Mustang helemaal bekrast.
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangdriver
- Contacteer:
Re: Mustang helemaal bekrast.
Veel sterkte gewenst. Wat een rotstreek.
Geoffrey
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- jan suburban
Daar wordt je echt helemaal ziek van en als je het ziet ga je volgens mij echt heel rare dingen doen met zo'n gast
!
Ik vind het echt heel rot voor je.
Heb dat gelukkig nog niet meegemaakt (spul staat binnen op de CX na op dit moment) , maar wel diefstal van onderdelen van een eerdere daily. Ruitenwisser en komplete spiegel. Is natuurlijk veel minder erg dan je auto 's morgens vol krassen vinden.
Met een nieuwe ruitenwisser en op de sloop een spiegel was ik klaar voor 35 euro en een snippermiddag. Voor jou hangt er een heel ander prijskaartje aan. T'is vooral de ongeremde woede, die het losmaakt als ze aan je spullen zitten.
Ook van mij sterkte !
jan
Ik vind het echt heel rot voor je.
Heb dat gelukkig nog niet meegemaakt (spul staat binnen op de CX na op dit moment) , maar wel diefstal van onderdelen van een eerdere daily. Ruitenwisser en komplete spiegel. Is natuurlijk veel minder erg dan je auto 's morgens vol krassen vinden.
Met een nieuwe ruitenwisser en op de sloop een spiegel was ik klaar voor 35 euro en een snippermiddag. Voor jou hangt er een heel ander prijskaartje aan. T'is vooral de ongeremde woede, die het losmaakt als ze aan je spullen zitten.
Ook van mij sterkte !
jan
in de garage:
chevrolet suburban 72, citroen CX 85, yamaha 1300A royal star 1996, mustang conv. 1984. koreaanse chevrolet matiz 2009
Alleen diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen.
chevrolet suburban 72, citroen CX 85, yamaha 1300A royal star 1996, mustang conv. 1984. koreaanse chevrolet matiz 2009
Alleen diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen.
.... tja ik zou wel tig dingen kunnen typen...
Het is zo en het lijkt of het steeds meer wordt....las laatst in de krant dat er weer eens een piromaan bezig is hier die gewoon ff je auto in de fik steekt!!!(echt waar gaar het heen??)
Sterkte toe gewenst van mijn kant ik leef mee
.
Oscar.
Het is zo en het lijkt of het steeds meer wordt....las laatst in de krant dat er weer eens een piromaan bezig is hier die gewoon ff je auto in de fik steekt!!!(echt waar gaar het heen??)
Sterkte toe gewenst van mijn kant ik leef mee
Oscar.
1979 fox...
Lincoln mark III
Lincoln mark III
-
shadow-wolf
welcome too the club, ik had ook zo'n gevalletje schade. Auto 2 maanden oud, carpool plaats kom terug helemaal rondom bekrast.
Het jammerige is dat dat je zo onmachtig bent, de politie doet geen flikker en verzekeringen kost je ook nog no-claim.
Het is zo zinloos.
Nou sterkte en hoop dat je de woede er op een andere manier uit kan gooien.
Grt Johan
Het jammerige is dat dat je zo onmachtig bent, de politie doet geen flikker en verzekeringen kost je ook nog no-claim.
Het is zo zinloos.
Nou sterkte en hoop dat je de woede er op een andere manier uit kan gooien.
Grt Johan
Laatst gewijzigd door shadow-wolf op zo 13 mar, 2011 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi shadow wolf heb je geen no claim beschermer dan ,die heb je voor een paar euro in de maand er bij.
gr. arie
gr. arie
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
Volgens mijn verzekerings agent heb je met een no claim niets te maken mits het je oldtimer verzekering betreft.
Met een oldtimer bouw je namelijk geen no claim op dus kan het je dit ook niet kosten.
We hebben onze daily daar ook verzekerd (compleet pakket), maar die no claim is ook niet gedaald na aangifte van schade aan de Mustang.
Dus het kan je normale wijze geen no claim kosten, tenminste bij onze verzekerings maatschappij.
Met een oldtimer bouw je namelijk geen no claim op dus kan het je dit ook niet kosten.
We hebben onze daily daar ook verzekerd (compleet pakket), maar die no claim is ook niet gedaald na aangifte van schade aan de Mustang.
Dus het kan je normale wijze geen no claim kosten, tenminste bij onze verzekerings maatschappij.
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.
1984 f250 diesel.
- razor68blade
Om doodziek van te worden, ik leef met je mee.
Gelukkig heb ik een garage, maar ik ben al bang als ik hem ergens parkeer.
Zit te overwegen om het over te laten spuiten, maar als ik dit dan weer hoor ga ik wel eens twijfelen.
