persoonlijke vraag: brullend afscheid van Mustang liefhebber
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Hallo daar.
Exxuses voor mijn late reactie. Combinatie van achtbaan mbt mijn vader (ziekenhuis in en uit en dat maal 3), zelf ziek en computercrash. Mijn vader is thuis en heeft besloten zijn laatste fase te ondergaan zoals het komt. Voor ons dus afwachten en hopen dat het nog niet te snel is (zolang het menswaardig blijft).
Ik heb hem gesproken over een straat vol Mustangs, maar hij is te emotioneel en fysiek te zwak om naar buiten te gaan.
Nog bedankt voor alles, helaas zullen jullie pas weer van mij horen als het voorbij is.
Groet, Natascha Honigh
Exxuses voor mijn late reactie. Combinatie van achtbaan mbt mijn vader (ziekenhuis in en uit en dat maal 3), zelf ziek en computercrash. Mijn vader is thuis en heeft besloten zijn laatste fase te ondergaan zoals het komt. Voor ons dus afwachten en hopen dat het nog niet te snel is (zolang het menswaardig blijft).
Ik heb hem gesproken over een straat vol Mustangs, maar hij is te emotioneel en fysiek te zwak om naar buiten te gaan.
Nog bedankt voor alles, helaas zullen jullie pas weer van mij horen als het voorbij is.
Groet, Natascha Honigh
Spijtig te horen dat het zo moet gaan op dit moment. Ik kan alleen je vader en jullie als familie sterkte toewensen, en hopen dat het binnenkort toch beter gaat zodat dit alsnog doorgang kan vinden.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023