1965 Mustang Coupe 289 2v V8 Automatic

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Drwho schreef: Pàl in het centrum, vlakbij grote markt. :wink:
En nu nog de straat en dan weet ik het ook waar te zoeken.
:wink:
Ik kom er soms nog eens, mijn zus (+) heeft er ook gewoond tot over 2 jaar, aan de oude brouwerij in die nieuwe apartementen aan dat hotel ( kan niet op de naam komen ) dus in de Refugiestraat.

Jan
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Drwho

Bericht door Drwho »

Weet er toevallig iemand de juiste breedte dat de racing stripes mogen hebben op zo'n mustang? En de afstand tussen de twee?

Als we ze meteen mee laten spuiten, moet het ook wel juist gedaan worden natuurlijk!
Groeten, Sam

'65 coupe - viewtopic.php?f=26&t=15027" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Power is nothing without control.
dennismach1
Contacteer:

Bericht door dennismach1 »

Succes met de auto :D
Hier de striping info.

Afbeelding

Groeten Dennis
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

En een paar tips en het hoe ervan :

http://www.titchenal.com/mustang/steptwo.htm

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Drwho

Bericht door Drwho »

dennismach1 schreef:Succes met de auto :D
Hier de striping info.

Afbeelding

Groeten Dennis
Thx voor dit overzicht...even de inches omgezet naar cm...wat een rare afmetingen toch! En zo verschillend over de hele lengte van de wagen, dat is raar! Waarom het niet makkelijk maken en gewoon 1 dikte van lijn over de hele wagen? Gaat mijn carrossier leuk vinden... :?

De enige constante is de afstand tussen de 2 stripes, namelijk 5,08cm :lol:
Groeten, Sam

'65 coupe - viewtopic.php?f=26&t=15027" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Drwho schreef:
dennismach1 schreef:Succes met de auto :D
Hier de striping info.

Afbeelding

Groeten Dennis
Thx voor dit overzicht...even de inches omgezet naar cm...wat een rare afmetingen toch! En zo verschillend over de hele lengte van de wagen, dat is raar! Waarom het niet makkelijk maken en gewoon 1 dikte van lijn over de hele wagen? Gaat mijn carrossier leuk vinden... :?

De enige constante is de afstand tussen de 2 stripes, namelijk 5,08cm :lol:
Als je de strepen overal de zelfde maat zou houden krijg je opties bedrog

als je dan over de auto heen kijkt,lijkt het of de strepen op het dak hol naar binnen toe lopen.

daarvoor is die vreemde maat 8)

als je in de midden gewoon 5 cm aanhoud,zal niemand dat zien hoor :wink: :D

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Henri

Bericht door Henri »

Ik heb op de meine de volledige strepen in de oorspronkelijke maten laten spuiten. Dus omgerekend naar inches. Spuit geen rechte lijnen ! Is echt geen porum.

Met een coupe moet je de maten naar achter wel door de spuiter aan laten passen, kwa maten zijn die anders natuurlijk. Kijk in mijn topic maar voor de strepen.
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Henri schreef:Ik heb op de meine de volledige strepen in de oorspronkelijke maten laten spuiten. Dus omgerekend naar inches. Spuit geen rechte lijnen ! Is echt geen porum.

Met een coupe moet je de maten naar achter wel door de spuiter aan laten passen, kwa maten zijn die anders natuurlijk. Kijk in mijn topic maar voor de strepen.
Dat wist ik niet, geef eens de link naar de maten voor een coupe aub

Jan

.
Henri

Bericht door Henri »

Dan moet je de meine opmeten ;).

Wij hebben de maat van de shelby stripes aangehouden voor het voorfront, alleen de daklijn van een coupe en achterklep e.d zijn natuurlijk anders en langer. Je moet wel de begin en eind maat aanhouden (beginnen bij de appron en eindigend bij de vallance).

Afbeelding

Afbeelding
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
Drwho

Bericht door Drwho »

Kleurtje is gekozen, het zal een ferrari rood worden. Niet het scuderia rosso want daar zit zo'n zweem oranje in.

Grootste deel van bestelling II is binnen bij Hollandranch, enkel de velgen (+banden) samen met de battery apron zijn nog BO. 2-tal weekjes nog volgens CJ...wat de wielen betreft durf ik dat nog geloven, maar de battery apron...

Ik heb nog enkele kleine dingen uit bestelling I (november 09!) in BO staan...Bianca zei me dat sommige BO's maanden op zich laten wachten... :shock: (hopelijk is het nog voor 2010...!)

Nuja, wat er al is van bestelling II haalt de container van 1 maart toch, de wielen zijn de kers op de taart en zover zijn we nog (lang) niet dus die komen later wel.
Groeten, Sam

Afbeelding
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

de wielen zijn de kers op de taart en zover zijn we nog (lang) niet dus die komen later wel.
Het is wel moeilijk rijden zonder wielen, maar we verwachten je toch op MustangFever (of zeker de Fly In in Diest... :wink: )
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Drwho

Bericht door Drwho »

GTA67 schreef:
de wielen zijn de kers op de taart en zover zijn we nog (lang) niet dus die komen later wel.
Het is wel moeilijk rijden zonder wielen, maar we verwachten je toch op MustangFever (of zeker de Fly In in Diest... :wink: )
Ik schat de kans klein in dat ik die evenementen met de stang zal kunnen bezoeken...Mustangfever ken ik trouwens niet, de fly-inn wil ik toch wel bezoeken dit jaar. Dan kom ik wel af met de geit, bij goed weer :)

Al hoop ik toch de mustang nog in te kunnen rijden deze zomer...
Groeten, Sam

Afbeelding
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Mustangfever ken ik trouwens niet
SHAME ON YOU !

Zie topic MustangFever....
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Drwho

Bericht door Drwho »

Mcqueen, kan het dat ik je vorige week zondag in Diest heb gespot? Er stond daar een '65 coupé om vingers en duimen bij af te likken 8)

Jammer dat er wat zatlappen waren die ons erg hard lastig vielen, zodat ik niet even langer kon blijven kijken.

Update voor ons: de 2de lading uit de states is toegekomen, de carrossier is ook goed aan het werk...nu de mechanicien nog aan het werk krijgen, ik ben alvast op zoek naar iemand anders... :?
Groeten, Sam

Afbeelding
Drwho

Re: 1965 Mustang Coupe 289 4v V8 Automatic

Bericht door Drwho »

Ik heb alweer een tijdje niets nieuws gehad om te posten, maar sinds enkele dagen gaat het qua motortechniek erg goed vooruit!

Het motorblok begint er goed uit te zien, gisteren enkele pics geschoten...

Nu onze mechanicien in 5de versnelling is geraakt, ligt onze carrossier stil...grmbl :?
Het plan is om eind september motor+drivetrain terug te verenigen met de carrosserie...*crosses fingers*
Groeten, Sam

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Project 1964 – 1973”