Bedankt voor de tip, maar we gebruiken ook inderdaad de oude windlace om het hemeltje vast te zetten.
We waren ook al 3 zaterdagen aan het stoeien geweest, dus dit is een beetje jammer
Foto's volgen.
Jan
Moderator: Shelby GT-H
Ik had een dop van ford motorsport erop, die paste perfect (en hellaas ook in mijn nieuwe kleppendeksel anders had je hem wel gekregen). Zal ik anders even een foto maken en de maten voor je opmeten van de dop die paste ?Peter Kapteyn schreef:de achterbank is er nog niet op aangepast. en voorlopig laat ik ze zoals ze zijn. Misschien later dat ik ze laat bekleden in het leer.
@Jan, tja voor het hemeltje moet je gewoon de tijd nemen ik heb er ook wel menig vrije zaterdag aan opgeofferd.
wat wel een goeie is om de strip die in de deur zit. ook wel wind lace genoemd. Hier van stukjes knippen van 5 cm en di gebruiken om alles mee vast te zetten..
@Henri, kleppendeksels staan mooi. alleen ben ik de vulpijp aan het veranderen omdat ik geen goedpassende dop kan vinden. Dus dit wordt nu een push in dop ipv een push on dop..
leek wel of het pijpje gewoon net ietst te groot was qua diameter.

Peter,heb je repro clips of originele?Peter Kapteyn schreef:Thnx Henri,
nee wil er niet inklikken. lijkt wel of de originele strip niet lang genoeg is of de klemmetje te kort..