@ Blacky: geen idee, de verkoper wist dit ook niet
Macks New Ride *Gekeurd!*
Moderator: Shelby GT-H
- mustangmania
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Nice Ride Dude!!!!
Trouwens ik zou hem als ik jouw was op een ambulance zetten meenemen TMCN meeting in Leijkestad en daar op de rollerbank trappen
Even kijken wat ie doet 
Trouwens ik zou hem als ik jouw was op een ambulance zetten meenemen TMCN meeting in Leijkestad en daar op de rollerbank trappen
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
+1Shelby GT-H schreef:Nice Ride Dude!!!!
Trouwens ik zou hem als ik jouw was op een ambulance zetten meenemen TMCN meeting in Leijkestad en daar op de rollerbank trappenEven kijken wat ie doet
Ben ook zeer nieuwschierig naar je ride, ook die van Nick trouwens om ze in het echt ff te zien.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
erg mooie auto Mack.
aparte kleur en zo te zien is het een net ding.
ik geef je echter 1 grote waarschuwing, mocht dit je dagelijkse auto zijn en je er dus met droog en nat weer mee gaat rijden,
kijk uit met die dragradials , met droog weer heb je erg veel grip, maar als het ook maar een beetje nat is dat bijna gereduceerd tot nul procent grip!!
zeker met die supercharger erbij..
je staat echt zo achterste voren, been there , done it...
aparte kleur en zo te zien is het een net ding.
ik geef je echter 1 grote waarschuwing, mocht dit je dagelijkse auto zijn en je er dus met droog en nat weer mee gaat rijden,
kijk uit met die dragradials , met droog weer heb je erg veel grip, maar als het ook maar een beetje nat is dat bijna gereduceerd tot nul procent grip!!
zeker met die supercharger erbij..
je staat echt zo achterste voren, been there , done it...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM