Het membraam van de vacuum vervroeger is stuk gegaan denk ik zo, dus ben aan het overwegen of ik een nieuwe ga kopen, een goed tweedehandsje, of een nieuw vacuum vervroegertje voor 40,-
(Ik heb aan het slangetje gezogen en zie niet veel bewegen, maar krijg dan een walm motorblok-lucht binnen omdat ik gewoon kan blijven zuigen...ook eventjes in geblazen, maar leek net een alcohol-test: mijn longen waren te klein
Dus als iemand nog een verdeler + vacuumvervroeger heeft liggen die weg mag, bijv. na ombouw elektronische ontsteking, of nog een losse vacuum vervroeger zou ik dat graag willen weten... Ook naar een pertronix ombouw setje ben ik nog opzoek.
Prijs overeen te komen, en ik heb evt nog ander 66-er Mustang spul (nieuw en 2e hands) te ruil als dat gewenst is. (redelijk wat nieuw rubber-spul voor de body, nieuwe achterlichten, nog 2x originele 1bbl carbs (1966, en 1967/68?) , verschillende originele wieldoppen (1966 std wieldoppen, en 1966 wired wieldoppen met spinners), en nog wat ander spul.