Mijn naam is Martijn en ben 23 jaar. Sinds januari ben ik in het bezit van een Mustang Sedan Ghia uit 1980 met een 3,3L L6 motor. Ik heb vorig jaar oktober mijn rijbewijs behaald en wilde niet een 13-in-het-dozijn wagen als eerste auto. Op een gegeven moment kwam ik deze tegen voor een prima prijs, ik was meteen verkocht. Ben wezen kijken en gelijk gekocht (wel eerst even technisch laten keuren).
Ik ben er erg blij mee. Hij rijdt super, je zou niet denken dat ie 30 jaar oud is. Een maandje geleden heb ik zelfs een kleine roadtrip door Frankrijk gemaakt: 2500 km in één week gereden zonder problemen. Ok, één probleempje dan: uitvallende koplampen terwijl ik 's avonds over een provinciale weg reed in het pikdonkere bos
Er staat nu ongeveer 64.000 km op de teller. Zover ik kan zien aan de historie ben ik de derde eigenaar van deze auto. De vorige eigenaar heeft hem vijf jaar gehad en slechts 5.000 km ermee gereden. De originele aankoopbon heb ik zelfs nog in een gouden mapje. Oorspronkelijk is ie in Nederland gekocht bij Hessing in de Bilt voor bijna fl. 30.000,-. De autoradio kostte fl. 1000,-
Genoeg geluld, tijd voor foto's: