Na vele verhalen te gehoord hebben over de SNC. besloot ik op 2 april zelf eens een kijkje te nemen in Den Haag. Eenmaal bij aankomst op het terrein, bleken de verhalen al snel te kloppen. Een whahala voor alle Amerikaanse autoliefhebbers. Bij deze een verslag van deze Cruise en volgende maand zijn we er zeker weer bij.
Gisteren een ontzettend leuke dag gehad met warm weer, een bak patat, twee biertjes, een aantal Mustang-vrienden, en het besef dat de wereld ook wel doordraait met zo'n winterperiode. Want eigenlijk was het net alsof het nooit winter is geweest en we gewoon doorgingen met de SNC, waar we vorig jaar september mee stopten. Op het hoogtepunt stonden erop ons Mustang-hoekje 17 Mustangs in allerlei soorten en maten, maar er eigenlijk waren dat er 22... want op mijn dashboard stonden vijf mini-Ghia's. Tijdens onze loopcruise over het terrein zagen we nog veel meer Mustangs, er zijn er zeker 35 geweest. Ik zal eens kijken of ik toevallig nog wat heb liggen aan foto's. Smaakt naar meer, dus volgende maand zijn we gewoon weer van de partij.
Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op zo 03 apr, 2011 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
78ghiaT5 schreef:Gisteren een ontzettend leuke dag gehad met warm weer, een bak patat, twee biertjes, een aantal Mustang-vrienden, en het besef dat de wereld ook wel doordraait met zo'n winterperiode. Want eigenlijk was het net alsof het nooit winter is geweest en we gewoon doorgingen met de SNC, waar we vorig jaar september mee stopten. Op het hoogtepunt stonden erop ons Mustang-hoekje 17 Mustangs in allerlei soorten en maten, maar er eigenlijk waren dat er 22... want op mijn dashboard stonden vijf mini-Ghia's. Tijdens onze loopcruise over het terrein zagen we nog veel Mustangs, er zijn er zeker 35 geweest. Ik zal eens kijken of ik toevallig nog wat heb liggen aan foto's. Smaakt naar meer, dus volgende maand zijn we gewoon weer van de partij.
Harry
Foto's ?????
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
tja die foto's. ben nu al weer een paar andere fotoseries aan het bewerken en branden. gek wordt ik ervan. vrees vanaaf geen tijd om ze te plaatsen, want ik moet ze nog uit de camera trekken ook nog. wordt morgen pas. en dan kunnen we pas lekker nagenieten.
harry
Begrepen... Mannen.
Ik had al zo'n flauw vermoeden! Helaas.
Evt. kun je een account aanmaken en je kan kijken. http://www.facebook.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier dan een paar foto's. Voorlopig de laatste keer dat ik het doe.
Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op wo 06 apr, 2011 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooie foto's hoor Harry. Waarom de laatste keer ? Kost het zoveel tijd ze op het forum te zetten ? Geen idee, heb er echt geen kaas van gegeten. Krijg ook nog steeds de foto van mijn auto niet geplaatst. Ik blijf het proberen en eens gaat het lukken.
Mijn auto staat er goed op. Vooral de foto dat ik nog op het terrein rijdt met die andere Amerikanen op de achtergrond vind ik origineel. Dank je.
frankpost schreef:feauteaux SNC
dit keer niet zoveel...zal volgende keer beter mn best doen!
groeten
Frank
Dit gaat mijn volgende mustang ooit worden !!
Pedal to the metal in Joure heeft er ook zo een staan in deze kleur.
In 1 woord: Geweldig!!
Verder stond er ook wel mooi spul bij daar...
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.