AFGELAST Cruise-in Summer Series, Kerkrade
Moderator: Shelby GT-H
AFGELAST Cruise-in Summer Series, Kerkrade
Voor de limburse drivers die naar de meeting iedere donder dag willen gaan in Kerkrade .Deze gaat dit hele jaar niet door .
Het terein is verhuurt aan een auto rijschool en daarom geen plaats meer voor de meeting
Voor het hele verhaal kijk even op http://www.cruise-in.nl/nedindex.html
Het terein is verhuurt aan een auto rijschool en daarom geen plaats meer voor de meeting
Voor het hele verhaal kijk even op http://www.cruise-in.nl/nedindex.html
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Re: AFGELAST Cruise-in Summer Series, Kerkrade
wat is dit nu weer?? en net dat ik van plan ben van de zomer af te taaien naar Limburg mèt Mustang, zodat ik er ook naartoe kan met eigen auto!! wanneer is trouwens die 'meeting' of wat was het, nabij Wijlre, bij dat tankstation op de kruising van de Wittemer Allee en de Kapolder/Knipweg (N595)?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=kaar ... CCAQ8gEwAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=kaar ... CCAQ8gEwAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Tja Harry .Ik vond en vind het nog altijd heel klote eigenlijk en ik denk heel wat andere mensen ook die daar iedere donderdag te vinden waren was altijd wel gezellig .maar goed het is niet anders .ze gaan opzoek naar een andere lokatie en zal dat denk ik ook wat verder zijn en niet in kerkrade vrees ik .
Die wat jij bedoelt komt er idd ook nog aan weet alleen even niet waneer die is ik zal dat eens opzoeken en laat je dat wel weten .
Trouwens je kunt altijd met de stang komen van de vakantie plek van jou en of van mij uit naar genk is ook niet gek ver meer en is ook iedere week .
Die wat jij bedoelt komt er idd ook nog aan weet alleen even niet waneer die is ik zal dat eens opzoeken en laat je dat wel weten .
Trouwens je kunt altijd met de stang komen van de vakantie plek van jou en of van mij uit naar genk is ook niet gek ver meer en is ook iedere week .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
We vinden er wel wat op Daan, komende zomer. We kunnen zowiezo wel elkaar ontmoeten, en meedoen aan die enkele Saturday Night Cruises (moet ik wel op vrijdag naar Limburg komen en niet op de daaropvolgende maandag zoals gewoonlijk), of 'Genk'. Laat maar weten wanneer dat gebeuren op die parkeerplaats langs de N595 is. Hopelijk valt dat redelijk gunstig en in mijn vakantie eind juli.
Harry
Harry
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
er moet voor zoiets toch wel een uit wijk locatie te vinden zijn of niet soms...
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
ja, bij Meestrich of zo ergens of Valkenburg. Daar is ook een grote parkeerplaats aan de weg die van Schin-op-Geul naar Valkenburg loopt. Moet toch kunnen...
Harry
Harry
Jammer zeg.
Overigens voor een stadion manager is zijn nederlands wel erg slecht. Er staat werkelijk geen één foutloze zin in dat stukje.
Jullie zijn ook niet de enige organisatie die problemen heeft met hun locatie. Erg jammer dat dit zo gegaan is.
Overigens voor een stadion manager is zijn nederlands wel erg slecht. Er staat werkelijk geen één foutloze zin in dat stukje.
Jullie zijn ook niet de enige organisatie die problemen heeft met hun locatie. Erg jammer dat dit zo gegaan is.
Ja dat verhaal gaan helemaal nergens over eigenlijk ,Die ruggen waar hij het over heeft kan je vertellen dat daar een vrachtwagen voor nodig is om die weg te krijgen .een een van onze wagens zou je dat wel lukken denk ik maar vraag dan ook niet hoe je auto uitziet als je klaar bent grrr .lachwekkend dus die dingen zijn 80cm lang en bijna 50cm hoog en 30 breed dus kun je na gaan wat voor dingen het zijn .en dan het verhaal van de camera’s die hangen er al jaren dus ook dat is Lu...koek .Jaren lang nergens last van gehad en opeens dit .maar goed ze moeten toch ergens geld vandaan krijgen als het zo erg slecht met RODA gaat .
