Mooie ride heb je! Bijna dezelfde als die waar ik mee bezig was, maar is helaas afgeketst. (iemand thuis had een strijdbijl opgegraven
Veel plezier met je auto en op dit forum!
Randy
Moderator: Shelby GT-H

Ja, best duur grapje om zo dan negatief in beeld te komen. Normaal is standaard inhouding 2 maanden, bij mij 1 maand door mijn bezwaarschrift.Shoarmaman schreef:Wel een duur grapje geweest, dat tv momentje van jou
Ben het wel met je eens dat een beetje door rijden mogelijk moet zijn, alhoewel ik wel vind dat je in deze uitzending wel tege de grens aan zit van door rijden en asociaal. Maar goed, ze late natuurlijk alleen de stukken zien die voor de kijker interessant zijn.
Uiteindelijk nog lang kwijt geweest je rijbewijs? of viel het mee?
Wel mooie schijven met z'n ope velg, staat hem goed!
P.S. had er vorige week ook nog één, voor 150 euro >.> gas pedaal ingetrapt op het verkeerde moment ofzo denk ik
Ja, Niels dat geloof ik graagGhost Rider schreef:oi ! das minder![]()
Kwam behoorlijk wat locaties bekend voor hihi
Valt weinig aan te doen, heb me namelijk hierin verdiept. Ik riep ook al meteen wil niet op de tv, maar ze mogen filmen op de openbare weg. Zonder de toestemming van jou mogen ze je niet herkenbaar in beeld laten komen, tevens de nummerplaat van de auto. Maja precies, dan nog. Tis niet dat er zoveel van die auto's rondrijden in de buurt. Ik werde toen ik daar al stond langs de weg door 3 bekende gezien. Ze hebben ook meerdere snelheidsmetingen gedaan. Je hoort ze ook zeggen in het filmpje ff afwachten kijken wat die nog gaat doen.ik vraag me al jaren af wanneer iemand zo'n programma aanklaagt ......
ze zeggen wel dat ze je gezicht onherkenbaar maken en je kenteken ...... maar iedereen die zo'n persoon kent herkend ze toch wel
en ook zoiets vraagje of de camera uit kan dan gebeurd dat niet en als je agressief ben dan dreigen ze je gelijk mee tenemen
afijn je heb je 15 minutes of fame gehad alleen wou je dat vast niet tegen deze kosten
en uiteraard hebben ze alleen de ergste stukje laten zien en 30 minuten achtervolgen is te zot voor woorden ze hebben maar 19 seconden nodig om je snelheidsovertreding vast te stellen
nou, ik was dus bijna thuis. Sterker nog was al in mijn straat. Dus kon hem laten staan of meneer agent laten rijden. Dus heb maar voor het laatste gekozen.Ghost Rider schreef:hey en hoe is die auto thuis gekomen dan ? door die politie mense ?