De jaartallen weet ik niet echt meer, maar eerste was een Opel Kaddet (zo'n hoekig modelletje nog) voor 250 gulden, die heb ik 1 maand gehad omdat er champignons op het tapijt groeide, en je door de bodem kon kijken

, ook lekte de radiator, groeide het ijs aan de binnenkant van het raam, en zaten de stoelen niet lekker...dat was dus de hoofdreden om in te ruilen...
Ik heb wat bijbetaald en een standaard Peug 205 1.9 GTi gekocht...die heb ik na een jaar verkocht omdat de brandstofpomp wat raar deed en niemand kon het probleem vinden (en dat was tevens einde stage school) en weer een jaar later een Peug 309 1.4i gekocht.
Daar heb ik redelijk lang mee gereden (met een haperende injectie) en na een jaartje kwam de 1e 1967 Camaro V8 voor de zomer. De 309 heeft daarna plaats gemaakt voor een 205 1.9 GTi (beetje opgefokt met kooitje, nokkenstok, computertje etc.), paar jaren mee gereden en dan weer verkocht. Hier kwam een 205 1.1 voor in de plaats...(leuk rag-bakje van 100euro).
Ook weer een jaartje mee gereden totdat de koppelingsplaten vernieuwd moesten worden, en toen heb ik een Laguna 1.8i gekocht en een paar jaartjes van 'genoten'. Tijdens dit ultieme genot van een Laguna die lekte als een zeef, airco-kapot, vochtig aan de binnenkant, en natuurlijk niet te vergeten de ijskristallen aan de binnenkant, heb ik een 1967 Camaro RS/SS convertible erbij gekocht als projectje...
Toen de cat. van de Laguna ook aan frieten lag (of moet ik hier patat zeggen), en dus opeens 70 van de 80 beschikbare paarden verloor omdat de uitlaatpijp verstopt was door de brokstukken, heb ik ook deze maar aan een opkoper verkocht voor 400euro...achteraf bleek dat ik maar 390 had gekregen want ik was te lui om de 429 losse briefjes te tellen.
Afin, dan nog even rondgereden met de 306 van mijn vriendin totdat ik een auto van de zaak kreeg... een 2008 VW Passat station 1.9 tdi.
Vorige zomer toch maar de grote stap gemaakt, en de enigste auto naast de opgefokte GTi waarmee ik nooit problemen heb gehad na 8-9jaar ofzo verkocht...de 67 Camaro coupe...hetzelfde jaartje in de winter nog een 1967 Camaro RS erbij voor onderdelen indien nodig voor het convertible project.
Direct spijt gehad van de Camaro verkoop, dus dan maar weer opzoek gegaan naar een andere droomwagen...dat is een aantal maanden geleden dus een 1966 Mustang convertible geworden met een 200ci L6...waar er geen vacuum uit te krijgen is

(maar we zijn er mee bezig

)
Ik ben nu nog maar 33, dus er zullen er nog wel een aantal bijkomen de komende jaren...
1967 Chevrolet Camaro RS/SS Convertible, 383ci V8 stroker + crossram 2x4bbl (project)
1968 Chevrolet Camaro coupe (project)