Origineel werd het ingericht door de Corvettes, vandaar de naam, maar meestal zijn er ook verschillende Stangs aanwezig !
Begeleide (motards) rondrit en gezellige sfeer.
Moderator: Shelby GT-H
Idem voor mij...en daar ben ik al voor ingeschreven.
Dat is voor mij ook een stuk dichter bij huis.
Je kunt ook een half uurtje haven doen en dan bij mij binnen springen voor een "natje en een droogje". Als Emiel dan zijn vacuum meter meebrengt en Piet zijn strobolamp, kunnen we tegelijk de motor en ontsteking effe checkenGTA67 schreef:Wel Piet... teleurstelling alom...
1. dat tante Claire niet meekomt is al een eerste teleurstelling !!!![]()
2. Waarschijnlijk gaat de havenrit niet meer door. Walter moet het allemaal aleen doen zegt hij, en ziet het niet meer zitten...
3. Spek met eiren is tijdens onze havenrit gesloten (zondag).
Maar op een donderdag avond ben je zeker welkom, maar ik denk niet dat je die trip gaat doen voor een half uurtje haven, met twee Mustangs (walter en ik) om dan S&E te gaan eten...![]()
Ik zal walter nog eens aanporren voor de rit begin oktober.
Ja, ja, wat een raar voorstel.....okp schreef:Je kunt ook een half uurtje haven doen en dan bij mij binnen springen voor een "natje en een droogje". Als Emiel dan zijn vacuum meter meebrengt en Piet zijn strobolamp, kunnen we tegelijk de motor en ontsteking effe checkenGTA67 schreef:Wel Piet... teleurstelling alom...
1. dat tante Claire niet meekomt is al een eerste teleurstelling !!!![]()
2. Waarschijnlijk gaat de havenrit niet meer door. Walter moet het allemaal aleen doen zegt hij, en ziet het niet meer zitten...
3. Spek met eiren is tijdens onze havenrit gesloten (zondag).
Maar op een donderdag avond ben je zeker welkom, maar ik denk niet dat je die trip gaat doen voor een half uurtje haven, met twee Mustangs (walter en ik) om dan S&E te gaan eten...![]()
Ik zal walter nog eens aanporren voor de rit begin oktober.
![]()
grtz
Eric
Was maar een grapje Piet, jullie zijn ook zo welkom zonder tools. Inmiddels heb ik toch ook al de nodige kennis verworven om de meeste instellingen zelf te fixenClaire schreef:Je Ja, ja, wat een raar voorstel.....![]()
geen probleem, als er tijd is en ik kan helpen.... (maar vooral, als er tijd is...)okp schreef:Was maar een grapje Piet, jullie zijn ook zo welkom zonder tools. Inmiddels heb ik toch ook al de nodige kennis verworven om de meeste instellingen zelf te fixenClaire schreef:Je Ja, ja, wat een raar voorstel.....![]()
![]()
grtz
Eric
Gezien Piet... tja, als je wat ouder wordt vraag je soms dingen tweemaal...helaas Emiel, zie het 5e bericht van dit topic.