kennismaking en wens in 2010 Mustang te kopen
Moderator: Shelby GT-H
kennismaking en wens in 2010 Mustang te kopen
Hallo,
Ik heb het voornemen en de verwachting in 2010 een Ford Mustang te kopen. Het betreft het model tussen1965-1968. Welke versie weet ik nog niet.
Enkele maanden geleden, na de verkoop van mijn motor, ben ik gestart met orienteren.
Op dit moment zijn er 3 opties die ik ga onderzoeken:
* Zelf invoeren uit Amerika.
* Volledige gerestaureerde Mustang kopen.
* Een onderkomen Mustang kopen en op zoek gaan naar iemand (particulier of bedrijf) die kan restaureren.
Zelf ben ik helaas niet handig en beschik niet over de mogelijkheden zelf te restaureren.
De komende tijd zal ik regelmatig het forum raadplegen om jullie advies te vragen.
Ik heb het voornemen en de verwachting in 2010 een Ford Mustang te kopen. Het betreft het model tussen1965-1968. Welke versie weet ik nog niet.
Enkele maanden geleden, na de verkoop van mijn motor, ben ik gestart met orienteren.
Op dit moment zijn er 3 opties die ik ga onderzoeken:
* Zelf invoeren uit Amerika.
* Volledige gerestaureerde Mustang kopen.
* Een onderkomen Mustang kopen en op zoek gaan naar iemand (particulier of bedrijf) die kan restaureren.
Zelf ben ik helaas niet handig en beschik niet over de mogelijkheden zelf te restaureren.
De komende tijd zal ik regelmatig het forum raadplegen om jullie advies te vragen.
- Luukmarijn
Welkom op het forum
Ja het is lastig kiezen met zoveel mooie modellen Mustangs.
Er hangt ook een prijskaartje aan de verschillende opties die je opnoemt.
Zelf invoeren kan interessant zijn en vaak een goedkopere optie maar ook veel dingen die je moet regelen of laten regelen.
Een gerestaureerde kopen is de duurste optie denk ik.
En een opknapper kopen en laten restaureren kan erg duur worden afhankelijk van de staat van de auto en je wensen.
Het is lastig kiezen maar het is ook geen halfje brood wat je koopt
In iedergeval veel suc6..
Ja het is lastig kiezen met zoveel mooie modellen Mustangs.
Er hangt ook een prijskaartje aan de verschillende opties die je opnoemt.
Zelf invoeren kan interessant zijn en vaak een goedkopere optie maar ook veel dingen die je moet regelen of laten regelen.
Een gerestaureerde kopen is de duurste optie denk ik.
En een opknapper kopen en laten restaureren kan erg duur worden afhankelijk van de staat van de auto en je wensen.
Het is lastig kiezen maar het is ook geen halfje brood wat je koopt
In iedergeval veel suc6..
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Met alle hulp en expertise die hier aanwezig is kom je als je een klein beetje handig bent een heel eind om een (deel) restauratie project zelf aan te pakken. Wat niet lukt kan je altijd nog uitbesteden. Je moet echter wel een goede basis zien te vinden en een stevige financiele investering begroten.
Uiteraard is een goede wagen kopen in gerestaureerde staat ook een prima optie, het scheeld een hoop tijd en moeite.
Eén ieder die hier zelf aan restauratie of opknappen van een stang is begonnen kan je vertellen dat het ondanks alle kopzorgen en moeite toch absoluut de moeite waard is geweest. En, wat is er nou mooier om je wagen van top tot teen te kennen en er trots mee te kunnen pronken ?
Welkom aan boord !
Michel.
Uiteraard is een goede wagen kopen in gerestaureerde staat ook een prima optie, het scheeld een hoop tijd en moeite.
Eén ieder die hier zelf aan restauratie of opknappen van een stang is begonnen kan je vertellen dat het ondanks alle kopzorgen en moeite toch absoluut de moeite waard is geweest. En, wat is er nou mooier om je wagen van top tot teen te kennen en er trots mee te kunnen pronken ?
Welkom aan boord !
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Jullie tips inzake zelf restaureren klinken prima, echter met 2 linkerhanden ga ik niet aan een dergelijke klus beginnen. Ik zal nagenoeg alles dienen uit te besteden.
Hebben jullie tips of adviezen inzake betrouwbare dealers of particulieren waar ik informatie kan inwinnen.
Ik ga er vanuit dat het uiteindelijk zal lukken een goede Mustang te vinden van een bedrag tussen de 15.000 en 17.500 euro.
Dat ik jaarlijks zal moeten investeren is prima, dat hoort uiteraard bij de hobby.
Hebben jullie tips of adviezen inzake betrouwbare dealers of particulieren waar ik informatie kan inwinnen.
Ik ga er vanuit dat het uiteindelijk zal lukken een goede Mustang te vinden van een bedrag tussen de 15.000 en 17.500 euro.
Dat ik jaarlijks zal moeten investeren is prima, dat hoort uiteraard bij de hobby.
Er worden hier regelmatig Mustangs te koop aangeboden dus ik zou zeggen hou het forum in de gaten.
En deze heeft er ook altijd wel een paar staan.
http://www.geevers-classics.nl/2008/index1.asp
En deze heeft er ook altijd wel een paar staan.
http://www.geevers-classics.nl/2008/index1.asp
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Helaas dit is waar..............maar je hebt dan ook wel iets mooisAron66 schreef:Zelf restaureren is duurder dan al een gerestaureerde klassieker te kopen. Je krijgt nooit en te nimmer het geld terug wat je er bij een fatsoenlijke restauratie instopt.
Aron
Succes met de zoektocht
1966 Ford Mustang convertible automatic 302
1972 VW Kever 1302
2015 Ford Galaxy
2009 VW Golf Plus
1972 VW Kever 1302
2015 Ford Galaxy
2009 VW Golf Plus
- metzijndrie
bij auto's en vrouwen is het toch zo dat je pas na dat je ze een tijd hebt weet wat het echt kost? 
gj
gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
- Luukmarijn
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Dat komt omdat je de auto niet op zijn amerikaans hebt gerestaureerdDakloos schreef:Ik heb er anders aardig wat gehad tijdens mijn restauratiePeter Kapteyn schreef:geen onverwachte verrassingen als jezelf restaureert...
Die hebben daar altijd iets andere ideeen bij
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Mijn vrouw brengt zelf ook behoorlijk geld binnenmetzijndrie schreef:bij auto's en vrouwen is het toch zo dat je pas na dat je ze een tijd hebt weet wat het echt kost?
gj
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .