorgde. Ik ben erg blij voor je dat het weeral een prachtig evenement was!
Mustangdriver
Contacteer:

Thanks Walter ! Hoe was Schaffen ?

Geoffrey

Mustangdriver
Contacteer:

Linkje naar het forum van de MOCGB: KLIK

Geoffrey

walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Schaffen was magnifiek! Ruim 150 oldtimers, een prachtige rondrit en een prima BBQ. Zeker voor herhaling vatbaar, en zeer goed georganiseerd.
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”