Te Koop: 2007 Mustang GT/CS met LPI installatie
Moderator: Shelby GT-H
Re: Te Koop: 2007 Mustang GT/CS met LPI installatie
Ik heb dezelfde beslingen 3 jaar geleden moeten maken en toen ook besloten te gaan dieselen. Vaak denk ik er aan terug: "had ik toch maar voor de mustang gekozen" Maar ik kom vaak toch tot de conclusie dat met mijn "maar 40.000" per jaar een duitse diesel toch ook wel fijn is.
Toch succes met de verkoop. In mijn ogen een mooie prijs!
Toch succes met de verkoop. In mijn ogen een mooie prijs!
- hollandranch
- Donateur 2012
- Contacteer:
Verenigd Europa op zijn smalst1970TwisterSpecial schreef:Als je een (nieuwere) Mustang vanuit een Europees land registreert in Nederland moet je inderdaad nog BPM betalen.
Dit is een belasting die ja altijd mag afdragen aan de staat -/- een bepaalde afschrijving hierop aan de hand van de leeftijd van de auto.
BTW hoef je niet meer te betalen als de auto uit een ander Europees land komt, aangezien dat in het verleden al is betaald.
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
IK vind het zelfs spotgoedkoop! Moest ik door omstandigheden de mijne wegdoen zou ik er toch wel graag minstens het dubbele van hebben!peer schreef: In mijn ogen een mooie prijs!
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
In Belgie? Met ne 4,6 en 150 duizend(!) km?philip schreef:IK vind het zelfs spotgoedkoop! Moest ik door omstandigheden de mijne wegdoen zou ik er toch wel graag minstens het dubbele van hebben!peer schreef: In mijn ogen een mooie prijs!
Ik heb mijne 1,5 jaar geleden en met 40k km het dubbele betaald. En dat vond ik toen al op het randje.
2007 GT California Special
-
mustang 66 fastback
goede v8 gaat toch 1000000 km mee of niet km zou ik niet van wakker liggen echt een goede prijs voor die wagen ze een vriend van me heeft een gekocht voor 15000 euro zonder opties en 90000 km zonder GASBlacky schreef:In Belgie? Met ne 4,6 en 150 duizend(!) km?philip schreef:IK vind het zelfs spotgoedkoop! Moest ik door omstandigheden de mijne wegdoen zou ik er toch wel graag minstens het dubbele van hebben!peer schreef: In mijn ogen een mooie prijs!
Ik heb mijne 1,5 jaar geleden en met 40k km het dubbele betaald. En dat vond ik toen al op het randje.
Ja okee, maar wij Belgen kennen dat niet, een Veej8.mustang 66 fastback schreef:goede v8 gaat toch 1000000 km mee of niet km zou ik niet van wakker liggen echt een goede prijs voor die wagen ze een vriend van me heeft een gekocht voor 15000 euro zonder opties en 90000 km zonder GAS
Belgen zitten graag in grijze 4-pittertjes met TDi op de achterkant. Liefst met een geruit deken rond hun benen en de kamelenharen sloffen in de aanslag, kwestie van niet te veel op te vallen als je naast de auto van de buurman parkeert.
Van zodra het benzine is: gegadigden (en dus prijs) gedeeld door 2,
en als er meer dan 2000 cc's in zitten: weer door 2 (jaarlijkse taksen!),
en van zodra er meer dan 100k op de teller staat: nog eens door 2.
En als er dan nog eens gas in ligt, dan haakt de overgebleven meerderheid (mij incluis) helemaal af.
Gas ontploft. Gas vind je nergens. Gas helpt de motor naar de verdoemenis. Met Gas mag je in geen enkele parkeergarage. etc.
Ik wil maar zeggen dat 14500 een hele mooie prijs is voor zo'n wagen, maar je moet nog wel een koper vinden.
Als je van diezelfde wagen het dubbele wil maken, dan droom je mijns inziens.
Het verbaast mij trouwens dat bij die sTinkDIesels geen gratis hoed-en-pijp pakket geschonken wordt, zeker als er dan nog eens Volvo of Opel op staat.