Sterkte...
Grt. Johan
Gelukkig heb ik een garage, maar ik ben al bang als ik hem ergens parkeer.
Zit te overwegen om het over te laten spuiten, maar als ik dit dan weer hoor ga ik wel eens twijfelen.
Sterkte...
Grt. Johan
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Maar een auto die niet 25 jaar oud is, is geen oldtimer, dus kost het je wel je no-claim. Tenzij je meer dan 10 schadevije jaren hebt.gertv8 schreef:Volgens mijn verzekerings agent heb je met een no claim niets te maken mits het je oldtimer verzekering betreft.
Volgens mij als je auto WA+ was verzekerd is vandalisme, en diefstal wel verzekerd. Dat was misschien 5 euro per maand meer premie geweest...
Aron
ik ben allrisk verzekerd met m,n sn95 en heb no claim beschermer 2jaar terug fietser over m,n stang gehad kostte me niks
gr. arie
gr. arie
sn95 driver
sn95 driver
Maar een auto die niet 25 jaar oud is, is geen oldtimer, dus kost het je wel je no-claim. Tenzij je meer dan 10 schadevije jaren hebt.
Volgens mij als je auto WA+ was verzekerd is vandalisme, en diefstal wel verzekerd. Dat was misschien 5 euro per maand meer premie geweest...
Aron[/quote]
Klopt helemaal aron.
Idd moet je auto 25+ zijn.
Ik weet dat het in dit geval niet geldt maar ik dacht ik vermeld het even.
Mischien handig om te weten als een van de klassiekers onder ons beschadigd werd door dit soort laffe praktijken
Aron[/quote]
Klopt helemaal aron.
Idd moet je auto 25+ zijn.
Ik weet dat het in dit geval niet geldt maar ik dacht ik vermeld het even.
Mischien handig om te weten als een van de klassiekers onder ons beschadigd werd door dit soort laffe praktijken
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.
1984 f250 diesel.
Ik laat onze wagen dit jaar spuiten in Ljouwert, da's lekker dichtbij voor jou.
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
1974 VW412e
-
shadow-wolf
Arie ik had in 1 jaar 3 schadesarie schreef:hoi shadow wolf heb je geen no claim beschermer dan ,die heb je voor een paar euro in de maand er bij.
gr. arie
Maar goed weet hoe het voelt, suc6 met het spuiten
Grt Johan
fff.
best vervelend ik hoop dat die gozer word gepakt.
Veel sucses
mvg
DriesGT
best vervelend ik hoop dat die gozer word gepakt.
Veel sucses
mvg
DriesGT
Mustang GT 1996.
het zal er wel aan liggen dat ik mijn stang nieuw gekocht heb en eerste eigenaar dus ,maar heb sinds 2007 ook een taxatie rapport en sinds dien is er al ingebroken in m,n stang voor de tomtom die ik vergeten was , voor ,zij en achter raampjes vernieuwd door zand verlies van een kipwagen , en ook in 2009 een fietser over m,n stang gekregen die schade alleen was al 11000 maar door een hoog taxatie rapport gewoon betaald zonder no claim verlies door m,n no claim beschermer voor 6 euro in de maand heb alleen na die schade een eigen risico van 125 euro .
gr. arie
gr. arie
sn95 driver
sn95 driver
Wat voor taxatie bedrag is jou Mustang getaxeerd?. Mijn dagwaarde is 7000 euro volgens de verzekeraar op All risk en dat is incl. verzekeraar melde verder
dat hij de wagen wat hoger inschatte ivm het onderhoud en de staat waarin mijn Mustang verkeerde.
Normaal gesproken is de gemiddelde dagwaarde voor de V6`jes van ons type Mustang rond de 4 a 5000 euro waard volgens dagwaarde. Ik hoefde geen taxatierapport te laten zien voor de All Risk verzekering, dit kwam mede door 16 jaar schadevrije rijden bij deze verzekeraar, deed dus totaal niet moeilijk ofzo. 80% no-claim korting, betaal nu 43 euro voor all risk. Koopje dus.
dat hij de wagen wat hoger inschatte ivm het onderhoud en de staat waarin mijn Mustang verkeerde.
Normaal gesproken is de gemiddelde dagwaarde voor de V6`jes van ons type Mustang rond de 4 a 5000 euro waard volgens dagwaarde. Ik hoefde geen taxatierapport te laten zien voor de All Risk verzekering, dit kwam mede door 16 jaar schadevrije rijden bij deze verzekeraar, deed dus totaal niet moeilijk ofzo. 80% no-claim korting, betaal nu 43 euro voor all risk. Koopje dus.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.