9" Ring & Pinion swap.
Moderator: Shelby GT-H
-
blackmercury
9" Ring & Pinion swap.
Hallo, ik rij al te lang met mijn "huilende" 9" achteras, ben lang van plan geweest om de hele as te vervangen door een IRS van een Jaguar V12 en ga daar waarschijnlijk vanaf zien.
Nu ben ik aan het E-bayen geweest en denk dat een 3.00 R&P set voor mij zou voldoen omdat ik met een FMX 3 bak rij en nu net onder de 3000 RPM blijf als ik 120 Km/u rij.
Met de 3.00 ga ik net over de 3000rpm en heb ik iets meer trekkracht met optrekken.
Hoe kan ik erachter komen of ik een 28 spline yoke op mijn achterdif heb zitten (zonder eronder te kruipen) ??
Is er iemand op dit forum die dit erin zou willen zetten en afstellen als ik alles kompleet heb? Doel dan op een particulier met een schappelijk uurloon.
O ja het gaat om een niet gesperde achteras. Alvast bedankt voor enige reactie(s).
Nu ben ik aan het E-bayen geweest en denk dat een 3.00 R&P set voor mij zou voldoen omdat ik met een FMX 3 bak rij en nu net onder de 3000 RPM blijf als ik 120 Km/u rij.
Met de 3.00 ga ik net over de 3000rpm en heb ik iets meer trekkracht met optrekken.
Hoe kan ik erachter komen of ik een 28 spline yoke op mijn achterdif heb zitten (zonder eronder te kruipen) ??
Is er iemand op dit forum die dit erin zou willen zetten en afstellen als ik alles kompleet heb? Doel dan op een particulier met een schappelijk uurloon.
O ja het gaat om een niet gesperde achteras. Alvast bedankt voor enige reactie(s).
- Mustang Den Haag
- †
Re: 9" Ring & Pinion swap.
Daar begint een particulier niet aan, moet goed afgesteld worden, ik breng alles naar voorend die heb de spullen er voor, en alles op voorraad.
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Enjoy Life Today, don't wait for it...
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Hey, je mag er denk ik redelijk van uit gaan dat je gewoon een 28spl hebt, zou het vreemd vinden als je een 31 zou hebben.
Maar als je er toch effe onder kruipt, kun je misschien wel een tag zien hangen, er van uit gaande dat die origineel is... zou je je info moeten hebben.
Mocht je er niet aan uitkomen, kun je zaterdag misschien effe met de merc komen, dan kruip ik er wel effe onder om te kijken of ik je kan helpen met de ID
Ik zou hier voor effe naar Pro USA in Baarlo rijden of naar Maas in Liessel, denk dat die je wel kunnen helpen.
Maar als je er toch effe onder kruipt, kun je misschien wel een tag zien hangen, er van uit gaande dat die origineel is... zou je je info moeten hebben.
Mocht je er niet aan uitkomen, kun je zaterdag misschien effe met de merc komen, dan kruip ik er wel effe onder om te kijken of ik je kan helpen met de ID
Ik zou hier voor effe naar Pro USA in Baarlo rijden of naar Maas in Liessel, denk dat die je wel kunnen helpen.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
-
blackmercury
Bedankt voor het aanbod, maar met de remmen heb ik gisteren proef gereden en daar moet nog wat lucht uit, maar die Tag das een goeie, die heb ik ergens opgeschreven...... wordt vervolgd!
Voorend daar zou ik ver van weg blijven.
wat een prutsers zijn dat.
hebben mijn traction lock ook gedaan.. na dat voorend
zijn techinische kunsten..er op hat los gelaten.. ging die niet huilen maar janken... wat een herrie
en voorend is het beste in zijn klanten weg te moffelen..
zoek maar beter een berijf dat alleen maar versnellings bakken doen en diffs..
wat een prutsers zijn dat.
hebben mijn traction lock ook gedaan.. na dat voorend
zijn techinische kunsten..er op hat los gelaten.. ging die niet huilen maar janken... wat een herrie
en voorend is het beste in zijn klanten weg te moffelen..
zoek maar beter een berijf dat alleen maar versnellings bakken doen en diffs..
Ik hoorde dat progear IJmuiden een goede zaak is
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
- Roodmaster
Mooi, en nu ook op een site van BeNeLux Mustang liefhebbers...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Mitch schreef:Ik hoorde dat progear IJmuiden een goede zaak is
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .