Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
gistermiddag onderweg naar Zeewolde kwam ik op de N302 bij de rotonde van garderen/Uddel...kan misschien ook iets verderop bij de volgende rotonde zijn geweest een V6 05+ Coupe iets donkerder rood als die van mij. met in het zwart Mustang aan de zijkant. bestuurder zwaaide vriendelijk.helaas fototoestel lag achtering.
Groetjes
Ferdi
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Ford Racing Exhaust(126dB)
- mclarenator
Vandaag in Oss gespot blauwe Mustang Mach1 AM-74-80. Iemand van hier??
Echt een gaaf geluid zat er in
Echt een gaaf geluid zat er in

[b]Ford Mustang 2000 Satin Silver 3.8L V6 Automatic SMR#0806
Mac Performance 2.5 CatBackSystem w/3inch Stainless Steel Tips.
Bullitt Hypercoated Rims; Front 18x9(245) Rear 18x10,5 (275) Deepdish
Mach1 Frontlip
Shorty 8inch Antenna
[/b]
Mac Performance 2.5 CatBackSystem w/3inch Stainless Steel Tips.
Bullitt Hypercoated Rims; Front 18x9(245) Rear 18x10,5 (275) Deepdish
Mach1 Frontlip
Shorty 8inch Antenna
[/b]
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Aan het begin van de Monstersestraat, bij de kruising met de Loosduinsekade, Den Haag, zag ik een Foxbody van 1982-'85 staan. Het was een bordeaux-rode cabriolet met wit dakje en chromen aftermarket-velgen.
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
vorige week deze tweeling gespot in zweden weet niet meer precies waar ik dacht vlakbij stockholm.
ik heb ze ook in een blad gezien maar weet niet meer welke chroom en vlammen of mustang monthly of the corral ofzo.

ik heb ze ook in een blad gezien maar weet niet meer welke chroom en vlammen of mustang monthly of the corral ofzo.

groeten Nick
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
- 67mustangcabrio
- NordicDawn
Wij zijn afgelopen keer naar Luxemburg op vakantie geweest, en heb mij er verbaasd hoeveel Mustangs er wel niet reden. Heb mijn ogen uit gekeken. Onderweg nog een 'Bullitt'-look-a-like zien staan langs de weg met pech. Flink ook gok ik want de hele gereedschapskist lag bezaaid rond de voorkant.
Nummer 1 bij ons op de camping:

Te koop bij een lokale garage:

2010 Mustang in een showroom:

Samen met een GT40:

En een Cobra:

Achterin de werkplaats stond deze:

Nummer 2 bij ons op de camping, kwam vlak uit de buurt:

Torino bij ons op de camping:

Nummer 1 bij ons op de camping:

Te koop bij een lokale garage:

2010 Mustang in een showroom:

Samen met een GT40:

En een Cobra:

Achterin de werkplaats stond deze:

Nummer 2 bij ons op de camping, kwam vlak uit de buurt:

Torino bij ons op de camping:

1970 Mustang Hardtop
- NordicDawn
Klopt!, samen met de 2010 Mustang en Cobra. Ik heb zo langzamerhand een getraind oog voor Mustangs spotten, dus ik zag de Mustang als eerste in een flits voorbij komen. Gelijk de auto langs de kant en foto's gemaakt. Ik verbaas mij erover dat ik jou niet heb zien rijden! Zo groot is Luxemburg nietMack schreef:Die Ford GT40, dat is Ettelbruck toch?
Laatst was ik in Luxemburg, toen zag ik in een flits die GT40 voor het raam staan. Nu baal ik dat ik niet gestopt ben!!!

1970 Mustang Hardtop
Ik was er maar 1 dagje. Even op en neerNordicDawn schreef:Klopt!, samen met de 2010 Mustang en Cobra. Ik heb zo langzamerhand een getraind oog voor Mustangs spotten, dus ik zag de Mustang als eerste in een flits voorbij komen. Gelijk de auto langs de kant en foto's gemaakt. Ik verbaas mij erover dat ik jou niet heb zien rijden! Zo groot is Luxemburg nietMack schreef:Die Ford GT40, dat is Ettelbruck toch?
Laatst was ik in Luxemburg, toen zag ik in een flits die GT40 voor het raam staan. Nu baal ik dat ik niet gestopt ben!!!

(tsja dat kan met een Mustang: gemaakt voor de langere stukjes!)
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- PoisonIvy66
Vandaag een 1988 Mustang GT (Kenteken TK-27-PF) gespot bij Ford Garage van de Ven in Vessem.
Als ik me niet vergis, is (was?) dit de auto van een MustangCobraII (Ruud) die ook eens in de Pony Corral heeft gestaan.
Ik had 'm daar eerder deze week ook al zien staan zonder voorbumper. Gevalletje schade
Als ik me niet vergis, is (was?) dit de auto van een MustangCobraII (Ruud) die ook eens in de Pony Corral heeft gestaan.
Ik had 'm daar eerder deze week ook al zien staan zonder voorbumper. Gevalletje schade

...Happiness is the road...