Wanneer is het goed en niet goed !!! kan jou uit maken voor rotte vis bvb zonder dat je het in de gaten hebt .strafpunten systeem in zat: 1e keer: waarschuwing; 2e tijdelijke ban; 3e permanent (of iets dergelijks). Dat in geval van gebrek aan respect voor de ander, scheldpartijen etc etc.
Ik ga weg bij het Forum
Moderator: Shelby GT-H
Re: Ik ga weg bij het Forum
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
- lee iacoca
allemagies straks klapt het aapjes forum ook nog
http://www.amerikaanseautopagina.com/fo ... =4&t=71700" onclick="window.open(this.href);return false;
Geloof niet dat we daar veel reacties op vragen zullen krijgen,
Denk toch dat er een nieuw forum opgestart moet worden
met nieuwe regels ( en we wilden nog wel minder regels)
Wisselende moderatoren , want 8 jaar is wel een lange tijd .
En een ruzie met de moderatoren is bijna een gegeven op een forum
dus met een wisseling van de wacht hou je het voor iedereen leuk.
dus heren begin maar te
eren
http://www.amerikaanseautopagina.com/fo ... =4&t=71700" onclick="window.open(this.href);return false;
Geloof niet dat we daar veel reacties op vragen zullen krijgen,
Denk toch dat er een nieuw forum opgestart moet worden
met nieuwe regels ( en we wilden nog wel minder regels)
Wisselende moderatoren , want 8 jaar is wel een lange tijd .
En een ruzie met de moderatoren is bijna een gegeven op een forum
dus met een wisseling van de wacht hou je het voor iedereen leuk.
dus heren begin maar te
Riccardo
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
- lee iacoca
en dames ook natuurlijk 
Riccardo
-
Mathi_Mustang
Maar goed ook... Zo zie je maar dat je een beetje flexibel moet zijn in het leven en met regeltjes op een forum. Niemand had last van wat Texasboy hier post, behalve wat van de potgerukte purristen... En ja, daar heeft dit forum TE veel last van.
Goede raad: Stop ermee en start een forum met een nieuwe mentaliteit en begin zo met een nieuwe lei!
AMEN
Goede raad: Stop ermee en start een forum met een nieuwe mentaliteit en begin zo met een nieuwe lei!
AMEN
@Marcel, wil je aub even aangeven of je keuze vast ligt? Of je eventueel het forum wilt overdragen (database)? Zo niet dan moet ik wat uren besteden om een script te maken die alles copieerd.
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- 351-V8-power
Persoonlijk heb ik genoten van het topic van Ton toen hij in de USA was en hoop van harte dat hij dit komende winter weer zal doen.fuel66 schreef:Holland Ranch: grappig topic, maar 40 pagina`s groot etc. zou je idd kunnen zien als reclame etc. dus maak ff wat over als donatie en zand erover lijkt mij!!. Hennie en bijv. Tonbling zouden ook elke dag kunnen uploaden
wat ze allemaal binnen halen en verkopen, maar die doen dat ook niet. Dus........
Met vredelijke groet: SJACK
Leuk om te volgen hoe bepaalde dingen in zijn werk gaan en leuk om te zien hoe iemand zijn Hobby / werk beleeft.
gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
- Mustang Den Haag
- †
Lijk mij een goed idee Robert.Robert P schreef:@Marcel, wil je aub even aangeven of je keuze vast ligt? Of je eventueel het forum wilt overdragen (database)? Zo niet dan moet ik wat uren besteden om een script te maken die alles copieerd.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Het scheelt mij een hoop werk als ik gewoon toegang krijg tot de database van Marcel. Dus daar wacht ik even op (zijn reactie). Anders kost het me ruim 500 euro om dat te realiseren. En die bespaar ik liever66mustang schreef:Lijk mij een goed idee Robert.
GR ROB
ps. Marcel je hebt een PB
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
Ja...?!
Ik krijg rillingen als ik dit topic lees.
Ik wil niet weten waar ik zou staan zonder dit forum.
Echt wel balen als dit zou stoppen.
Ik heb er verder niet veel aan toe te voegen maar wel nog dit, moet even van me af.
Ik las hier ergens een reactie over kaf en koren en al dan niet TMCN lid zijn...
Sorry dat ik hier aanstoot aan neem hoor.
Ik denk eerlijk gezegd dat de charme van dit forum nu net is dat het over de grenzen heen gaat. Nationale grenzen en clubgrenzen.
Moet je mij toch eens uit leggen hoe je kaf en koren hier gaat onderscheiden?
Wat heb je het liefst? Iemand die veel kan bij brengen in een forum maar zich niet tot een bepaalde club wil aansluiten? Of gewoon iemand van je club die anders niks kan bijbrengen? Mijn keuze is snel gemaakt.
Een forum kan volgens mij enkel bestaan uit mensen met veel ervaring en nieuwe mensen met minder ervaring, maar die misschien een frisse kijk op de zaken hebben. Wijsheid is er om over te dragen!
