project fastback 68 net geen eleanor.

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

klazo

Re: Even voorstellen.

Bericht door klazo »

66hipowannebee schreef:Goed werk Klaas

fotoos lukken ook :wink:
Je kan de fotoos ook gewoon in 1 bericht plakken onder elkaar.

wat word het origineel of wat?

Tonie
Oja dat kan ook ja haha
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Takkejantje zeg,daar is niet veel meer van over :smt118

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
klazo

Bericht door klazo »

Ghost Rider schreef:Daar hoef je je niet voor te schamen... voor het project niet en voor het feit dat je je als mierenn**ker bestempeld.
Dit komt het eind resultaat alleen maar ten goede, ik ben er zelf ook zo een :D

Houd je hem origineel of ga je er je eigen draai van maken ?
Heb je al een Marti repport aan gevraagd ( mocht je er je niet mee bekend zijn, een formulier waar precies op staat hoe, waar en wanneer hij van de band is gerold, echt interessant )
Laatst gewijzigd door klazo op zo 24 feb, 2013 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
klazo

Bericht door klazo »

66hipowannebee schreef:Takkejantje zeg,daar is niet veel meer van over :smt118

Tonie
Word nog erger haha.
klazo

Bericht door klazo »

[quote="Ghost Rider"]Daar hoef je je niet voor te schamen... voor het project niet en voor het feit dat je je als mierenn**ker bestempeld.
Dit komt het eind resultaat alleen maar ten goede, ik ben er zelf ook zo een :D

Houd je hem origineel of ga je er je eigen draai van maken ?

Nog even terugkomen op je berichtje.. moet even wennen aan dit forum :?
Dat dacht ik al als ik je auto zie !! Top! Ik denk dat ik voor de eleanor ga. Heb een gt500 pakket maar ook een eleanor. Puur omdat ik echt alles aan deze auto mooi vind
Ik volg deze site al een tijdje, en lees natuurlijk alles hier. Ik kocht deze auto met een 347stroker/tremec maar heb verschillende offerte's nu liggen voor een 428cj
Best lastig om een betrouwbaar persoon in nederland te vinden (heb ik al ondervonden zeg maar) jammer dat de meeste mensen alleen maar aan geld denken. Begrijp ik wel maar toch..
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

heuy,
hier op : http://www.martiauto.com/index.cfm" onclick="window.open(this.href);return false; kun je via je VIN code ( ga er van uit dat je deze nog hebt ) kun je zo'n http://www.mustangsonly.com/wp-content/ ... i-scan.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; rapport aanvragen. Kost een paar dollar voor een deluxe ( zou ik wel doen ) maar dan heb je ook wat. Als je hem origineel wil houden.
Zou het zelf wel doen, maar dat is persoonlijk. Als het maar niet de zoveelste Eleanor word die de wereld kent :shock: , hoe mooi ze ook zijn, ze zijn geliefd... maar origineel is het in 2012 niet meer. Maar goed, het is jou project :wink:
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum, en succes met de puzzel. Ik zou het je niet nadoen :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
klazo

Bericht door klazo »

Ghost Rider schreef:heuy,
hier op : http://www.martiauto.com/index.cfm" onclick="window.open(this.href);return false; kun je via je VIN code ( ga er van uit dat je deze nog hebt ) kun je zo'n http://www.mustangsonly.com/wp-content/ ... i-scan.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; rapport aanvragen. Kost een paar dollar voor een deluxe ( zou ik wel doen ) maar dan heb je ook wat. Als je hem origineel wil houden.
Zou het zelf wel doen, maar dat is persoonlijk. Als het maar niet de zoveelste Eleanor word die de wereld kent :shock: , hoe mooi ze ook zijn, ze zijn geliefd... maar origineel is het in 2012 niet meer. Maar goed, het is jou project :wink:
Dank je voor de info :up: En inderdaad ben het helemaal met je eens over dat het niet meer orgineel is. Denk dat ik tijdens dit project de juiste keuze maak.. moet je wel zeggen dat ik het leuker vind om er aan te sleutelen enzo dan er in te rijden. Ken mezelf zeg maar.. Heb al veel auto gehad (rond de 83) Ben er snel op uitgekeken.. haha denk alleen dat in de verkoop een eleanor redelijk vlotter weggaat. Begrijp me niet verkeerd dit is niet mijn drijfveer, geld verdien ik om een andere manier. Dit zal nooit winstgevend worden haha
klazo

Bericht door klazo »

Neko- schreef:Welkom op het forum, en succes met de puzzel. Ik zou het je niet nadoen :)
Dankje dankje.. :D
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Durf ik niet te zeggen, maar dat kon je nog tegen vallen... same reason.
Ik denk zelf en dat zullen er een heeel aantal met mij eens zijn, dat als je hem concours correct / origineel "from factory" maakt, af hankelijk van de kleur / opties en motor-transmissie... je nog wel eens verbaasd kon zijn. Denk dat een echte bullitt clone het beter doet ;)
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
klazo

Bericht door klazo »

AfbeeldingAfbeelding

Nog lang niet alles binnen maar geduld hebben he!!!! pff heb echt veel geduld maar niet met dit hahaha
klazo

Bericht door klazo »

Ghost Rider schreef:Durf ik niet te zeggen, maar dat kon je nog tegen vallen... same reason.
Ik denk zelf en dat zullen er een heeel aantal met mij eens zijn, dat als je hem concours correct / origineel "from factory" maakt, af hankelijk van de kleur / opties en motor-transmissie... je nog wel eens verbaasd kon zijn. Denk dat een echte bullitt clone het beter doet ;)
Ik zou het echt niet weten kerel.. nogmaals voor mij is het hobby en ik zie het wel. Ik weet nog dat ik een camaro had gedaan en met pijn in me hart deze weg deed.
Voor mij is het belangrijkste dat ik me volledig kan geven voor dit project en goed slaap. Ik heb echt een heel druk leven en deze hobby heb ik te lang laten liggen.
Shelby GT-H
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Shelby GT-H »

Waar laat je de hondbak ;)

Welkom en heel veel s6.

Zie ik nou een Eleanor voorbumper liggen?
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
klazo

Bericht door klazo »

Shelby GT-H schreef:Waar laat je de hondbak ;)

Welkom en heel veel s6.

Zie ik nou een Eleanor voorbumper liggen?
He Jeroen,

Dankje!

De hondenbakken zijn voor achterin :) een alarm hoeft denk niet met 2 rottweilers haha
En idd een voorbumper voor de eleanor.. heb verschillende setjes liggen. Denk dat het eleanor word. Krijg denk ik vanzelf een juist gevoel bij de auto.
Ik ben meer een voorstander van een complete restauratie maar deze auto was zoals zij was.. niet compleet en met diverse onderdelen
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

nogmaals een welkom! ziet eruit als een leuk project om hier te volgen! plaats vooral zoveeeeel mogelijk foto's tijdens je restauratie! ;)

ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, of het inderdaad de Eleanor word zoals je nu wilt, of dat je nog van gedachte veranderd tijdens restauratie. Zitten nog wel meer Eleanor fanaten hier hoor, kijk ook eens hier: http://dmff.nl/viewtopic.php?f=87&t=17542" onclick="window.open(this.href);return false; vind je misschien wel interessant (waarschijnlijk heb je die inmiddels al zelf gevonden)

succes man! en houd ons op de hoogte!!

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”