van alles wat blijkbaar
Moderator: Shelby GT-H
Re: Dagje Texas / Holland Ranch
Ik geef niet snel mijn mening op dit forum, maar in dit geval kan ik het niet laten. Voor mij is dit het meest boeiende topic dat ik vrijwel dagelijks met grote interesse volg. Inderdaad, het gaat niet altijd direct over Ford, maar dit heeft alles heeft naar mijn idee toch grote raakvlakken met onze gedeelde hobby. Hans zet alles netjes in 1 topic in de lounge, dus ik zie het probleem ook niet.
En het verweer dat ook alles te volgen op hun blog is te volgen, dat is toch anders. Daar staat lang niet alles in m.b.t. de auto's zoals in dit topic.
Dus +1
Gr.
Frank
En het verweer dat ook alles te volgen op hun blog is te volgen, dat is toch anders. Daar staat lang niet alles in m.b.t. de auto's zoals in dit topic.
Dus +1
Gr.
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Ik lees het ook elke dag even.. gewoon lekkerFrank schreef:Ik geef niet snel mijn mening op dit forum, maar in dit geval kan ik het niet laten. Voor mij is dit het meest boeiende topic dat ik vrijwel dagelijks met grote interesse volg. Inderdaad, het gaat niet altijd direct over Ford, maar dit heeft alles heeft naar mijn idee toch grote raakvlakken met onze gedeelde hobby. Hans zet alles netjes in 1 topic in de lounge, dus ik zie het probleem ook niet.
Dus +1
Gr.
Frank
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
ik vindt ook dat je gewoon door moet gaan Hans, kijk ook elke dag even wat er in texas te beleven valt.
Zo zien de mensen die het geld er niet voor hebben om naar Amerika te gaan ook eens een stukje van dat mooie langoed,
en hoe het daar reilt en zeilt.
En zoals er toch bij de Lounge sectie staat "voor van alles en nog wat" zit je toch op de goede plaats lijkt me
.
En zoals al gezegd, vindt je het niet interresant, niet openen.
+ 1 voor Hans, keep up the good stuff.
Zo zien de mensen die het geld er niet voor hebben om naar Amerika te gaan ook eens een stukje van dat mooie langoed,
en hoe het daar reilt en zeilt.
En zoals er toch bij de Lounge sectie staat "voor van alles en nog wat" zit je toch op de goede plaats lijkt me
En zoals al gezegd, vindt je het niet interresant, niet openen.
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.
1984 f250 diesel.
ach ergens moet een grens getrokken worden in hoeverre het non-Ford mag zijn, begrijpelijk. als iemand anders iets non-ford post word het 9 vd 10 x ook er (terecht) afgegooid, en dan krijg je weer een 'hij wel ik niet, das nie eerlijk'-verhaal
overigens moet ik wel zeggen dat het een leuk topic is
maar dat kan ik dus ook op AAP lezen, dus iedereen blij toch?!
dingen over Ford: dmff, gaan en staan van Hans: AAP ik zie het probleem niet....
en thanks Peter voor t AAP linkie!
Gr
Frank
overigens moet ik wel zeggen dat het een leuk topic is
dingen over Ford: dmff, gaan en staan van Hans: AAP ik zie het probleem niet....
en thanks Peter voor t AAP linkie!
Gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Ik lees juist elke update in dit topic, vind het altijd weer leuk om te zien wat er daar allemaal gebeurd.
Maar als het hiet niet mag dan lees ik het wel via aap
Maar als het hiet niet mag dan lees ik het wel via aap
Groeten,
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
-
BART
Ik heb naast het lezen van dit forum ook een baan en heb dus niet de tijd (zin) om meerdere forums door te spitten.
Als ik dan het verreweg interessantste topic missen moet, dan weet ik het wel.
Gewoon zo doorgaan Hans
Als ik dan het verreweg interessantste topic missen moet, dan weet ik het wel.
Gewoon zo doorgaan Hans
- Mustang Den Haag
- †
-1 Niet echt behoefte aan Amerikanen zijn allemaal leipkezen.
GR ROB
GR ROB
Laatst gewijzigd door Gast op wo 08 jun, 2011 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
- www.mustang1968.nl
Hoi,
Ik vind het iedere dag leuk om te lezen; mooi om te zien hoe Hans het allemaal klaar speelt.
Inhoudelijk vind ik het een prima informatief topic, ik zie geregeld minder voorbij komen.
Als er ergens een lijn wordt getrokken, kan ik dat begrijpen. Reacties vanuit jaloezie vind ik zielig.
Als je het niet wil lezen... het hoeft toch niet?
Gr
Jean-Paul
Ik vind het iedere dag leuk om te lezen; mooi om te zien hoe Hans het allemaal klaar speelt.
Inhoudelijk vind ik het een prima informatief topic, ik zie geregeld minder voorbij komen.
Als er ergens een lijn wordt getrokken, kan ik dat begrijpen. Reacties vanuit jaloezie vind ik zielig.
Als je het niet wil lezen... het hoeft toch niet?
