Rob,uiteraard ken ik dit verhaal66mustang schreef:En als je wat besteld krijg je een prijs daar woord je niet blij van, even ton bling bling PB'je66hipowannebee schreef:Kijk ook ff verder als het 351w koppen voorstel
er zijn in tussen heeeeeel wat betere opties te krijgen![]()
FF shippen via hans,dan is het redelijk te doen![]()
Tonie
Sinds kort bieden wij een nieuwe service aan Mustangcountry-klanten en andere particulieren. Auto-onderdelen import vanuit de USA.
Dus, heeft u bij uw auto liever een andere uitlaat die in de USA betaalbaar en op voorraad is, of een setje velgen waar hetzelfde voor geldt?
Voor 75 Euro per zending worden uw oversized onderdelen meegenomen met de eerstvolgende container van mustangcountry, waardoor u los staat van alle andere transportkosten.
Dus niet de onderdelen die hier makkelijk te verkrijgen zijn bij bijvoorbeeld Adams Classic Cars
Met een zending wordt hier bedoeld een setje van 4 velgen, of een uitlaat, of een deur etc. Wanneer u daarentegen 4 velgen, én een uitlaat, én een deur wilt laten verzenden dan wordt de prijs in overleg met u bepaald.
Deze service is bewust gericht op particulieren, het is niet de bedoeling dat er grote, commercieel gerichte ladingen worden getransporteerd. Het is juist bedoeld als een extra service voor de old-timer liefhebber.
Elke zending wordt geïnspecteerd op juistheid, wanneer er een verdachte of illegale zending wordt ontdekt, dan wordt deze direct gemeld aan de juiste instanties!
Elke 2 - 3 maanden gaat er een container naar Nederland.
GR ROB
prima service van Ton (zelf geen ervaring mee)
Ik zelf heb prima ervaringen met hans en bianca,dus daar zal ik het maar bij laten.
Tonie