1970 Mach 1: Ghost Rider (Night Vision - Page 11 )
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
- patrick cox
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
- razor68blade
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
- patrick cox
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Re: 1970 Mach 1: Ghost Rider (de Complete Summer Shoot Juli
Hier dan, de complete shoot die we recent hebben gedaan toen het zo lekker warm was.
Een paar weken terug zijn we er opnieuw op uit getrokken om eens wat mooie plaatjes te schieten.
( ps: ik heb geen zonnebank dus : geen commentaar
)
Foto's zijn genomen door Guus, een vriend van mij ( en toevalliger wijs de pomp bediende van ons lokale tank station haha ) en ik denk een aanstormend talent. Deze fotograaf concentreert zich normaal op het gebied van een ander oldtimer gebied, ouden propeller vliegtuigen. Site is helaas door een crash en server problemen niet helemaal up-to-date maar geeft wel een goeie indicatie http://www.gustlock.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Een paar weken terug zijn we er opnieuw op uit getrokken om eens wat mooie plaatjes te schieten.
( ps: ik heb geen zonnebank dus : geen commentaar
Foto's zijn genomen door Guus, een vriend van mij ( en toevalliger wijs de pomp bediende van ons lokale tank station haha ) en ik denk een aanstormend talent. Deze fotograaf concentreert zich normaal op het gebied van een ander oldtimer gebied, ouden propeller vliegtuigen. Site is helaas door een crash en server problemen niet helemaal up-to-date maar geeft wel een goeie indicatie http://www.gustlock.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- Mustangdriver
- Contacteer:
KNAPPE FOTO'S ! Zeker de driving shots van binnenin vind ik leuk. Mooie locaties en kasteel (ben liefhebber)
Effe muggeziften
stuur mooi recht plaatsen (die met de deur open), zonnebril van de console bij de foto genomen vanop de achterbank, waar het stuur dan wel recht stond.
Voor de rest: laat maar komen
Geoffrey
Effe muggeziften
Voor de rest: laat maar komen
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Mijn favoriet: shot van de achterkant met die weg voor je uit. Als een soort dragracer klaar voor de start.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Op één of andere manier spreekt die laatste luchtfilter foto mij wel aan. Jammer dat de interieur shots zo donker zijn. Moeilijk natuurlijk met al dat buitenlicht, een dichte auto en een relatief donker interieur. Ik weet niet hoe je zoiets moet aanpakken (als het al kan) inflitsen ? , iets overbelichten ? Aron zeg het eens..... 
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
@geoffrey: helemaal gelijk, guus en ik waren het er beide overeens dat dat stuur zo niet zijn beste kant laat zien, zonne bril is echter wel bewust daar neer gelegd.
@Mack: vond ik zelf ook, zeker met de belichting die hier voor gekozen is... en die 2 bomen aan het eind vind ik daar weer super
@Erwin: helemaal, ook één van mijn favoriete, toen deze foto werd gemaakt hadden we zoiets van ja, we zien wel... maar de scherpte van dat rooster komt er heel cool uit. De bedoeling is om een keer als het weer donkerder word een sessie te maken die we binnen schieten, maar dan met film spots en wat effecten. hier stond een hele felle zon op die dag wat het ook enorm lastig maakte. maar, bedankt voor je opmerking. die hoor ik natuurlijk graag !
@Mack: vond ik zelf ook, zeker met de belichting die hier voor gekozen is... en die 2 bomen aan het eind vind ik daar weer super
@Erwin: helemaal, ook één van mijn favoriete, toen deze foto werd gemaakt hadden we zoiets van ja, we zien wel... maar de scherpte van dat rooster komt er heel cool uit. De bedoeling is om een keer als het weer donkerder word een sessie te maken die we binnen schieten, maar dan met film spots en wat effecten. hier stond een hele felle zon op die dag wat het ook enorm lastig maakte. maar, bedankt voor je opmerking. die hoor ik natuurlijk graag !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- patrick cox
lokaal pompstation bij jouw in de gemeente dat kan niet.
wel hele mooie fotoos, en ik maar wachten tot de mijne klaar is.
gewoon fotogeniek(de mustang he)
wel hele mooie fotoos, en ik maar wachten tot de mijne klaar is.
gewoon fotogeniek(de mustang he)