2007 GT California Special
+ Nederland...Blacky schreef:Belgen zitten graag in grijze 4-pittertjes met TDi op de achterkant. Liefst met een geruit deken rond hun benen en de kamelenharen sloffen in de aanslag, kwestie van niet te veel op te vallen als je naast de auto van de buurman parkeert.![]()
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
-
mustang 66 fastback
daar heb je gelijk in maar gas instalatie is bij mij het gene wat aanspreekt ik heb zelf een focus st170 met gas 150000 km vanaf hij nieuw was op gas altijd op getrapt 7500 toeren geen lekken of niets gewoon goede instalatie hebbenBlacky schreef:Ja okee, maar wij Belgen kennen dat niet, een Veej8.mustang 66 fastback schreef:goede v8 gaat toch 1000000 km mee of niet km zou ik niet van wakker liggen echt een goede prijs voor die wagen ze een vriend van me heeft een gekocht voor 15000 euro zonder opties en 90000 km zonder GAS
Belgen zitten graag in grijze 4-pittertjes met TDi op de achterkant. Liefst met een geruit deken rond hun benen en de kamelenharen sloffen in de aanslag, kwestie van niet te veel op te vallen als je naast de auto van de buurman parkeert.![]()
Van zodra het benzine is: gegadigden (en dus prijs) gedeeld door 2,
en als er meer dan 2000 cc's in zitten: weer door 2 (jaarlijkse taksen!),
en van zodra er meer dan 100k op de teller staat: nog eens door 2.
En als er dan nog eens gas in ligt, dan haakt de overgebleven meerderheid (mij incluis) helemaal af.
Gas ontploft. Gas vind je nergens. Gas helpt de motor naar de verdoemenis. Met Gas mag je in geen enkele parkeergarage. etc.
Ik wil maar zeggen dat 14500 een hele mooie prijs is voor zo'n wagen, maar je moet nog wel een koper vinden.
Als je van diezelfde wagen het dubbele wil maken, dan droom je mijns inziens.
Het verbaast mij trouwens dat bij die sTinkDIesels geen gratis hoed-en-pijp pakket geschonken wordt, zeker als er dan nog eens Volvo of Opel op staat.
heb al veel mensen horen klagen over gas ik niet hoor
de prijs is ok maar zoals je zegt in belgie moet er eco - mileuvervuiler opstaan en dan is hij ok
Nooit gedacht dat hij zo vlot van de hand zou gaan. Hij verhuist naar een liefhebber in Valenciennes.
Wat de gas betreft valt dat eigenlijk allemaal best mee. Ik had er in het begin ook wat schrik voor, maar na wat opzoekingswerk in het begin, wordt al snel duidelijk dat de LPG pompen echt niet zo schaars zijn als je zou denken. Enkel jammer dat je 's nachts en op zondag quasi enkel op de snelweg terecht kunt (lees: aan maximum prijs)
Het rijden op LPG zelf ook. 140k mee gereden en als enig 'probleem' 2 keer een onderdeel vervangen dat ervoor zorgt dat bij lege lpg overgeschakeld wordt op benzine. (ik veronderstel dat dat één of andere pressure switch is) Dat duurt 3 minuten en heeft me niets gekost.
Voor de service van All USA Cars & Pick-ups uit Deerlijk en van Van Meenen!
Trouwens, ze kunnen zich hier in België misschien wel eens een voorbeeld nemen aan Frankrijk. Aangezien de auto hier als LPG ingeschreven stond, kan die in Frankrijk gratis ingeschreven worden. Hij valt er onder de zeer milieuvriendelijke wagens. Toegegeven, zeer milieuvriendelijk is misschien een beetje overdreven maar het houdt alvast meer steek dan ons "cilinderinhoud - Euro" systeem. Ik vrees dat ik de komende jaren veel meer vuiligheid zal uitbraken, maar plots is 1/6 van de taksen voldoende
Wat de gas betreft valt dat eigenlijk allemaal best mee. Ik had er in het begin ook wat schrik voor, maar na wat opzoekingswerk in het begin, wordt al snel duidelijk dat de LPG pompen echt niet zo schaars zijn als je zou denken. Enkel jammer dat je 's nachts en op zondag quasi enkel op de snelweg terecht kunt (lees: aan maximum prijs)
Het rijden op LPG zelf ook. 140k mee gereden en als enig 'probleem' 2 keer een onderdeel vervangen dat ervoor zorgt dat bij lege lpg overgeschakeld wordt op benzine. (ik veronderstel dat dat één of andere pressure switch is) Dat duurt 3 minuten en heeft me niets gekost.
Trouwens, ze kunnen zich hier in België misschien wel eens een voorbeeld nemen aan Frankrijk. Aangezien de auto hier als LPG ingeschreven stond, kan die in Frankrijk gratis ingeschreven worden. Hij valt er onder de zeer milieuvriendelijke wagens. Toegegeven, zeer milieuvriendelijk is misschien een beetje overdreven maar het houdt alvast meer steek dan ons "cilinderinhoud - Euro" systeem. Ik vrees dat ik de komende jaren veel meer vuiligheid zal uitbraken, maar plots is 1/6 van de taksen voldoende