Shipping to Canada??
Moderator: Shelby GT-H
Shipping to Canada??
Ben binnenkort in Canada en wil wat onderdelen laten opsturen naar mijn hotel. Heeft iemand hier ervaring mee? Late aankomst bijv i.v.m douane en/of bijkomende kosten?
Mercury Cougar '68
Mercury Villager ´94 for sale (teab)
Chevrolet Corvette '91
Chevrolet Corvette '91
Re: Shipping to Canada??
gewoon het bedrijf waar je zaken mee gaat doen, ff opbellen, het hele gebeuren uitleggen, en wil je echt zeker van je zaak zijn, het hotel ook..olaf schreef:Ben binnenkort in Canada en wil wat onderdelen laten opsturen naar mijn hotel. Heeft iemand hier ervaring mee? Late aankomst bijv i.v.m douane en/of bijkomende kosten?
toch grappig als je de ochtend na je vlucht uit je bed rol en ff naar de balie loopt en met een paar dozen weer terug naar je kamer kan
,eventuele bijkomende kosten zijn je verschepingskosten uiteraard, maar sommige verzenden binnen usa of boven een bepaald bedrag voor niks, dus houdt dat goed in de gaten. en handelingskosten van je hotel, die berekenen ook een bedrag omdat ze het pakje voor je in ontvangst nemen, was in mijn geval iets van 25 dollar ofzo,.. waren een paar pakketjes van 45 kilo bij elkaar...
en bij de douane , tja, ik heb tot nu toe elke keer geluk denk ik, ik heb niets aan te geven
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
Het lijkt alsof je het hebt over opsturen naar je hotel in de V.S.
Dat gaat altijd wel goed.
Amerika vindt over het algemeen Canada een heel ver vreemd land
Canada is toch volgens mij een heel ander verhaal.
Hoe gaat de douane om hiermee? Betaal je dan invoerrechten?
De controle is weer scherp. Is er een groot risico op late aankomst
van pakketjes?
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb me suf gegoogled naar performance parts/mustang parts in de buurt van Toronto. Heeft iemand nog tips?
Of anders in de buurt van Buffalo NY, dan ga ik de grens even over.
Dat gaat altijd wel goed.
Amerika vindt over het algemeen Canada een heel ver vreemd land
Canada is toch volgens mij een heel ander verhaal.
Hoe gaat de douane om hiermee? Betaal je dan invoerrechten?
De controle is weer scherp. Is er een groot risico op late aankomst
van pakketjes?
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb me suf gegoogled naar performance parts/mustang parts in de buurt van Toronto. Heeft iemand nog tips?
Of anders in de buurt van Buffalo NY, dan ga ik de grens even over.
Mercury Cougar '68
Chevrolet Corvette '91
Chevrolet Corvette '91
Canada is heel wat minder vreemd dan de Verenigde Staten kan ik je zeggen!olaf schreef:
Amerika vindt over het algemeen Canada een heel ver vreemd land![]()
Ik ben ooit eens bij "Canadian Mustang" in de buurt van Vancouver geweest maar die zijn gestopt heb ik net gezien
Stel dezelfde vraag even op het VMF http://forums.vintage-mustang.com daar zitten aardig wat Canadezen die waarschijnlijk ook in de VS hun spullen bestellen.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible