SN95 meetje
Moderator: Shelby GT-H
Re: SN95 meetje
Gooi maar eens wat in de planning qua SN95 meet....
Kan ik eens een Cobra in het echt zien
Kan ik eens een Cobra in het echt zien
Zien.......je moet hem horen
Moet Maarten zijn Stang niet laten draaien want daar komt niets bovenuit 
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Ja, dat was wel een beetje jammer...fuel66 schreef:Zien.......je moet hem horenMoet Maarten zijn Stang niet laten draaien want daar komt niets bovenuit
Rijd je daar lekker in je autootje achter de Cobra van Nick...
...hoorde ik hem nog niet
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Nu ben ik nog meer benieuwd.... 
- stefan1986
Zou leuk zijn een SN95 meeting.
Waar heb je dat zwarte mustang kentekenframe gekocht?
Ik zoek namelijk zelf ook zoiets.
Waar heb je dat zwarte mustang kentekenframe gekocht?
Ik zoek namelijk zelf ook zoiets.
Ik neem aan dat je het frame bedoeld achterop de mijne?
Die komt gewoon van Ebay, kostte heel weinig. Ik verwachte niet veel kwaliteit maar hij houd het verbazend lang vol
Hij zat eerst op mijn vorige, ik heb hem al een jaar of vier.
Die komt gewoon van Ebay, kostte heel weinig. Ik verwachte niet veel kwaliteit maar hij houd het verbazend lang vol
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- stefan1986
Ok dank je. Zal ebay even in de gaten houden.Mack schreef:Ik neem aan dat je het frame bedoeld achterop de mijne?
Die komt gewoon van Ebay, kostte heel weinig. Ik verwachte niet veel kwaliteit maar hij houd het verbazend lang volHij zat eerst op mijn vorige, ik heb hem al een jaar of vier.
Zijn die kofferbak spoilers standaard GT en Cobra spoilers ?
Of heet dat toch weer anders en was het alleen als optie aan te kruisen.
Ziet er namelijk toch wel gaaf uit nu ik die pics weer bekijk.
Of heet dat toch weer anders en was het alleen als optie aan te kruisen.
Ziet er namelijk toch wel gaaf uit nu ik die pics weer bekijk.
Die van Nick (de witte) is een originele Ford spoiler zoals die geleverd werd op de GT en de Cobra. Die van Maarten (de blauwe) is een Saleen spoiler.
Ik heb nog een originele spoiler zoals die van Nick liggen. PM maar even als je interesse hebt.
Ik heb nog een originele spoiler zoals die van Nick liggen. PM maar even als je interesse hebt.
Thanks voor de uitleg / aanbodEricc B schreef:Die van Nick (de witte) is een originele Ford spoiler zoals die geleverd werd op de GT en de Cobra. Die van Maarten (de blauwe) is een Saleen spoiler.
De reden was eigenlijk dat ik die van Maarten zo mooi vind
Zowel Eric als ik hebben inderdaad zo'n S281 spoiler op de 98er. Ik vind het ook de mooiste.
Ook in Amerika zijn ze erg geliefd, er zijn verschillende aanbieders die een soortgelijke spoiler kunnen leveren maar de kwaliteit is erg verschillend.

Ook in Amerika zijn ze erg geliefd, er zijn verschillende aanbieders die een soortgelijke spoiler kunnen leveren maar de kwaliteit is erg verschillend.

Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ik heb net eens ff op Ebay zitten neuzen en de prijzen zijn echt laag. D8 dat die dingen rond de € 300,- zouden zitten maar ze beginnen al vanaf $75,- ?????
Vind deze wel gaaf op m'n zwarte Stang.
Is van fiberglass

Vind deze wel gaaf op m'n zwarte Stang.
Is van fiberglass
Er is een hoop rotzooi te koop, dus ik zou alleen voor een goed merk gaan. Als je een slechte koopt, zitten ze niet goed vast en/of past het allemaal voor geen meter. Vooral het gat tussen de uiteinden van de spoiler en de quarter panel is belangrijk voor het zicht.
Lees dit eens:
http://forums.corral.net/forums/94-95-t ... wings.html
Lees dit eens:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Thanks!Mack schreef:Er is een hoop rotzooi te koop, dus ik zou alleen voor een goed merk gaan. Als je een slechte koopt, zitten ze niet goed vast en/of past het allemaal voor geen meter. Vooral het gat tussen de uiteinden van de spoiler en de quarter panel is belangrijk voor het zicht.
Lees dit eens:
Net eens even helemaal doorgelezen....leerzaam
Kanean, Saleen of Ebay om tussen te kiezen....komt goed