Dus als ik daar een mooi blondje zie lopen, ben jij dat...nancyford schreef:
ga ik zeker naar mustang fever en mustang valley heen dit jaar, alleen wordt het wel nog zonder de mustang...

Moderator: Shelby GT-H
Dus als ik daar een mooi blondje zie lopen, ben jij dat...nancyford schreef:
ga ik zeker naar mustang fever en mustang valley heen dit jaar, alleen wordt het wel nog zonder de mustang...

haha, ja idd68GT schreef:Je bent goed bezig zeg, maar wat wil je ook met dit weer. Ha ha.
In je mooie garage werken, toch?
GTA67 schreef:Dus als ik daar een mooi blondje zie lopen, ben jij dat...nancyford schreef:
![]()
ja, ik heb hem in dongen gekochtmustangfan26 schreef:zo daar ben je nog wel even mee bezig maar wel leuk project.
auto is zo te zien gekocht in dongen?

dat is mijn geblokt vinyl... die heb ik op de tegelvloer gelegd1967coupe schreef:Dat lijkt mij ook wat beter werken, je hebt trouwens bobbels in je tegelvloer![]()
Ammy schreef:Das wel een hele berg handiger zo een kanterbrugje zeker voor het werk wat jij voor de boeg hebt, Succes er mee heel leuk projectje in elk geval ben benieuwd wat het word
Eneeeuh leuk een mede vrouwelijke mustang liefhebster dr bij!
Beter in de tegelvloer dan in de Mustang1967coupe schreef:Dat lijkt mij ook wat beter werken, je hebt trouwens bobbels in je tegelvloer![]()