Mustang4Life

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Craneman
Contacteer:

Re: Mustang4Life

Bericht door Craneman »

Welkom mede-Limburger!

Mooie ride heb je! Bijna dezelfde als die waar ik mee bezig was, maar is helaas afgeketst. (iemand thuis had een strijdbijl opgegraven :roll: ). Dus komt er voorlopig niet. Ik heb echter al gewaarschuwd dat uitstel in dit geval geen afstel betekent.

Veel plezier met je auto en op dit forum!

Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
mustang4life

Bericht door mustang4life »

ik heb het een beetje te bont gemaakt, waarbij ik en mijn paardje de tv gehaald hebben....pffff :(
uitzending za 2 jun 2012, 21:10

het is wel erg aangedikt allemaal, ik vind dat ik pittig door reed en ik heb nog nooit eerder een boete gehad met deze auto. Natuurlijk waren ze erop uit, want ze hebben me meer dan een half uur gevolgd. Ze hadden me ook eerder kunnen aanhouden.... Als ik zo'n gevaar of asociale rijder op de weg was, toch?!?!? en dat van die 200 was dat ze me in de tunnel achterbleven waarbij ze zelf rechts moesten inhalen en over de vluchtstrook rijden ...

anyway; heb nieuwe remschijven en blokken gemonteerd word in de race wereld gebruikt en ik ben er heel tevreden mee en het is duidelijk een merkbaar verschil met de standaard zooi...

van...
Afbeelding

naar...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
You're never 2 late, when you drive a V8
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

leuk filmpje, de auto ziet er goed uit op film
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Shoarmaman

Bericht door Shoarmaman »

Wel een duur grapje geweest, dat tv momentje van jou :lol:
Ben het wel met je eens dat een beetje door rijden mogelijk moet zijn, alhoewel ik wel vind dat je in deze uitzending wel tege de grens aan zit van door rijden en asociaal. Maar goed, ze late natuurlijk alleen de stukken zien die voor de kijker interessant zijn.

Uiteindelijk nog lang kwijt geweest je rijbewijs? of viel het mee?

Wel mooie schijven met z'n ope velg, staat hem goed!

P.S. had er vorige week ook nog één, voor 150 euro >.> gas pedaal ingetrapt op het verkeerde moment ofzo denk ik :x
Ford Mustang '66 V8 Fastback 2+2
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

oi ! das minder :)
Kwam behoorlijk wat locaties bekend voor hihi
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LTD
Contacteer:

Bericht door LTD »

ik vraag me al jaren af wanneer iemand zo'n programma aanklaagt ......
ze zeggen wel dat ze je gezicht onherkenbaar maken en je kenteken ...... maar iedereen die zo'n persoon kent herkend ze toch wel
en ook zoiets vraagje of de camera uit kan dan gebeurd dat niet en als je agressief ben dan dreigen ze je gelijk mee tenemen

afijn je heb je 15 minutes of fame gehad alleen wou je dat vast niet tegen deze kosten
en uiteraard hebben ze alleen de ergste stukje laten zien en 30 minuten achtervolgen is te zot voor woorden ze hebben maar 19 seconden nodig om je snelheidsovertreding vast te stellen
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
mustang4life

Shoarmaman schreef:Wel een duur grapje geweest, dat tv momentje van jou :lol:
Ben het wel met je eens dat een beetje door rijden mogelijk moet zijn, alhoewel ik wel vind dat je in deze uitzending wel tege de grens aan zit van door rijden en asociaal. Maar goed, ze late natuurlijk alleen de stukken zien die voor de kijker interessant zijn.

Uiteindelijk nog lang kwijt geweest je rijbewijs? of viel het mee?

Wel mooie schijven met z'n ope velg, staat hem goed!

P.S. had er vorige week ook nog één, voor 150 euro >.> gas pedaal ingetrapt op het verkeerde moment ofzo denk ik :x
Ja, best duur grapje om zo dan negatief in beeld te komen. Normaal is standaard inhouding 2 maanden, bij mij 1 maand door mijn bezwaarschrift.
ja, het lijkt mss erger, maar het viel echt reuze mee. ik rij die weg dagelijks meerdere malen....
hetgeen waar ik naar rechtsging voor ik de snelweg opging, zijn de 2 linker banen voor rechtdoor en reden 60, ik moest rechtsaf en daar reed niemand.

ja, de schijven is chill
Ghost Rider schreef:oi ! das minder :)
Kwam behoorlijk wat locaties bekend voor hihi
Ja, Niels dat geloof ik graag :wink: Dan zul je ook wel gezien hebben dat de film niet in chronologische volgorde was...

ik vraag me al jaren af wanneer iemand zo'n programma aanklaagt ......
ze zeggen wel dat ze je gezicht onherkenbaar maken en je kenteken ...... maar iedereen die zo'n persoon kent herkend ze toch wel
en ook zoiets vraagje of de camera uit kan dan gebeurd dat niet en als je agressief ben dan dreigen ze je gelijk mee tenemen

afijn je heb je 15 minutes of fame gehad alleen wou je dat vast niet tegen deze kosten
en uiteraard hebben ze alleen de ergste stukje laten zien en 30 minuten achtervolgen is te zot voor woorden ze hebben maar 19 seconden nodig om je snelheidsovertreding vast te stellen
Valt weinig aan te doen, heb me namelijk hierin verdiept. Ik riep ook al meteen wil niet op de tv, maar ze mogen filmen op de openbare weg. Zonder de toestemming van jou mogen ze je niet herkenbaar in beeld laten komen, tevens de nummerplaat van de auto. Maja precies, dan nog. Tis niet dat er zoveel van die auto's rondrijden in de buurt. Ik werde toen ik daar al stond langs de weg door 3 bekende gezien. Ze hebben ook meerdere snelheidsmetingen gedaan. Je hoort ze ook zeggen in het filmpje ff afwachten kijken wat die nog gaat doen.

Ik wilde de film ook niet zien, maar ze bleven maar aandringen.... Ik heb zo min mogelijk gezegd, das altijd het beste in zulke situaties..

Ze hebben me met 2 auto's staande gehouden. Ze waren de auto wel uitvoering aan het bekijken en achteraf gaven ze me ook toe, dat dit soort auto's opvalt en eerder hun aandacht trekt dan een audi station die te hard rijdt.... Ze waren er gewoon op uit, ten slotte moesten ze toch film materiaal hebben voor die uitzending, want tsjah een scooter rijder die te hard reed was niet voldoende.
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

hey en hoe is die auto thuis gekomen dan ? door die politie mense ?
LESS IS MORE !
mustang4life

Ghost Rider schreef:hey en hoe is die auto thuis gekomen dan ? door die politie mense ?
nou, ik was dus bijna thuis. Sterker nog was al in mijn straat. Dus kon hem laten staan of meneer agent laten rijden. Dus heb maar voor het laatste gekozen.
daarbij moets het wel, ik had geen rijbewijs, papieren en id bij me
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

ja precies... zullen ze wel geen straf hebben gevonden.
en kwam je qua werk nog goed weg zonder rijbewijs ?
LESS IS MORE !
mustang4life

tsjah qua werk was wel ff minder maja dat had ik meteen geregeld
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”