overladen
Moderator: Shelby GT-H
-
Robinwijsman
overladen
hallo,
Ik heb met me 79 stang een probleem dat die waarschijnlijk de accu kapot geladen heeft. de spanning loopt op tot 18 volt.
alleen heb kan ik me boeken niet vinden heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen en waar de regelaar zit ?
bedankt
robin
Ik heb met me 79 stang een probleem dat die waarschijnlijk de accu kapot geladen heeft. de spanning loopt op tot 18 volt.
alleen heb kan ik me boeken niet vinden heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen en waar de regelaar zit ?
bedankt
robin
Re: overladen
de regelaar zitten volgens mij bij de 79er los tegen de zijkant aan en niet achterop de dynamo's, 18 volt lijkt wat veel.
Hennie
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
hallo robin , uit haynes handboek:
the regulator is set during manufacture , and is located on the right hand inner fender panel .it requires no further attention but should its operation be faulty it must be replaced as a complete unit

the regulator is set during manufacture , and is located on the right hand inner fender panel .it requires no further attention but should its operation be faulty it must be replaced as a complete unit

Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Jimi Hendrix Foxy Lady
-
Robinwijsman
superbedankt morgen even sleutelen
ik dacht dat zoiets altijd bij de koolborstelshouder samen zat maar weet het ook niet zeker , misschien kan "driver"
er meer over vertellen heeft ook 79er fox en volgens mij meer elektrisch technisch pb tje sturen
er meer over vertellen heeft ook 79er fox en volgens mij meer elektrisch technisch pb tje sturen
Groet Arjan
Jimi Hendrix Foxy Lady
Jimi Hendrix Foxy Lady
Hey Robin je regelaar zit als je voor je auto staat links tegen het binnen scherm aan die zal idd stuk zijn .Wil je daar van af dan kan je ook kiezen voor een one wire alt dan heb je die regelaar niet meer nodig gezien ze toch geregelt stuk kunnen gaan en je kunt ze zelf niet meer maken .alles is in gegoten
.
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
-
Robinwijsman
we hebben ooit goedkoop een 2de kunnen kopen die verrot was geen kenteken en kapotte motor.
die is gesloopt dus ik heb wel veel onderdelen extra en zo dus ook de regelaar en die heb ik nu vervangen en hij doet het weer.
bedankt gr robin
die is gesloopt dus ik heb wel veel onderdelen extra en zo dus ook de regelaar en die heb ik nu vervangen en hij doet het weer.
bedankt gr robin
Als je toch nog wat onder delen over hebt <heb je niet toevallig nog een rooster voor me die wat tussen de ruiten wisser zit
Moet wel niet stuk zijn
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
en deurschakelaars?? 
Groet Arjan
Jimi Hendrix Foxy Lady
Jimi Hendrix Foxy Lady
-
Robinwijsman
rooster heb ik zelf nodig mijne is helemaal aan het verbuigen. of dat moet nog recht te krijgen zijn en deurschakelaar denk ik wel maar moet ik gaan zoeken.
Oky dan houd het op
.Heb er zelf ook al een stuk of drie gesloopt en altijd dingen verkocht of het zit al op mijn andere fox pfff Kunt nooit onderdelen genoeg hebben .naja kijken we wel verder Thnx .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt