2008GT500 lekker snel
Moderator: Shelby GT-H
Re: 2008GT500 lekker snel
Bang? Dat heb ik al lang afgeleerd!
>>Als je hard genoeg rijdt, Harry, dan ben je het flitsbereik al uit voor de camera een foto maakt >>
Zou kunnen, maar een speed cam kun je iig niet foppen. dat hebben ze al doorgeprikt bij mythbusters. En wat betreft gas erop, daar ben ik het helemaal mee eens.
Harry
>>Als je hard genoeg rijdt, Harry, dan ben je het flitsbereik al uit voor de camera een foto maakt >>
Zou kunnen, maar een speed cam kun je iig niet foppen. dat hebben ze al doorgeprikt bij mythbusters. En wat betreft gas erop, daar ben ik het helemaal mee eens.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
erg kewl dris!!
lekker bezig.
rinke
lekker bezig.
rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
193km/h haal ik met mijn GT2008shelbygtnl schreef:Filmpje van stukje autobahn:
[youtube]QPRzy8q0Teg[/youtube]
mooi ding de GT 500
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
De gt500 (de mijne) haalt 320 in zijn 5e versnelling en je hebt er 6
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Je hebt gelijk, alles op de linkerbaan stinkt (-:
Behalve de mensen die inhalen zeker2008shelbygtnl schreef:Je hebt gelijk, alles op de linkerbaan stinkt (-:
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Rob,
Je vergeet achter je zin ( met een Ford )
(-:
Je vergeet achter je zin ( met een Ford )
(-:
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Kort verslag voor de geinteresseerden:
Doordat ik met een wideband sensor mijn verbranding controleer, merkte ik af en toe een zeer schraal mengsel, wat vreemd is voor een auto die helemaal is afgesteld. Dus maar ff op zoek naar de lekkage. Onder de auto de uitlaat weer vast gezet alle sensoren nagetrokken, waren 2 boutjes op het spruitstuk die los zaten vast gezet.
Nieuwe PVC kopontluchting gemaakt, de orginele was voor een 2e keer gescheurd. Het orginele plastic materiaal wordt door de hitte te hard en breekt. Ben benieuwd hoe lang dat het houdt nu.
IK heb 2 nieuwe + kabels naar de brandstof pompen getrokken direct vanaf de accu. dubbel gezekerd, net na de accu en in de kofferbak en een schakel relay er tussen gezet. In de zekering kast zat een zekering los, die ook wel eens de storing veroorzaakt kan hebben stekertjes weer gemaakt zodat de zelkering er weer strak in zat. Die zekering was er een keer uitgesmolten en ik denk dat door de hitte het materiaal van de stekkertjes vervormd was waardoor de zekering er te los in zat. De laptop op de auto gezet een datalog gemaakt en die weer opgestuurd ter beoordeling naar peter schropp voor een kleine analyze.
Van hennie begrepen dat nu ook alle overige metertjes binnen zijn kunnen we die er ook in gaan zetten. MOet nog een nieuwe waterpomp aansluiten en dan zijn we weer een eind verder.
Doordat ik met een wideband sensor mijn verbranding controleer, merkte ik af en toe een zeer schraal mengsel, wat vreemd is voor een auto die helemaal is afgesteld. Dus maar ff op zoek naar de lekkage. Onder de auto de uitlaat weer vast gezet alle sensoren nagetrokken, waren 2 boutjes op het spruitstuk die los zaten vast gezet.
Nieuwe PVC kopontluchting gemaakt, de orginele was voor een 2e keer gescheurd. Het orginele plastic materiaal wordt door de hitte te hard en breekt. Ben benieuwd hoe lang dat het houdt nu.
IK heb 2 nieuwe + kabels naar de brandstof pompen getrokken direct vanaf de accu. dubbel gezekerd, net na de accu en in de kofferbak en een schakel relay er tussen gezet. In de zekering kast zat een zekering los, die ook wel eens de storing veroorzaakt kan hebben stekertjes weer gemaakt zodat de zelkering er weer strak in zat. Die zekering was er een keer uitgesmolten en ik denk dat door de hitte het materiaal van de stekkertjes vervormd was waardoor de zekering er te los in zat. De laptop op de auto gezet een datalog gemaakt en die weer opgestuurd ter beoordeling naar peter schropp voor een kleine analyze.
Van hennie begrepen dat nu ook alle overige metertjes binnen zijn kunnen we die er ook in gaan zetten. MOet nog een nieuwe waterpomp aansluiten en dan zijn we weer een eind verder.
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
ff een update:
Samen met Hennie ff 5 nieuwe analoge signalen in 3 meters op het dashbord geknutseld.
- olie temp
- olie druk
- EGT
- benzine druk
- Boost
- charger koelvloeistof temperatuur (moet er nog in)
Olie