Gr
Jean-Paul
[b]No guts, No airmedals...[/b]
68' Mustang Coupe 289V8
68' Mustang Coupe 289V8
- metzijndrie
lees het altijd met plezier en ben ook nog eens een tevreden klant 
gj
gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
- Mustang67-Emiel
Kunnen we geen poll plaatsen op dit forum dan kunnen we stemmen
Ik lees alles elke dag met plezier vind het super om alles te kunnen lezen!
Ik lees alles elke dag met plezier vind het super om alles te kunnen lezen!
- Mustang Den Haag
- †
Marcel heeft het gezegd dus je kan het volgen !!!
GR ROB
GR ROB
Laatst gewijzigd door Gast op wo 08 jun, 2011 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
_________________________________________________________________________________________________________
- MussieTang
- Retired Moderator
Dagje Texas / Holland Ranch
Jammer, Elvira en ik vinden het een leuk topic.
Zonde dat dit niet meer kan.
Hans, blijf alsjeblieft posten!
Groet,
Elvira en Stan
Zonde dat dit niet meer kan.
Hans, blijf alsjeblieft posten!
Groet,
Elvira en Stan
Ik ben het volledig met BART eens.
Af en toe kan ik op kantoor ff inloggen. Het eerste wat ik lees zijn dan de stukjes van Hans.
Het onderwerp heet toch Dagje Texas / Holland Ranch?? Dus het hoeft in mijn ogen niet alleen maar over Ford of Mustang te gaan. Dan had dit topic al veel langer geleden gesloten moeten worden. Hopelijk gaat dit topic niet ten onder aan z'n eigen succes, zoals de belastingvrijstelling voor zuinige auto's
Dit is mijn mening en ik hoop niet dat bepaalde mensen zich hierdoor aangevallen voelen. Ik weet ook wel dat de moderators het forum in goede banen moeten leiden, maar toch.....
Gr,
Ruud
Af en toe kan ik op kantoor ff inloggen. Het eerste wat ik lees zijn dan de stukjes van Hans.
Het onderwerp heet toch Dagje Texas / Holland Ranch?? Dus het hoeft in mijn ogen niet alleen maar over Ford of Mustang te gaan. Dan had dit topic al veel langer geleden gesloten moeten worden. Hopelijk gaat dit topic niet ten onder aan z'n eigen succes, zoals de belastingvrijstelling voor zuinige auto's
Dit is mijn mening en ik hoop niet dat bepaalde mensen zich hierdoor aangevallen voelen. Ik weet ook wel dat de moderators het forum in goede banen moeten leiden, maar toch.....
Gr,
Ruud
Gr,
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
+166mustang schreef:Marcel heb het gezegt dus je kan het volgen !!!
GR ROB
het kost 1x klikken op de link naar het AAP forum, de laatste keer dat ik naar mn muis keek deed ik er echt geen uur over om die knop in te drukken.. ik zie het complete probleem niet maar goed zal wel aan mij liggen
ik weet ook niet wat mensen willen bereiken Hans aan te sporen gewoon verder te gaan ermee, daarmee zeg je dus maw: heb schijt aan degene die dit forum mogelijk maken, EN vraag je Hans om zich in meer de problemen te werken en die staat nu tussen 2 hete vuren in, niet bepaald (slim) over nagedacht denk ik dan weer....
@Hans: vet topic, ik volg het in elk geval verder op AAP!
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
Dan richt ik mij toch graag ook even tot de geachte heren moderatoren,
En ik verzoek u daarbij dan vriendelijk tot een kleine afweging c.q overweging..
Weegt het feit dat sommigen hier, zich schijnbaar ergeren aan iets wat ze niet hoeven te lezen zwaarder dan het feit dat het merendeel van mijn mede forumgenoten dit topic nu reeds 37.720 maal bewust en met plezier hebben bekeken en er van hebben genoten ??
Moeten de vele liefhebbers van dit topic nu lijden onder een enkeling die dit niet hoeft te lezen en er ook voor kan kiezen er niet op te klikken ? Is het principe "ergens moet een lijn getrokken worden" hier en zeker binnen de "lounge" sectie nu echt wel zo op zijn plaats ?
Als ik eventjes snel en slordig rondkijk blijkt dat dit naar ik meen zo ongeveer het op 3 na best bekeken topic betreft op dit forum !
(je zou er bijna jaloers op worden niet waar ? )
Dit gegeven alleen zou toch minstens moeten pleiten voor het in huidige vorm doen voortbestaan van Hans zijn geweldige topic ?
Is het niet zo dat de overgrote meerderheid hier veel plezier aan beleeft ?
Wellicht gaat het niet over Mustangs of Fords specifiek, het gaat echter wel over zaken die al dan niet zijdelings te maken hebben met het avontuur, de lifestyle, de hobby, de american way of life en de voorliefde voor het Amerikaanse mobiele erfgoed...., met andere woorden; de interesse van de meesten hier.
Ik heb geen idee wat de (werkelijke) beweegredenen zijn voor iemand om daadwerkelijk een klacht in te dienen hieromtrent (wellicht dat men dat kan komen toelichten ?)
