Monsterjam Gelredome 2009

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Hekkings
Contacteer:

Monsterjam Gelredome 2009

Bericht door Hekkings »

Ja het was weer genieten in Arnhem, ook nog enkele forumleden gespot. iig t minus en the Mustanggarage die het niet kon laten het gehele parkeerterrein van rook te voorzien. Ik heb ze niet geteld maar ik denk dat er ongeveer een stuk of 8 Mustangs aanwezig waren.
Allard.
Een hobby mag geld kosten, daarom kook ik op gas.

Mustang 1970 hardtop coupé sold.
Mustang 1969 Sportsroof project.
Golf GTI Limited Edition 2009
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Ja jongens, het gehele Mustang bijprogramma werd verzorgd door de BMCC, en morgen ook weer!
www.mustang1968.nl

Bericht door www.mustang1968.nl »

Hoi,

Gisteren samen met Marc (T-minus) de hele dag naar Monster Jam geweest.
Marc had erg veel bekijks tijdens de pit party en terecht natuurlijk.
Ik zeg nog tegen Marc, wel jammer dat er zo'n uit de kluiten gewassen tractor voor staat. Bleek dat Maximum destruction te zijn...

Het resultaat was dat we tijdens de pit party de auto geen moment uit het oog konden verliezen, ongelofelijk hoeveel mensen er toch ff met de handjes aan moeten zitten...

Adelbert met zijn in Hollandse glorie gespoten Mustang ging tijdens de ereronden in het stadion voorafgaande aan de avondshow helemaal los.. Donuts draaien voor het publiek, dat was wel lachen, en precies wat men wil zien..

De middagshow vond ik persoonlijk erg tam. Bijna elke truck viel uit of stil. ‘s Avonds vond ik het eerste gedeelte weer wat tam, maar het laatste half uur maakte veel goed. De GraveDigger parkeerde zijn truck boven op 2 andere geparkeerde monstertrucks omdat hij hem niet meer kon houden na een flinke sprong. Dat was wel het hoogtepunt van de avond..

Groeten,
Jean-Paul
Laatst gewijzigd door www.mustang1968.nl op zo 27 sep, 2009 19:31, 2 keer totaal gewijzigd.
[b]No guts, No airmedals...[/b]

68' Mustang Coupe 289V8
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

En ik me maar afvragen waarom het zo druk was toen ik met mijn Mustang de stad (Arnhem) uitreed....... :|
Erwin

1966 convertible
www.mustang1968.nl

Bericht door www.mustang1968.nl »

Hoi Erwin,

De modderige omstandigheden vergezeld van kromme rijplaten en grijpgrage handjes waren niet echt de omstandigheden voor jouw Mustang..

Ik moet er ook nog maar eens over nadenken of ik er na het voltooien van mijn project emotioneel aan toe ben daar een keer aan deel te nemen..

Het blijft wel een beleving..

Gr
Jean-Paul
[b]No guts, No airmedals...[/b]

68' Mustang Coupe 289V8
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Ik heb er niks mee dus ook niets gemist denk ik...... :P
Erwin

1966 convertible
erpie

Bericht door erpie »

Ook wij zijn vandaag wezen kijken. Mijn zoon van 5 was vol onder de indruk en genoot volop, hij vondt het jammer dat er geen paardjes waren.... eenmaal buiten zagen we er gelukkig heel veel staan. Wij kwamen via uitgang P naar buiten en hadden een mooi gezicht op de monstertrucks en de mustangs... mchtig mooi gezicht.

Volgend jaar gaan we weer maar dan wel incl. een pitstraat bezoek
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”