meters nog niet aangesloten ff passen

benzinedruk achterin de boost sensor

gaatje voor EGT sensor (nog bung lassen)

op de brug

meters die werken

NU ff de boel een tijdje proberen samenhang gaan snappen en conclusies trekken\\
Samen met Hennie ff 5 nieuwe analoge signalen in 3 meters op het dashbord geknutseld.
- olie temp
- olie druk
- EGT
- benzine druk
- Boost
- charger koelvloeistof temperatuur (moet er nog in)
Olie

meters nog niet aangesloten ff passen

benzinedruk achterin de boost sensor

gaatje voor EGT sensor (nog bung lassen)

op de brug

meters die werken

NU ff de boel een tijdje proberen samenhang gaan snappen en conclusies trekken\\
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
nog wat problemen die opgelost zijn:
1 ervan was niet zeker maar is tegelijkertijd gedaan met de rest om er zeker van te zijn dat we geen aarde probleem hadden op het motorblok.
Die dikke rode kabel is een extra aarde voor alle sensors in het blok:

IK had problemene met verkeerde orginele bedrading van de Dual AFCO intercoolers, daar zitten 2 Fans op om de intercooler te koelen voor de Supercharger maar die bleef de zekeringen eruit smijten. 2 nieuwe dikke plus draden getrokken, nieuw egrote zekeringen en relay er tussen weg probleem.

Waar ik geen foto's van heb is de nieuwe bedrading die ik getrokken heb van de accu naar de brandstof pompen in de kofferbak. Er zat iets niet lekker in de orginele kabelboom (vandaar dat de auto ook geen stoelverwarming heeft dat was al te veel )-: voor de kabelboom. 2 dikker plus kabels vande accu (net na de accu zekering erin) dan naar achteren, relay er tussen en afgezekerd, en normale brandstof druk en geen probnlemen meer.
1 ervan was niet zeker maar is tegelijkertijd gedaan met de rest om er zeker van te zijn dat we geen aarde probleem hadden op het motorblok.
Die dikke rode kabel is een extra aarde voor alle sensors in het blok:
IK had problemene met verkeerde orginele bedrading van de Dual AFCO intercoolers, daar zitten 2 Fans op om de intercooler te koelen voor de Supercharger maar die bleef de zekeringen eruit smijten. 2 nieuwe dikke plus draden getrokken, nieuw egrote zekeringen en relay er tussen weg probleem.
Waar ik geen foto's van heb is de nieuwe bedrading die ik getrokken heb van de accu naar de brandstof pompen in de kofferbak. Er zat iets niet lekker in de orginele kabelboom (vandaar dat de auto ook geen stoelverwarming heeft dat was al te veel )-: voor de kabelboom. 2 dikker plus kabels vande accu (net na de accu zekering erin) dan naar achteren, relay er tussen en afgezekerd, en normale brandstof druk en geen probnlemen meer.
Ik wil niet vervelend doen, maar in't vervolg gebruik je beter zwart voor de aarding !Die dikke rode kabel is een extra aarde voor alle sensors in het blok:
(of geel met groene strepen, maar nooit rood............
T'is wel mooi....
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- mustangfan26
tjah als je het zelf weet is het geen probleem toch? het klopt dat je nooit rood gebruikt voor de aarde maar ach
het is inderdaad wel een stuk mooier.
wat een monster is dit trouwens. heel het topic eens goed doorgelezen.
wat een monster is dit trouwens. heel het topic eens goed doorgelezen.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Of geel met blauwe strepen, natuurlijk.GTA67 schreef: (of geel met groene strepen, maar nooit rood............)
2007 GT California Special
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
weer een probleem opgelost, de orginele kopontluchtings slangen bleven lekken 3e setje en nu klaar nieuwe laten maken en weer een probleem opgelost, rubberen leiding met stalen mantel en daarom heen staal gevlochten zeer strakke passing en niet meer lekken

- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
Zo nieuwe waterpomp erin, Nu Blijft de IAT sensor wel koel poimp 10 x meer dan de orginele pomp alle electra meteen nieuw aangesloten met dubbele zekering en relay