Weer diefstalpoging en wielklemvraag

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
herbenus

Weer diefstalpoging en wielklemvraag

Bericht door herbenus »

Het is om gek van te worden. Vorig jaar januari heb ik hier gemeld dat mijn Stang gestolen was. Na een week heeft de politie 'm toen gelukkig terug gevonden.

Afgelopen zondag was het weer raak: weer deur- en contactslot eruit gesloopt maar kennelijk zijn de dieven gestoord geworden want ze hebben 'm deze keer niet mee genomen uit de Qpark garage. Wel weer ongeveer 1000 euro schade.....stelletje klo.... :evil:

Zit te denken om er ook nog een opvallende wielklem op te zetten maar met de chromen wieldeksels lijken de meeste klemmen niet echt te passen. Heeft er iemand een goede tip voor een passende wielklem ? Vast dank.

Groet,

Ivor.
fuel66

Bericht door fuel66 »

Ben je mooi klaar mee!!!. Stelletje *&^%#$%$# :-(.

Stuurklem, klem op de automaat hendel, autoalarm stikkers op de zijramen, leeuw in de auto zetten.

Succes met de schade, verzekering: poging tot braak?.

Camera`s van de garage nakijken!!!
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Franko

Bericht door Franko »

tegen de muur ermee zou ik zeggen, maarja dat mag niet schijnbaar :roll:

is dit Qpark garage voor iedereen begangbaar of moet er doormiddel van een pasje een deur open gemaakt worden of iets dergelijks?
[b]Ford Mustang 1966 289 V8 :D[/b]
robbert.b.

Bericht door robbert.b. »

Wij hebben bij ons op de zaak ook een wielklem liggen die op bijna elke auto past, dit vanwege het niet mogen parkeren op het terrein.

Misschien is dat wat voor de Mustang.
Life is great when driving real American muscle....
herbenus

Bericht door herbenus »

Ja, het is een besloten Qpark garage voor vergunninghouders en werkt met een transponder-kastje. Helpt niet echt lijkt 't....

Heb al wat fotootjes bekeken van wielklemmen op internet maar het lijkt dat je wiel dan redelijk plat moet zijn en niet van die uitstekende chromen wieldeksels moet hebben....

Groet,

Ivor.
Franko

Bericht door Franko »

hmmm misschien kan er gekeken worden naar de beveiligingsbeelden.

Als er een pasje nodig is om binnen te komen, is het misschien iemand die zelf ook in die garage staat.

( trouwens een wieldop eraf halen is niet zoveel werk toch? .. even eraf halen als je de auto neerzet en er weer opzetten als je gaat rijden.
[b]Ford Mustang 1966 289 V8 :D[/b]
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Hoe komen ze binnen? Breken of hebben ze zelf een pasje?

En proberen ze ook andere auto's mee te nemen of komen ze speciaal voor de jouwe?

Het zou met niet verbazen als het dezelfde is als vorig jaar.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
metalbrains

Bericht door metalbrains »

zo dat is balen!
jammer dat sommige niet met hun klauwtjes ergens af kunnen blijven!
succes
Ford Mustang 2003 GT Coupé 4,6L V8
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Ik heb laats iets gezien op TV. Het was zo'n stuurklem maar dan met een tazer erin.

Als ermee geklooid wordt geeft hij eerst een signaal, gaat het geklooi door knalt hij een stroomstoot door z'n donder.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
brammeke11
Contacteer:

Bericht door brammeke11 »

Wat ik al heb gezien is een schakelaar onder de motorkap, goed verborgen, zodat de accu niet meer werkt.
Maar ik veronderstel dat ze hem dan toch op de een of andere manier aan de praat krijgen.
[img]http://i642.photobucket.com/albums/uu144/brammeke11/Fastbackfan4ever.jpg[/img]
herbenus

Bericht door herbenus »

Nee geen braaksporen bij de toegangsdeuren naar de garage. De camerabeelden krijg je niet van Qpark: die mag alleen de politie opvragen. Privacywetgeving...beschermt ook boeven... :evil:

Als een beetje oplet kun je natuurlijk zo mee naar binnen wandelen als de poort open gaat voor een auto....niemand die iets zal zeggen denk ik...
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”