Voorraam mustang 3
Moderator: Shelby GT-H
- Mustang Den Haag
- †
Re: Voorraam mustang 3
@de auto leek wel gebruikt als hondehok. (stonk verschrikkelijk en overal haren)@
Komt mij bekend voor.
GR ROB
Komt mij bekend voor.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
sorry voor het aanbod,ik schaam mij diep.
De volgende keer doe ik er een cobra jet moter bij.
tata:wessel
De volgende keer doe ik er een cobra jet moter bij.
tata:wessel
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Wessel,
Ik geef geen oordeel over de prijs van de voorruit.
Volgens mij heb ik nog meer betaald voor de voorruit toen ik er 1 zocht voor de Pace Car, en dat had ik er ook voor over.
En ik moest er helemaal voor naar Overijssel rijden.
Ik denk dat jouw voorruit zeker nog bruikbaar is, als ie er heel uitkomt.
Ik geef alleen maar een indruk over hoe de staat van de auto er toen voorstond, aangezien Rene een vraag stelt voor 1990 intrieur delen.
Een jaar verder, waarbij regenwater via de kieren en gaten tussen de ramen en deuren naar binnenloopt zal de conditie niet verbeterd zijn, ben ik bang.
Je kunt toch niet zeggen dat de auto zich in een betere staat bevind dan toen ?
Ik geef geen oordeel over de prijs van de voorruit.
Volgens mij heb ik nog meer betaald voor de voorruit toen ik er 1 zocht voor de Pace Car, en dat had ik er ook voor over.
En ik moest er helemaal voor naar Overijssel rijden.
Ik denk dat jouw voorruit zeker nog bruikbaar is, als ie er heel uitkomt.
Ik geef alleen maar een indruk over hoe de staat van de auto er toen voorstond, aangezien Rene een vraag stelt voor 1990 intrieur delen.
Een jaar verder, waarbij regenwater via de kieren en gaten tussen de ramen en deuren naar binnenloopt zal de conditie niet verbeterd zijn, ben ik bang.
Je kunt toch niet zeggen dat de auto zich in een betere staat bevind dan toen ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
-Kleine update, autotaal glas kan hem leveren
En voor 600,- zetten ze hem er nog in ook.....
Ik kijk ff verder denk ik...
Oscar.
En voor 600,- zetten ze hem er nog in ook.....
Ik kijk ff verder denk ik...
Oscar.
1979 fox...
Lincoln mark III
Lincoln mark III
Gho poetsen de ruit hopelijk wel nog ervoor
.Ze zijn idd erg duur heb toen voor een HB achteruit 900euro voor mogen neer tellen Naja ik niet maar een maat van mij en ja wat moet je als hij dag en nacht buiten staat en je gelijk een nieuwe moet hebben .Als ik jou was zou ik toch een mooie deal maken met wessel .Als de rest van de auto toch niet veel meer is dan zou ik de bruik bare delen eraf halen en de rest hoe jammer het ook is naar de schrot brengen .
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- Mustang Den Haag
- †
Nou voor 100 € zou ik hem ophalen de ruit eruit laten halen en hem als oudijzer wegbrengen dan verdien je ook nog of ik zie het verkeert ???
GR ROB
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Dat zie je heel goed rob
Kwam deze wel nog tegen op Mp mischien es even mailen http://link.marktplaats.nl/387909724
Kwam deze wel nog tegen op Mp mischien es even mailen http://link.marktplaats.nl/387909724
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- grandmaster n
Hoi Oscar,
Zit net te kijken naar Tros Radar (je moet toch wat, hé) en daar hadden ze een item over autoruiten en de deal tussen de verzekerijngmaatschappijen en Carglass, Autototaal en GlasGarage. Dit item kun je terugkijken op http://www.trosradar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar nu komt het: Ze lieten ook autoruitenbedrijven aan het woord die het wel goedkoop kunnen doen. Eén van die bedrijven was R&S machinebeglazing uit Beverwijk.(http://www.r-smachinebeglazing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Da's lekker dichtbij en die plaatste een raam voor 226 eurios (all in) in plaats van 500 eurios bij Carglass !!!
Wellicht de moeite waard om een belletje te plegen (R&S Machinebeglazing, Gooiland 4d, 1948 RC Beverwijk, T: 0251-220039, info@r-smachinebeglazing.nl)
Succes !!
gr
Zit net te kijken naar Tros Radar (je moet toch wat, hé) en daar hadden ze een item over autoruiten en de deal tussen de verzekerijngmaatschappijen en Carglass, Autototaal en GlasGarage. Dit item kun je terugkijken op http://www.trosradar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar nu komt het: Ze lieten ook autoruitenbedrijven aan het woord die het wel goedkoop kunnen doen. Eén van die bedrijven was R&S machinebeglazing uit Beverwijk.(http://www.r-smachinebeglazing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Da's lekker dichtbij en die plaatste een raam voor 226 eurios (all in) in plaats van 500 eurios bij Carglass !!!
Wellicht de moeite waard om een belletje te plegen (R&S Machinebeglazing, Gooiland 4d, 1948 RC Beverwijk, T: 0251-220039, info@r-smachinebeglazing.nl)
Succes !!
gr
grandmaster n schreef:Hoi Oscar,
Succes !!
gr
Kijk das pas nieuws!!!
Ik ga morgen ff een belletje wagen aan R&S, en nu ff een biertje pakken op het goede nieuws
Proost zou ik zeggen en bedankt
Oscar.
1979 fox...
Lincoln mark III
Lincoln mark III
Ik heb het stukje van TROS Radar ook gezien.
De grote glazenzetters zoals Carglas en Aurotaalglas hebben een deal met de verzekeringsmaatschappijen.
In het kort zit het zo in elkaar: De verzekerde kan alleen terecht bij dát glasbedrijf. Maak het hartstikke duur zodat het aantrekkelijker wordt om je er voor te verzekeren. Glasbedrijf meer winst, verzekering verkoopt meer glas polissen.
De grote glazenzetters zoals Carglas en Aurotaalglas hebben een deal met de verzekeringsmaatschappijen.
In het kort zit het zo in elkaar: De verzekerde kan alleen terecht bij dát glasbedrijf. Maak het hartstikke duur zodat het aantrekkelijker wordt om je er voor te verzekeren. Glasbedrijf meer winst, verzekering verkoopt meer glas polissen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Is dat niet met heeel veel dingen zoIn het kort zit het zo in elkaar: De verzekerde kan alleen terecht bij dát glasbedrijf. Maak het hartstikke duur zodat het aantrekkelijker wordt om je er voor te verzekeren. Glasbedrijf meer winst, verzekering verkoopt meer glas polissen.
Die ruit kost hoogstens 200 euro de rest kun je zelf wel in vullen lijkt mij .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- grandmaster n
Sterker nog, volgens Trosradar/R&S kost een raam maar 65 euri.
Dit zal dan waarschijnlijk alleen zijn voor de gangbare ramen (de golfjes etc) maar toch.....
gr
Dit zal dan waarschijnlijk alleen zijn voor de gangbare ramen (de golfjes etc) maar toch.....
gr