On topic dan maar weer:
Hoi 'Shoarmaman',
Interessant topic heb je gestart, succes met de werkzaamheden!
Ik heb een prachtige 64 convertible al zeg ik het zelf waarvan alleen de kofferbak er echt niet uitziet. Ben begonnen om het oude dunne trunk matje te verwijderen. Onder de mat heeft de oude eigenaar een creatieve oplossing bedacht tegen brand(?) dmv een plaat in de trunk te bevestigen. Die plaat wil ik gewoon behouden, geeft mij een iets veiliger idee.
De mat was vastgeplakt door de vorige Amerikaanse eigenaar met troep! Geen idee wat het is. Die troep heeft ie ook een stuk op de 'zijkanten en achterkant' doorgetrokken (wel uiteraard binnenin

) en op dezelfde manier vastgelijmd... daar wordt ik niet vrolijk van. Zie de foto's hieronder:
Daarnaast zitten er een hoop gaten en lichte beschadigingen aan de binnenzijde.
Ik heb getwijfeld of ik de gehele binnenkant zou stofferen -vooral omdat ik dat waarschijnlijk gemakkelijk zelf kan doen- waarvoor ik een handige link vond bij Mustang Montly (
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... age_trunk/). Toch besloten om de trunk zo 'origineel' mogelijk te houden dus wil proberen hem weer netjes te krijgen.
Maar waar te beginnen..? Ik heb totaal geen ervaring met restaureren, repareren, lassen, afkrabben, vullen etc (tenminste op dit vlak

)
Wellicht kan jij -of iemand anders- me op weg helpen met wat goede adviezen. Dan bedoel ik echt van het verwijderen van die troep, tot repareren van die gaatjes, tot spuiten/kleuren van de ruimte, tot licht 'ontroesten' van de beschermplaat om de nieuwe mat netjes op te bevestigen.
Mocht het niet te doen zijn zal ik er voor kiezen om het uit te besteden. (Mocht iemand interesse hebben...

)
Daarnaast heb al een nieuwe heavy duty trunk mat besteld die al onderweg is, maar lees dat jij t nix vind...

.
BTW Als je vind dat ik teveel inbreuk maak op jouw topic, start ik gewoon een nieuwe hoor. Maar dacht dat dit er aardig op aansloot, vandaar!
Groet,
Micha