Stallings beschermhoes gezocht.
Moderator: Shelby GT-H
- joost-68er coupe
Stallings beschermhoes gezocht.
Gezocht superzachte goedpassende beschermhoes voor een 68er coupe!
Gebruikt of nieuw en evt een tip waar te koop..
Alvast bedankt! Joost
Gebruikt of nieuw en evt een tip waar te koop..
Alvast bedankt! Joost
Mustang Coupe '68
Bmw 320 '80
Bmw 320 '80
Re: Stallings beschermhoes gezocht.
Kringloopwinkel....2x 1 laken. Eenvoudig uit te wassen of te drogen na weer met hoge luchtvochtigheid.
Licht en schuurt derhalve niet over de hoeken bij het verpakken van de auto.
Licht en schuurt derhalve niet over de hoeken bij het verpakken van de auto.
- joost-68er coupe
@kuupertje dat ligt er nu over maar toch een kras op mn achterscherm door n handige joja..dus ik ga voor een strak sluitende hoes
Mustang Coupe '68
Bmw 320 '80
Bmw 320 '80
Wat ik als leek heb geleerd is dat een autohoes voor buiten sowieso een ontzettende noodoplossing is.
Een hoes voor binnen heb je ook in allerlei kwaliteiten, maar als je het mij vraagt gaat dit voor 99% van ons nergens om. Iedereen wil het beste voor zijn auto en is daarom bang rotzooi te kopen, terwijl oplossingen als lakens of wat dan ook helemaal niet zo slecht zijn. Het gaat niet om de opslag van de Mona Lisa, een auto kan best wat hebben.
Ik heb zelf een Carpoint hoes van Brezan (maat XL). Kost een paar tientjes en beschermt prima tegen stof en pottenkijkers, prima voor binnen.
Zo lang je die hoes niet door het zand sleept en met zorg over de auto legt geloof ik er dus niet in dat het onvoldoende werkt/krast.
Een hoes voor binnen heb je ook in allerlei kwaliteiten, maar als je het mij vraagt gaat dit voor 99% van ons nergens om. Iedereen wil het beste voor zijn auto en is daarom bang rotzooi te kopen, terwijl oplossingen als lakens of wat dan ook helemaal niet zo slecht zijn. Het gaat niet om de opslag van de Mona Lisa, een auto kan best wat hebben.
Ik heb zelf een Carpoint hoes van Brezan (maat XL). Kost een paar tientjes en beschermt prima tegen stof en pottenkijkers, prima voor binnen.
Zo lang je die hoes niet door het zand sleept en met zorg over de auto legt geloof ik er dus niet in dat het onvoldoende werkt/krast.
1966 Mustang Fastback
- joost-68er coupe
Ik ga van het weekend even lang Slager(automatrialen)
Weet iemand zo de juiste afmetingen?
Ik had een prima stalling droog verwarmd alarm ectr alleen moet is daar ui door de financiele omstandingheden van de verhuurder...
Helaas is er zo snel geen goede stalling te vinden,dus nu maar in een oude stoffige maar gelukkig droge schuur
Ik had een prima stalling droog verwarmd alarm ectr alleen moet is daar ui door de financiele omstandingheden van de verhuurder...
Helaas is er zo snel geen goede stalling te vinden,dus nu maar in een oude stoffige maar gelukkig droge schuur
Mustang Coupe '68
Bmw 320 '80
Bmw 320 '80
Weet ze niet uit mijn hoofd, maar is snel te vinden via Google. Ik was ook niet in de gelegenheid mijn auto op te meten toen ik een hoes ging kopen.joost-68er coupe schreef:Ik ga van het weekend even lang Slager(automatrialen)
En let op: Als je niet kunt ruilen kun je hem beter iets te groot kopen wanneer je twijfelt of hij groot genoeg is.
1966 Mustang Fastback
-
Dieselhead
Specifications for the 1967, 1968 Ford Mustang:
Wheelbase, inches: 108.0
Length, inches: 183.6 = 4 Meter en 66 centimeter
Curb-weight range, pounds: 2,568-3,000 (1967); 2,635-3,300 (1968)
Width, inches: 70.9
Google is your friend
Wheelbase, inches: 108.0
Length, inches: 183.6 = 4 Meter en 66 centimeter
Curb-weight range, pounds: 2,568-3,000 (1967); 2,635-3,300 (1968)
Width, inches: 70.9
Google is your friend
- joost-68er coupe