Dit is alle correcte info:
1e grote automeeting op 't keur in Dendermonde (pijnderslaan) van 13h00 tot 18h00.
Toegankelijk voor elke niet-alledaagse wagen. Heb je een oldtimer, amerikaanse wagen, speciale pick-up, van, sportwagen, tuningwagen of iets anders exclusief dan ben je van harte welkom.
De 1e 100 ingeschreven auto's (best via jefkesmeeting@gmail.com) krijgen gratis een drankje + een hotdog.
Deelname + Toegang voor de bezoekers is helemaal GRATIS!!
De hele namiddag is er ook een kinderrommelmarkt met springkasteel.
's Avonds bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan een grote bbq met optreden van AMBIDANCE. Meer info daarover via keurkermis@telenet.be of op 0493/744.346
Flyer:

Hallo,
Een vriend van mij is al jaren mede-organisator van een van de grootste rommelmarkten in dendermonde en dit jaar, de 30e editie, zouden ze de dag ervoor een meeting willen starten met exclusieve auto's. Voor alle duidelijkheid, die grote rommelmarkt is op zondag en de meeting op zaterdag.
Aangezien zijn voorkeur uitgaat naar amerikaanse, met mustang in het bijzonder, had hij mij gevraagd of ik ook voor wat volk zou kunnen zorgen. Bij deze dus
Ze zouden het echter breed willen houden en dus is iedere exclusieve wagen welkom, of het nu een oldtimer, exclusieve of gewone sportwagen, speciale van, unieke pick-up, ... zelfs tuningwagens zijn meer dan welkom. Er moet voor ieder wat wils zijn.
Meer info zal er later nog gegeven worden want we zijn aan het bekijken wat hun budget aankan ivm geven van eten en consumpies aan de deelnemers. Mustang eigenaars drinken soms meer dan hun paardjes
Moest je al intresse hebben laat dan zeker iets weten. Indien mogelijk mag je me zelfs een foto sturen want de flyer moet nog gemaakt worden. Stuur maar naar philip.caudron@telenet.be en wie weet sta jij op de flyer.
Indien er mensen intresse hebben (of iemand kennen eventueel) om er met een stand te staan zal dit volgens mij geen enkel probleem zijn.
Nadien start er een grote bbq tegen democratische prijzen (is mij gezegd) ...
Ken je nog mensen met exclusieve auto's ... spread the word!!
Vragen of suggesties laat het ook maar weten.
Groetjes
Philip