68fbGT-S-code schreef:nog mensen vanuit de richting Helmond/Eindhoven die die kant op gaan? Om 09.00 uur verzamelen bij de MacDonalds in Nederweert en dan naar Valkenburg?
als je het goed vind sluiten wij ons ook aan bij jullie wij vertreken vanuit Oss zijn er nog meer mensen die uit de buurt komen van Oss?
HAHAHA
ARIE MOET FRIS AAN DE START STAAN DIE MOET STANGS PARKEREN
IK GA VRIJDAG AVOND LEKKER VAN EEN PAAR FLESSEN DOM PERIGNON
GENIETEN SAMEN MET GENODIGDE EN LEKKERE HAPJES
WAS HET MAAR VAST VRIJDAG HI HI
grt. laura
Ik ga vrijdagmorgen al richting Heerlen en overnacht daar. 's Morgens zien jullie me dan wel verschijnen in Valkenburg bij het hotel.
De voorspellingen zien er veelbelovend uit, dus wat willen we nog meer.
Nou het liefst kom ik ook vrijdag avond maar ben nu even op een huis en hond aan het passen van mn schoon-oom en tante. Maar ik ben er zeker bij zaterdag. 2 weken terug nog in Valkenburg geweest is altijd gezellig.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Peter Kapteyn schreef:is er nog een bepaald entree tarief voor niet leden op de zondag??
Doos gevulde koeken ( van de bakker ) !
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Peter Kapteyn schreef:is er nog een bepaald entree tarief voor niet leden op de zondag??
Peter, ja! Voor niet-leden bedraagt het entreetarief een symbolische € 3,- . De redenering hierachter is dat de contributie van de leden de organisatie van een meeting mogelijk maken; vandaar een symbolisch entreebedrag voor niet-leden.
Overigens is het altijd toegestaan om daarnaast ook gevulde koeken mee te brengen
Word ook lid van Team Mustang Center Nederland: www.fordmustangclub.nl