Ik kan mij soms ook persoonlijk aan diverse andere zaken op dit forum en zijn bezoekers irriteren, frustreren, ergeren, jaloers worden, kwaad worden, het niet kunnen begrijpen, snappen of iets onterecht vinden... ik zou jullie hier uiteraard een PB' tje over kunnen sturen echter besef ik mij (net als de meesten hier) maar al te goed dat het hier gewoon leven en laten leven is, dat mijn mening soms niet die van een ander is, mijn deugt voor een ander een zonde kan zijn en dat ik dat zal moeten respecteren.
Niet dat ik hiermee ook maar iemand de les wil lezen, wel dat ik dit wil aangrijpen om mijn mening te ventileren (dit mag dan toch ook ?)
Een forum is er voor openbare discussie, het delen van meningen en het hebben van plezier, een goed forum heeft inderdaad regulatie nodig maar hoort ook begrip te kweken, mensen verbieden om ergens over te spreken is een zwaktebod, censuur hoort hier niet thuis (tenzij er bewust mensen mee worden gekwetst of er ruzie ontstaat).
Mij lijkt de Lounge sectie van dit forum (Lounge-Van alles en nog wat) een uitstekend middel om de enigszins minder Mustang gerelateerde onderwerpen een plekje te geven en daarmee te reguleren, was dit daar niet enigszins van oorsprong voor bedoeld ?
Ik zou het zonde vinden dit soort topics over amerikaanse avonturen te moeten missen, ongeacht of het hier nu bijvoorbeeld de avonturen van Hans, van Ton of van iemand anders betreft enkel en alleen om het feit "dat een enkeling dit niet volgens de regels vindt".
Thnx !
Michel
En ik verzoek u daarbij dan vriendelijk tot een kleine afweging c.q overweging..
Weegt het feit dat sommigen hier, zich schijnbaar ergeren aan iets wat ze niet hoeven te lezen zwaarder dan het feit dat het merendeel van mijn mede forumgenoten dit topic nu reeds 37.720 maal bewust en met plezier hebben bekeken en er van hebben genoten ??
Moeten de vele liefhebbers van dit topic nu lijden onder een enkeling die dit niet hoeft te lezen en er ook voor kan kiezen er niet op te klikken ? Is het principe "ergens moet een lijn getrokken worden" hier en zeker binnen de "lounge" sectie nu echt wel zo op zijn plaats ?
Als ik eventjes snel en slordig rondkijk blijkt dat dit naar ik meen zo ongeveer het op 3 na best bekeken topic betreft op dit forum !
(je zou er bijna jaloers op worden niet waar ? )
Dit gegeven alleen zou toch minstens moeten pleiten voor het in huidige vorm doen voortbestaan van Hans zijn geweldige topic ?
Is het niet zo dat de overgrote meerderheid hier veel plezier aan beleeft ?
Wellicht gaat het niet over Mustangs of Fords specifiek, het gaat echter wel over zaken die al dan niet zijdelings te maken hebben met het avontuur, de lifestyle, de hobby, de american way of life en de voorliefde voor het Amerikaanse mobiele erfgoed...., met andere woorden; de interesse van de meesten hier.
Ik heb geen idee wat de (werkelijke) beweegredenen zijn voor iemand om daadwerkelijk een klacht in te dienen hieromtrent (wellicht dat men dat kan komen toelichten ?)
Ik kan mij soms ook persoonlijk aan diverse andere zaken op dit forum en zijn bezoekers irriteren, frustreren, ergeren, jaloers worden, kwaad worden, het niet kunnen begrijpen, snappen of iets onterecht vinden... ik zou jullie hier uiteraard een PB' tje over kunnen sturen echter besef ik mij (net als de meesten hier) maar al te goed dat het hier gewoon leven en laten leven is, dat mijn mening soms niet die van een ander is, mijn deugt voor een ander een zonde kan zijn en dat ik dat zal moeten respecteren.
Niet dat ik hiermee ook maar iemand de les wil lezen, wel dat ik dit wil aangrijpen om mijn mening te ventileren (dit mag dan toch ook ?)
Een forum is er voor openbare discussie, het delen van meningen en het hebben van plezier, een goed forum heeft inderdaad regulatie nodig maar hoort ook begrip te kweken, mensen verbieden om ergens over te spreken is een zwaktebod, censuur hoort hier niet thuis (tenzij er bewust mensen mee worden gekwetst of er ruzie ontstaat).
Mij lijkt de Lounge sectie van dit forum (Lounge-Van alles en nog wat) een uitstekend middel om de enigszins minder Mustang gerelateerde onderwerpen een plekje te geven en daarmee te reguleren, was dit daar niet enigszins van oorsprong voor bedoeld ?
Ik zou het zonde vinden dit soort topics over amerikaanse avonturen te moeten missen, ongeacht of het hier nu bijvoorbeeld de avonturen van Hans, van Ton of van iemand anders betreft enkel en alleen om het feit "dat een enkeling dit niet volgens de regels vindt".
Thnx !
Michel
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.