Nee jongens, gewoon door doen. Als de kapitein van het schip te kennen geeft te willen stoppen, dan moeten we daar respect voor hebben, hem nog een hele poos smeken om toch te blijven
en dan maar naar opvolging zoeken.
Hoop hier nog vele jaren te kunnen posten, lezen en bijleren...
Grtz!
David
Ik krijg rillingen als ik dit topic lees.
Ik wil niet weten waar ik zou staan zonder dit forum.
Echt wel balen als dit zou stoppen.
Ik heb er verder niet veel aan toe te voegen maar wel nog dit, moet even van me af.
Ik las hier ergens een reactie over kaf en koren en al dan niet TMCN lid zijn...
Sorry dat ik hier aanstoot aan neem hoor.
Ik denk eerlijk gezegd dat de charme van dit forum nu net is dat het over de grenzen heen gaat. Nationale grenzen en clubgrenzen.
Moet je mij toch eens uit leggen hoe je kaf en koren hier gaat onderscheiden?
Wat heb je het liefst? Iemand die veel kan bij brengen in een forum maar zich niet tot een bepaalde club wil aansluiten? Of gewoon iemand van je club die anders niks kan bijbrengen? Mijn keuze is snel gemaakt.
Een forum kan volgens mij enkel bestaan uit mensen met veel ervaring en nieuwe mensen met minder ervaring, maar die misschien een frisse kijk op de zaken hebben. Wijsheid is er om over te dragen!
Nee jongens, gewoon door doen. Als de kapitein van het schip te kennen geeft te willen stoppen, dan moeten we daar respect voor hebben, hem nog een hele poos smeken om toch te blijven
Hoop hier nog vele jaren te kunnen posten, lezen en bijleren...
Grtz!
David
1967 mustang coupé... under construction
- robbert.b.
Ik ga weg bij het Forum
@ Marcel : ik respecteer je besluit, en dank je voor de tijd en moeite welke je erin hebt gestoken.
Via dit forum heb ik heel veel informatie gehaald wat de restauratie van mijn Fastback 1965 zeer ten goede is gekomen. Ik dank ook de mede forumleden die mij hierin hebben geholpen.
Ik vind het ontzettend jammer, maar kan het begrijpen.
Hartstikke bedankt.
Robbert

Via dit forum heb ik heel veel informatie gehaald wat de restauratie van mijn Fastback 1965 zeer ten goede is gekomen. Ik dank ook de mede forumleden die mij hierin hebben geholpen.
Ik vind het ontzettend jammer, maar kan het begrijpen.
Hartstikke bedankt.
Robbert

Life is great when driving real American muscle....
- Mustang Den Haag
- †
Laat even weten als het kan ??Robert P schreef:Het scheelt mij een hoop werk als ik gewoon toegang krijg tot de database van Marcel. Dus daar wacht ik even op (zijn reactie). Anders kost het me ruim 500 euro om dat te realiseren. En die bespaar ik liever66mustang schreef:Lijk mij een goed idee Robert.
GR ROB
ps. Marcel je hebt een PB
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Het scheelt mij een hoop werk als ik gewoon toegang krijg tot de database van Marcel. Dus daar wacht ik even op (zijn reactie). Anders kost het me ruim 500 euro om dat te realiseren. En die bespaar ik liever 
jammer hoor vindt het ook een fijn forum, maar je
als het nou niet lukt om contact te krijgen en toegang te krijgen,
kunnen we toch met zijn alle het bedrag inzamelen ( is michien een idee )
mvg djz
jammer hoor vindt het ook een fijn forum, maar je
als het nou niet lukt om contact te krijgen en toegang te krijgen,
kunnen we toch met zijn alle het bedrag inzamelen ( is michien een idee )
mvg djz
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
AAP = a no go.
Leuk om af en toe wat te lezen, maar echt een gezellig forum kun je het niet noemen.
Als ik huidig topic lees over deze situatie krijg je een goede algemene indruk van de kwaliteit.
Misschien moet ik maar een wielren fiets aanschaffen, als het allemaal door gaat krijg ik nog heel wat vrij tijd.
Leuk om af en toe wat te lezen, maar echt een gezellig forum kun je het niet noemen.
Als ik huidig topic lees over deze situatie krijg je een goede algemene indruk van de kwaliteit.
Misschien moet ik maar een wielren fiets aanschaffen, als het allemaal door gaat krijg ik nog heel wat vrij tijd.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Nee, ik zit het ook net door te lezen maar wel een hoop gothic humor met pony slayerstation! Word het al tijd om een domeinnaam vast te leggen? Las net op AAP dat mylittlepony.nl al bezet was ( oke die was wel leuk! )Ghost Rider schreef:AAP = a no go.
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zat dat stukkie op AAP te lezen. Krijg spontaan een bepaald beeld van het gemiddelde AAP forumlid.
http://www.camaro5.com/forums/showthrea ... 053&page=2
http://www.camaro5.com/forums/showthrea ... 053&page=2
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]