Voor Borsbeek vertrokken jullie ook zo vroeg maar waren om 14h al weg. Slaap langer en blijf dan ook langer
mustangfever 17 en 18 april vertrek oostvlaanderen
Moderator: Shelby GT-H
Geen kwestie van snel rijden of stress, moet al een hele week vroeg vertrekken en slaap liever wat langer op zondag .
Voor Borsbeek vertrokken jullie ook zo vroeg maar waren om 14h al weg. Slaap langer en blijf dan ook langer
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
- Mustangdriver
- Contacteer:
Hey Philip,
Ik kan me motiveren hoor om vroeg op te staan als het om met de mustang te rijden is.......... Versta het hoor, sta ook elke dag om 6.20u op.
Ik denk opgepikt te worden door Berimar rond 10u, wij rijden wel E40. MustangFever begint niet zo vroeg heb ik al gemerkt.
Tot zondag !
Geoffrey
Ik kan me motiveren hoor om vroeg op te staan als het om met de mustang te rijden is.......... Versta het hoor, sta ook elke dag om 6.20u op.
Ik denk opgepikt te worden door Berimar rond 10u, wij rijden wel E40. MustangFever begint niet zo vroeg heb ik al gemerkt.
Tot zondag !
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- soulreaper
was geen kwestie dat ik vroeg weg wou gaan daar, maar een kwestie van de herexamen de volgende dag, en wou toch nog beetje harhalenphilip schreef:Geen kwestie van snel rijden of stress, moet al een hele week vroeg vertrekken en slaap liever wat langer op zondag .![]()
en ik ben in het weekend ook altijd vroeg wakker. is een gewoonte.
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
Vind vroeg opstaan geen gewoonte of zal het nooit gewoon worden vrees ik
Ben alle dagen weg tussen 4h30 à 5h20 en heb de slechte gewoonte om nooit voor 10h15 in mijn bed te kruipen. 's Zaterdag moet de vrouw om 8h al beginnen en moet ik er dus uit voor de kindjes die wel vroeg wakker zijn
Maw de zondag profiteer ik er graag eens van
Het is niet de kwestie van motivatie want voor bv bijeenkomsten of rondritten zal ik zonder problemen vroeg uit de veren zijn, maar bij zo'n statische meeting zoals nu die maar om 10h begint vind ik het persoonlijk niet nodig om er als 1e te staan.
Er is nog een trosje van de kust dat verzamelt in Aalter, wellicht sluit ik daarbij aan.
Een ding is zeker ... Tot zondag! (Tenzij het oude wijven regent maar die kan is heel klein)
Ben alle dagen weg tussen 4h30 à 5h20 en heb de slechte gewoonte om nooit voor 10h15 in mijn bed te kruipen. 's Zaterdag moet de vrouw om 8h al beginnen en moet ik er dus uit voor de kindjes die wel vroeg wakker zijn
Maw de zondag profiteer ik er graag eens van
Het is niet de kwestie van motivatie want voor bv bijeenkomsten of rondritten zal ik zonder problemen vroeg uit de veren zijn, maar bij zo'n statische meeting zoals nu die maar om 10h begint vind ik het persoonlijk niet nodig om er als 1e te staan.
Er is nog een trosje van de kust dat verzamelt in Aalter, wellicht sluit ik daarbij aan.
Een ding is zeker ... Tot zondag! (Tenzij het oude wijven regent maar die kan is heel klein)
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Ik hoop nog steeds dat mijn geplande interventie op het werk wordt afgelast, dan kan ik alsnog met 1 van de kolonnes mee. Want tijdens de laatste rondrit heb ik gezien dat er maar 1 ding meer indruk maakt op de Belgische wegen dan een Mustang, en dat zijn meerdere Mustangs. 
2007 GT California Special
- soulreaper
+1 flanders mustang event is daar een goed voorbeeld vanBlacky schreef:Ik hoop nog steeds dat mijn geplande interventie op het werk wordt afgelast, dan kan ik alsnog met 1 van de kolonnes mee. Want tijdens de laatste rondrit heb ik gezien dat er maar 1 ding meer indruk maakt op de Belgische wegen dan een Mustang, en dat zijn meerdere Mustangs.
GREATZ Davy
- Mustangdriver
- Contacteer:
Het weekend van Flanders Mustang zit ik in het buitenland, dus wordt het nogal moeilijk, want mijn vrouw heeft de privé-jet nodig.
OnTopic: Juist bevestiging gekregen dat ik zondag toch niet moet werken!
@kts: is dat die Esso t.o.v. Bell's café op de N70 in St-Niklaas?
(8u in Kalken vind ik toch wat vroeg voor een zondag)
OnTopic: Juist bevestiging gekregen dat ik zondag toch niet moet werken!
@kts: is dat die Esso t.o.v. Bell's café op de N70 in St-Niklaas?
(8u in Kalken vind ik toch wat vroeg voor een zondag)
2007 GT California Special