We hopen een nieuwe en goede lokatie te krijgen waar we allemaal weer gezellig heen kunnen
maar ik vrees dat het steeds lastiger gaat worden omdat er over al wel een is die op dat moment last heeft van geluid of daar net zijn hond moet uit laten ofzo .
We hopen een nieuwe en goede lokatie te krijgen waar we allemaal weer gezellig heen kunnen
maar ik vrees dat het steeds lastiger gaat worden omdat er over al wel een is die op dat moment last heeft van geluid of daar net zijn hond moet uit laten ofzo .
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
jij weet hier zeker weer niets van , daan??driver schreef:Ja dat verhaal gaan helemaal nergens over eigenlijk ,Die ruggen waar hij het over heeft kan je vertellen dat daar een vrachtwagen voor nodig is om die weg te krijgen .een een van onze wagens zou je dat wel lukken .
Groet Arjan
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Geusselt Maastricht? MacDonalds ipv Burger King, dus we gaan er iets op achteruit qua toetjes, maar wel genoeg plek..
Mecc parkeerplaats? Staat ook driekwart van de tijd leeg.
Jammer, had er wel weer zin in..
Aron
Mecc parkeerplaats? Staat ook driekwart van de tijd leeg.
Jammer, had er wel weer zin in..
Aron
HARRY
De meeting in Wijlre/wittem .is er ook niet meer dit jaar heb dit vandaag te horen gekregen .deze zal wel nog verplaatst gaan worden naar valkenburg a/d Geul .maar dat is even afwachten .Ook hier heeft gemeente gezegd dat het niet meer mogelijk zou zijn op het grote veld in Wijlre Rede onbekend !!!
De meeting in Wijlre/wittem .is er ook niet meer dit jaar heb dit vandaag te horen gekregen .deze zal wel nog verplaatst gaan worden naar valkenburg a/d Geul .maar dat is even afwachten .Ook hier heeft gemeente gezegd dat het niet meer mogelijk zou zijn op het grote veld in Wijlre Rede onbekend !!!
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Het zou ook gerust wal centraler mogen...
Limburg is iets groter dan alleen het zuiden
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
-
67fastback 390
volledig mee eens niels,ik zou zeggen : mooi in het midden van limburgGhost Rider schreef:Het zou ook gerust wal centraler mogen...
verder vind ik het niet erg dat dit niet meer in kerkrade plaats vind.
telkens als dat stelletje vandalen dat zich voetbalsupporter noemt weer eens uit hun kooi mag omdat er een wedstrijd is,moet cruise in maar geannuleerd worden.
-
meetingmelick
Ik zou zeggen kom allemaal gezellig op 5 juni naar de meeting in melick.
Dit ligt in het midden van limburg.
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=5&t=19725
Dit ligt in het midden van limburg.
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=5&t=19725
Hoi.
Ik heb ergens gelezen ( weet even niet waar ) dat er dit jaar in Genk ( Belgie ) een cruise inn is.
Namelijk op elke woensdagavond op de parking of er tegenover van het voetbalstadion.
dat is niet zover vanaf Kerkrade gezien. Misschiens dat er iemand van het forum die daar woont eens ergens kan navragen hoe dat zit?
Groetjes cor.
Ik heb ergens gelezen ( weet even niet waar ) dat er dit jaar in Genk ( Belgie ) een cruise inn is.
Namelijk op elke woensdagavond op de parking of er tegenover van het voetbalstadion.
dat is niet zover vanaf Kerkrade gezien. Misschiens dat er iemand van het forum die daar woont eens ergens kan navragen hoe dat zit?
Groetjes cor.
1968 GT Fastback 302 J code