OkidokiClaire schreef:kan zijn, maar de draad loopt soepel dus daar ligt het niet aan.
dicht plakken dat ding en ontluchten dan maar
Tonie
Moderator: Shelby GT-H
OkidokiClaire schreef:kan zijn, maar de draad loopt soepel dus daar ligt het niet aan.
http://home.bresnan.net/~dazed/dropjaneg schreef:Ik zit nu al een tijdje te kijken maar weet nog niet precies wat een Shelby Drop is.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Is dit puur het verlagen van de voorkant met 1 inch?
Hoe gebeurt dit?
Heeft het veel impact op de looks of is het puur voor verbeteren stuur- en rijeigenschappen?
Gearz bedankt, hier kan ik wat meeGearz schreef:http://home.bresnan.net/~dazed/dropjaneg schreef:Ik zit nu al een tijdje te kijken maar weet nog niet precies wat een Shelby Drop is.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Is dit puur het verlagen van de voorkant met 1 inch?
Hoe gebeurt dit?
Heeft het veel impact op de looks of is het puur voor verbeteren stuur- en rijeigenschappen?
één van de betere uitéénzettingen.
Leuke info...Dakloos schreef:Er is een zoeksite genaamd "Google", voer daar eens voor de gein Shelby Drop in en vervolgens krijg je zoveel informatie te zien dat je daar wel een avondje zoet mee bent.......meer als de meeste forumleden je ooit kunnen vertellen.
Je hebtwel een beetje gelijk dat we dingen van elkaar kunnen leren op dit forum maar ik vind eerlijk gezegd dat mensen soms wel heel erg makkelijk worden.janeg schreef:Leuke info...Dakloos schreef:Er is een zoeksite genaamd "Google", voer daar eens voor de gein Shelby Drop in en vervolgens krijg je zoveel informatie te zien dat je daar wel een avondje zoet mee bent.......meer als de meeste forumleden je ooit kunnen vertellen.
![]()
Geloof me, heb meerdere malen gezocht via google.
Enigste links naar een Nederlands forum is dm&ff en dan wel dit topic.
Hier in dit topic word er gepraat over een shelby drop, er vanuit gaande dat iedereen weet wat het is.
Had altijd het idee dat zo'n forum juist was om elkaar wat te leren.

Op naar het volgende project......